❂ Håndarbeidstråden! ❂

Noen som vil anbefale et lettstrikket babyteppe/vognteppe som ser pent ut? :)
Noe som ser veldig lett ute er det fra drops jeg la ut tidligere i tråden:

19-1.jpg

Men nå er jo spørsmålet, hva som er lett for deg? Om du kan strikke rett og vrang åpner det seg jo mange muligheter, som ikke trenger å være spesielt vanskelige :)

Noe som ser veldig lett ute er det fra drops jeg la ut tidligere i tråden:

19-1.jpg

Men nå er jo spørsmålet, hva som er lett for deg? Om du kan strikke rett og vrang åpner det seg jo mange muligheter, som ikke trenger å være spesielt vanskelige :)

Kan strikke rett og vrang ja! :) Kan strikke lue, sokker og har strikket skappelgenser.. hehe.

Kan strikke rett og vrang ja! :) Kan strikke lue, sokker og har strikket skappelgenser.. hehe.
Jeg har ikke erfaring med disse oppskriftene selv, men om du ser her inne på pickles: http://www.pickles.no/tepper-kos/ er det mange fine tepper, og så står det vanskelighetsgrad til høyere. Mange nybegynner tepper der i alle fall! Jeg tror kanskje vårt strikkenivå ligger relativt likt (avhengig om du er en racer eller ikke). Jeg har for det meste strikket sokker, pannebånd, en genser (str. 1 år) med mamma på sidelinjen, og en mariusgenser. Er ikke superdreven, men man kommer lagt med rette/vrange masker, og evt en som kan forklare oppskriften underveis om den blir for vanskelig :laughing002

Jeg liker både å sy og strikke, men vil komme over uke 12 før jeg begynner på noen dedikerte klær. Da skal jeg legge ut bilder.

Jeg skal begynne på dåpskjolen :) blir spennende :)

Nå holder jeg på med cardigan til jentene mine :)
Sniker litt fra desember :)
Hvor får man tak i de merke tingene? (Vet ikke hva jeg skal kalle de :P )
De var jo helt geniale, strikker mye, men har aldri sett sånne :)

Sent from my iPhone using BV Forum

De får du på stoff og stil :) de er super geniale!! :)

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

De får du på stoff og stil :) de er super geniale!! :)

Hvilke merkergreier? Maskemarkører?

det er mye fint å finne på drops sine nettsider i forhold til strikking.noel som vet om noe liknende for søm? :)

Back
Topp