Nå braker det snart løs med fødsler her inne, er dere klare?

Smurfemamma76

Flørter med forumet
Jeg har fremdeles 5 uker igjen,men blir igangsatt om ikke lillebror har komt innen termin.
Håper alle er klar og gleder seg.
 
Jeg tror ikke jeg kan bli mer klar :D bring it, liksom.
Men kjenner ikke et liiiite tegn engang... 14 dager til termin i dag.


Sent from my iPhone
 
Jeg var overbevist om å gå over tiden med lillebror, hadde absolutt iiiiiingen tegn på at noe skulle skje,men fem dager før termin gikk vannet......ikkje splish splash, men slik jeg var usikker, et døgn senere var jeg mamma. Så en trenger ikke noe tegn ...
 
Har så lyst å få babyen vår i armene nå ! Kjenner jeg er veldig klar !


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Superduperklar! Meeeeen, gruer meg ihjel, samtidig som jeg vil få det overstått, må jo gjennom det uansett :/ Gleder meg helt sykt til å holde babyen i armene også :) :) 13 dager til termin....iiiikk!
 
Har allerede braket løs og født jeg, men vil bare ønske dere lykke til med innspurten og fødslene. Gleder meg til å følge med :) Spennende hver dag nå :)
 
Jeg har det ikke travelt, vil gjerne at det skal bli kaldere først. Ei ukes tid til termin, så det spørs..
 
12 dager til termin, er veeldig klar!! Syns godt det kan skje NUH :)
 
Jeg er klar, selv om det er 14 dager igjen til termin. Vil uansett at det skal bli august før det skjer noe, så føler det ikke er noen stor hast ennå.
 
Jeg var overbevist om å gå over tiden med lillebror, hadde absolutt iiiiiingen tegn på at noe skulle skje,men fem dager før termin gikk vannet......ikkje splish splash, men slik jeg var usikker, et døgn senere var jeg mamma. Så en trenger ikke noe tegn ...

Men jeg er nesten aller mest redd for å at jeg ikke skal koble tegnene. Skal det skje så bør drt liksom skje brått og brutalt så jeg får det med meg.

Men sant som du sier... stille før stormen, sies det. Hver dag er i allefall like spennende, og babyen er velkommen NÅR som helst.


Sent from my iPhone
 
Jeg er alt for klar!! Har prøvd masse kjerringråd allerede men tror ikke hun er klar til å komme enda. Men for å si det slik, starter riene i natt så blir jeg veldig glad
 
Her er ikke leie i orden så er ikke helt klar. Må gjennom ultralyd på sykehuset igjen først. Tullingene hadde lagt seg med rumpa ned sist gang. Jeg krysser fingrene for at leie er riktig på onsdag så kan den komme når den vil. Jeg koser meg med magen så ikke noe stress. Vet ikke kjønn så er jo veldig spennende :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
4 uker igjen her også. Kan godt vente to uker til :p like magen jeg, selv om det er tungt. Aldri følt meg så bra i bikini før :p hehe


Sent from my iPad using BV Forum
 
Både klar og ikke klar, vil ha henne i armene mine, men vil ikke slutte og være gravid! Har kost meg så utrolig mye med det og den store magen ! Vil ikke att den skal forsvinne, mye penere med gensere som sitter stramt nå, enn på en mage med litt for mye fett -.- også så mye mer komfortabelt i bikini nå, for man skal liksom være stor ^^
 
Gler mæ masse t lillegutt kjæm, men kose mæ som gravid,så hainn treng itj å kom før termin :)
 
Æ har jo 3 små ifra før, så dagan går så utrolig fort, særlig no på slutten :)
 
Back
Topp