Hva ser du fram til når lillegull kommer ut?

glafoss

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Da tenker jeg ikke på all kos, kjærlighet å slikt med barnet, men med deg selv, hva ser du fram til å kunne gjøre som du ikke kan eller får til/lov å gjøre nå?? :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Spise salami og spekemat, ligge på magen og ha sex uten så mye styr :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Gleder meg til å få kroppen tilbake til meg selv.. Klare å gå en tur og ta en treningsrunde, ha sex uten magen imellom, ligge på magen, og ryggen.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
først og fremst ser jeg fram til å ligge på magen igjen :) Så gleder jeg meg til å kunne bevege meg mer uten at alt er vondt og tungt. Gå tur/løpe på fjellet osv :) Og ikke minst slippe å gå på do så ofte :p hihi
 
Kom på at det blir helt greit å kunne spise roastbeef også.. Mmmm.
 
Jeg gleder meg til å spise salami og spekemat, ost og kjeks, sove på magen og trene! ååååhh.. ❤

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Trene, sove på magen, salami og det å få energien tilbake! Åååå er så lei av å være trøtt!:/
 
Sove på magen , kunne sitte,spise ligge akkurat som jeg vil ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Få igjen kroppen min, gå ned o vekt, sove på magen og spekemat!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg gleder meg til å barbere leggene mine :p å få sole ryggen uten å måtte sitte feil på kjøkkenstolen:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gleder meg til å kunne spise det jeg vil! Å ikke Være så tung og ha vondt! Også gleder jeg meg til å etter en stund kunne kose meg med et glass vin ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Gleder meg til å kunne spise det jeg vil! Å ikke Være så tung og ha vondt! Også gleder jeg meg til å etter en stund kunne kose meg med et glass vin ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
M mm. ..vin, ost å kjeks ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gleder meg til å kunne begynne å trene rumpe igjen :) og å ligge på magen. Sex er faktisk ikke noe problem her, haha! Og heller ikke å barbere leggene :) men blir greit å kunne barbere seg nedentil selv og å slippe pustevansker... 4 uker igjen :D


venter prins i august <3
 
Gleder meg veldig til å få kroppen min tilbake:) trene, gå og her er nedtelling til sex:) har hatt forbud mot all fysisk aktivitet, stress og opphissing siden uke 12!!!!! Æ blir gaaaal snart! Meeen alt for lille<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spekemat og vin. Få tilbake energien. Kunne bevege seg normalt og henge med på det storesøster driver med ;-) Gleder meg til å være ferdig å gi bort alt som heter gravidklær og etterhvert babyklær.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp