romslig barnvogn?

Vi hadde tenkt til å gå for Emmaljunga Mondia De Luxe, men valgte å heller gå til innkjøp av Simo Kombi, da den er myyye billigere :) Har to yngre brødre på 2 og 3 år, begge brukte Simo kombi, var sååå komfortabel vogn å bruke! Eneste jeg er litt misfornøyd med, er at vognen er relativt tung. Men det kan jo være et pluss, også :p Er ihvertfall kjempefornøyd :)
 
Jeg gleder meg sånn til den kommer :D
Tok sjansen og bestilte den på nett, greide ikke å vente siden vi bor laangt fra barnvognsforetring.

Men da kan du kanskje hjelpe meg litt siden du har vogna selv, jeg lurer på om du har stormtrekk, fotpose? Ser ikke ut til at babyjogger har det til sine vogner, tenker på et uforet trekk du har over voksiposen som er vann og vind tett som gjør vogna litt lunere på kalde dager :)
 
Den er HELT fantastisk! Føler den nesten er revolusjonerende:p

Ville IKKE ha 3 hjul, og har jobbet mange år i barnehage og sett ut hva jeg ville ha. Men falt pladask gitt! Er en video på youtube der du kan se alle spesifikasjoner! Veldig bra!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum

se over, glemte og trykke på "svar" knappen :p
Har sett video, virker helt utrolig bra :)
 
Jeg gleder meg sånn til den kommer :D
Tok sjansen og bestilte den på nett, greide ikke å vente siden vi bor laangt fra barnvognsforetring.

Men da kan du kanskje hjelpe meg litt siden du har vogna selv, jeg lurer på om du har stormtrekk, fotpose? Ser ikke ut til at babyjogger har det til sine vogner, tenker på et uforet trekk du har over voksiposen som er vann og vind tett som gjør vogna litt lunere på kalde dager :)


Meg du sikter til? Har den faktisk ikke:) Meeen har alt klart! Det skal finnes en fotpose til den, og stormtrekk, er det regntrekk?:) Vil ikke anbefale den i hardplast da den er ganske tett men finnes en annen:) Titt litt inne på babyjogger sine sider!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kjøpte med regntrekk fra tullsa, var rimligere. leste om fler som var veldig misfornøyd med regntrekke siden det var så stivt, tok visst storplass når det var sammenlagt.
Da skal jeg sjekke det med stormtrekk litt nærmere :)

Meg du sikter til? Har den faktisk ikke:) Meeen har alt klart! Det skal finnes en fotpose til den, og stormtrekk, er det regntrekk?:) Vil ikke anbefale den i hardplast da den er ganske tett men finnes en annen:) Titt litt inne på babyjogger sine sider!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gjør det! Morsomt at du likte den!!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har vi testa vogna både i skogen og i byen, og den holder alt den lover! Er så fornøyd :)
Takk igjen for tipset :)

Ååå så morsomt å høre!!! Har du bagen å?:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Synes tfk joggset twist er en kjempegod og romslig barnevogn ;)
Har aldrig vært på nippe til å bekke uansett hvor mye snuppa har hoppet rundt inni dær og klatret ut/inn ;)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Synes tfk joggset twist er en kjempegod og romslig barnevogn ;)
Har aldrig vært på nippe til å bekke uansett hvor mye snuppa har hoppet rundt inni dær og klatret ut/inn ;)

sendt fra Note 3 - sengekos

Valge falt på baby jogger city elite, men tror den er ganske lik tfk, men tfk har vel håndbrems? Det kunne jeg tenkt meg, men mann kan ikke få alt:p
Syns det er litt ekkelt over dørstokken, men det er nok bare vane, har hatt 4 hjul fram til nå. Syns vogna virker stødig og det skal nok endel til før den tipper :)
 
Back
Topp