romslig barnvogn?

Mari=)

Glad i forumet
Hei jenter :)
Vi har en crescent classic 2013 vogn som vi har vært greit fornøyd med!
Men den er jo så alt for liten! Hele vogna er stor og tung, men alt for smal og kort. Vesla påv8 mnd er en lang og gorund baby så snart har hun vokst ut av den.
Har dere noen gode tips til ny barnvogn som er romslig og som kommer seg frem uansett vær og føre?
Kunne også tenkt meg ei vogn som er litt lettere og tar mindre plass i bilen.
Lurte også på om noen har erfaring med og kjøpe brukt barnvogn?
 
Jeg har ikke så veldig greiepå vogn, men hørt at noen av modellene til simo skal være ganske lange og romslige :)
 
Tusen takk for svar, da skal jeg sjekke ut simo :)
Er vel ikke så ille pris heller de tror jeg :)
Nei tror ikke de er av de værste ;) kjenner ei som hadde ei veldig lang og litt rund jente, og hun var veldig fornøyd med simo vogna si, men husker ikke hvem modell det var.
 
Har bare erfaring med Emmaljunga Edge Duo. Fikk testet den på det ytterste i ulendt terreng da veien raste ut. Måtte gå 500 m i skog, over røtter, stein og bekk. :D

Størrelse i forhold til Simo aner jeg ikke, men mål står sikkert på hjemmesidene deres :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Jeg har emmaljunga modial (så og si lik som edge), kjempe fornøyd! :) Stor og romslig bag, lille er 5mnd og har ennå god plass i bagen.
 
Har du sett på Babyjogger City Elite?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
har jo alt jeg ønsker meg :-D
Minus med vogna er nok at barne sitter "feil" vei og at den kanskje tipper lett vis stelleveska er litt tung.
Men tror likevel dette er mye vogn for pengene, 5249 kr syns jeg ikke er noe upris for en testvinner :)
Blir spennende og se den live ;-)

Å?:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
har jo alt jeg ønsker meg :-D
Minus med vogna er nok at barne sitter "feil" vei og at den kanskje tipper lett vis stelleveska er litt tung.
Men tror likevel dette er mye vogn for pengene, 5249 kr syns jeg ikke er noe upris for en testvinner :)
Blir spennende og se den live ;-)


Den er HELT fantastisk! Føler den nesten er revolusjonerende:p

Ville IKKE ha 3 hjul, og har jobbet mange år i barnehage og sett ut hva jeg ville ha. Men falt pladask gitt! Er en video på youtube der du kan se alle spesifikasjoner! Veldig bra!!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp