Hvordan startet din fødsel?

  • Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Vannavgang?
Rier?
Tegningsblødning?
Igangsettelse?
 
Startet med rier dagen etter overtidskontroll der hun løysnet litt på hinnen innafor kanten :)
 
Her merket jeg at slimproppen gikk tidlig i uke 35 og sa til mannen at "Nå tror jeg han kommer snart"
4 dager senere sitter jeg og snakker med en venninne på skype, da jeg kjenner en type "knekk" og vannet plutselig kommer fossende. Riene startet av seg selv sent dagen etterpå.
 
Hadde kynnere siste uken før termin, 3dager før termin gikk slimproppen. Riene startet på ettermiddag/kveld å lille var ute morgenen dagen før termin!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vannet gikk, ett minutt etter at jeg la meg ned for å sove etter en laaaang dag med flytting. Typisk! ;)
 
Startet med rier fire dager på overtid, mini kom halvannet døgn etterpå. Vannet gikk på sykehuset.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Rier
Vannet gikk på sykehuset.
Kranglet meg vekk fra igangsettelse på eldstemann pga at jeg var helt 100% trygg på min termindato var riktigere enn leges/ultralyd (han kom på min termindato)
 
Rier. Mini var ute etter ca 5 timer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde hatt mye kynnere den dagen, og da jeg la meg for natta så kjente jeg noe var litt annerledes.

Plutselig kjente jeg et knepp i magen, og da jeg kom meg opp av senga og ut på badet så kom slimproppen.
Gikk så ned på kjøkkenet, for å finne boka og lese om slimproppen :p
Da gikk resten av vannet og riene kom noen minutter etterpå.

2.5-3 timer etterpå blir jeg sjekket for første gang og har 7 cm! Ikke tid til noe smertelindring der nei...:p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Slimproppen gikk delvis torsdags morgen, riene startet fredags ettermiddag, baby var ute lørdags morgen. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Startet med rier som kjentes ut som menssmerter :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Slimproppen gikk på morgenen i 8 tiden. I 11-tiden ble jeg kvalm og kaldsvettet, mens hendene skalv. Kl 12 kom riene med 5 minutters mellomrom og varte i 1 minutt. Fødte kl 06.10 dagen etterpå, hadde født samme dag om ikke babyen hadde satt fast!
 
Rett på kraftige rier.Ingen tegn i det hele tatt i forkant! Vannet måtte tas ved 9 cm.
 
Rier 4 dager på overtid. Ingen slimpropp som jeg la merke til, og jeg aner ikke når vannet gikk :p
Lillemor ble født dagen etterpå :)
 
vannet gikk.. halvveis da begynte å dryppe litt og litt. rier kom og gikk men etter 2 døgn med rier og kun 2 cm åpning måtte de sette igang.jeg hadde jo fått beskjed tidligere at jeg hadde for mye fostervann. også kom det bare små drypp liksom:p men senere da vannet virkelig gikk.. dA gikk det skikkelig også hjalp ikke med noen håndkler på gulvet og bleier da nei hehe
 
Back
Topp