Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe som ser veldig lett ute er det fra drops jeg la ut tidligere i tråden:Noen som vil anbefale et lettstrikket babyteppe/vognteppe som ser pent ut?![]()
Noe som ser veldig lett ute er det fra drops jeg la ut tidligere i tråden:
![]()
Men nå er jo spørsmålet, hva som er lett for deg? Om du kan strikke rett og vrang åpner det seg jo mange muligheter, som ikke trenger å være spesielt vanskelige![]()
Jeg har ikke erfaring med disse oppskriftene selv, men om du ser her inne på pickles: http://www.pickles.no/tepper-kos/ er det mange fine tepper, og så står det vanskelighetsgrad til høyere. Mange nybegynner tepper der i alle fall! Jeg tror kanskje vårt strikkenivå ligger relativt likt (avhengig om du er en racer eller ikke). Jeg har for det meste strikket sokker, pannebånd, en genser (str. 1 år) med mamma på sidelinjen, og en mariusgenser. Er ikke superdreven, men man kommer lagt med rette/vrange masker, og evt en som kan forklare oppskriften underveis om den blir for vanskeligKan strikke rett og vrang ja!Kan strikke lue, sokker og har strikket skappelgenser.. hehe.

Sniker litt fra desemberNå holder jeg på med cardigan til jentene mine![]()
De får du på stoff og stilSniker litt fra desember
Hvor får man tak i de merke tingene? (Vet ikke hva jeg skal kalle de)
De var jo helt geniale, strikker mye, men har aldri sett sånne
Sent from my iPhone using BV Forum
De får du på stoff og stilSniker litt fra desember
Hvor får man tak i de merke tingene? (Vet ikke hva jeg skal kalle de)
De var jo helt geniale, strikker mye, men har aldri sett sånne
Eller på ebay! Der koster de nesten ingenting!De får du på stoff og stilde er super geniale!!
![]()
Ikke så mange kronene på stoff og stil heller. De er verdt hver ei kroneEller på ebay! Der koster de nesten ingenting!
Ja, de er helt geniale!Ikke så mange kronene på stoff og stil heller. De er verdt hver ei krone
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Ja. Det er bilde av de på bilde litt lengre oppeHvilke merkergreier? Maskemarkører?
De får du på stoff og stilde er super geniale!!
![]()