Babyborn vippestol

Lillesnille:)

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg ser den veldig ofte blir anbefalt, men hva er det som er så bra med akkurat den i forhold til andre vippestoler? :)
 
Den har bla 3 justeringer på ryggen, slik at man kan bruke den til nyfødte også (over 3.5 kg og en kort periode av gangen)

Har bestilt BabyBjørn vippestol selv men har ikke fått testet den ut enda :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Også vipper den av barnets bevegelser, så man slipper å sitte å vippe på den :) har vært veldig fornøyd med vår. Liker godt at den kan stilles inn i 3 nivåer. Mini kan ligge i den når han skal være i den for at jeg skal dusje feks, også kan han sitte mer opp når han skal spise. Trekket er kjempeenkelt å smette av og på når det trenger en vask. Stolen blir helt flat når man slår den ihop, så den er enkel å ha med seg i bilen når man skal på besøk/reise bort.


Februar-14 mamma <3
 
Den har bla 3 justeringer på ryggen, slik at man kan bruke den til nyfødte også (over 3.5 kg og en kort periode av gangen)

Har bestilt BabyBjørn vippestol selv men har ikke fått testet den ut enda :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk for svar :) mente selvfølgelig BabyBjørn, haha. Babyborn er vel de dukkene :p
 
Har en babybjørn fra gutten min var ca. 1mnd av, det beste kjøpet mitt hittil.
Har hatt en sving som han ikke likte noe særlig men det hjalp hvis babyen plages med luft i magen eller plages med kolikk. For oss så var det kun de 4 første uka.

Siden da har han klart seg fint med vippestolen fra babybjørn :)
Klarer fint i 15-20 min om gangen :p
 
Back
Topp