Har alle kjøpt vogn? Evt hvilken ;-)

*sniker fra jul* Jeg kjøpte Mountain buggy, har ikke startet å bruke den (termin 24.07) men jeg er utrolig forelska i den og utrolig fornøyd :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har kjøpt (bestilt) Bugaboo Buffalo, helt i hundre =D Men det var VELDIG lang ventetid da, så kan faktisk hende babyen kommer først... 6-7 ukers leveringstid! På nett stod det 1-3 uker, men det stemte visst ikke...
 
Har Emmaljunga City Cross fra storesøster :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde emmaljunga nitro city til storebror som vi var veldig fornøyd med. Denne gangen har vi gått for bugaboo buffalo, veldig spent om vi blir like fornøyd :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har kjøpt (bestilt) Bugaboo Buffalo, helt i hundre =D Men det var VELDIG lang ventetid da, så kan faktisk hende babyen kommer først... 6-7 ukers leveringstid! På nett stod det 1-3 uker, men det stemte visst ikke...
Sniker fra oktober... Hvor har du bestilt? babyshop? Ser det står hos de at det er 1-3 uker ihvertfall. Tenkte jeg hadde god tid til å bestille min buffalo, men i såfall er det jo bare å bestille....
 
Sniker fra oktober... Hvor har du bestilt? babyshop? Ser det står hos de at det er 1-3 uker ihvertfall. Tenkte jeg hadde god tid til å bestille min buffalo, men i såfall er det jo bare å bestille....
Jeg bestilte på barnas hus, billigere der fordi alle kjøp over 10.000 gir 10 prosent rabatt :) Men det er samme ventetid hos alle, fordi de må produseres først også sendes, og leverandøren har byttet shippingselskap eller noe, derfor ekstra tid :/
 
Jeg bestilte på barnas hus, billigere der fordi alle kjøp over 10.000 gir 10 prosent rabatt :) Men det er samme ventetid hos alle, fordi de må produseres først også sendes, og leverandøren har byttet shippingselskap eller noe, derfor ekstra tid :/
Okei, jeg har 10% på babyshop også. Maila de i dag, og de anbefalte å bare bestille den nå, og heller si ifra når vi var borte på ferie, sånn at de ikke sendte den da om de fikk den på lager. Så tror bare jeg gjør det, så jeg er sikker på å ha den i god tid før oktober :)
 
Vi har kjøpt (bestilt) Bugaboo Buffalo, helt i hundre =D Men det var VELDIG lang ventetid da, så kan faktisk hende babyen kommer først... 6-7 ukers leveringstid! På nett stod det 1-3 uker, men det stemte visst ikke...
Snike fra september... Kor i landet du helde til? Dei har vogna inne på barnas hus på strømmen! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Snike fra september... Kor i landet du helde til? Dei har vogna inne på barnas hus på strømmen! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har den Inne? Vi bor ved strømmen :p kjøpte på alna. Men trodde de aldri hadde den inne men at de skulle bestilles? Man skal jo ha i ulike farger osv? :)

Har snakka med de da og vogna skal være inne ca 26 juli så da er den her mest sannsynlig før babyen :)
 
Ja eg hadde bestilt på Alna, men det va alt plutselig så usikkert! Bugaboo va så forsinka sa ho, så vogna kom tidligast midt i august fekk eg beskjed om!

Då ringte eg barnas hus på strømmen og dei hadde fleire vogner på lager så eg va der og kjøpte på lørdag og fekk den me heim samme dag! :) og e strålande fornøgd! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja eg hadde bestilt på Alna, men det va alt plutselig så usikkert! Bugaboo va så forsinka sa ho, så vogna kom tidligast midt i august fekk eg beskjed om!

Då ringte eg barnas hus på strømmen og dei hadde fleire vogner på lager så eg va der og kjøpte på lørdag og fekk den me heim samme dag! :) og e strålande fornøgd! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
:-O da må jeg ringe dem!!!
 
Ja eg hadde bestilt på Alna, men det va alt plutselig så usikkert! Bugaboo va så forsinka sa ho, så vogna kom tidligast midt i august fekk eg beskjed om!

Då ringte eg barnas hus på strømmen og dei hadde fleire vogner på lager så eg va der og kjøpte på lørdag og fekk den me heim samme dag! :) og e strålande fornøgd! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
De fikk visst en levering i morgen, men vår skulle ikke sendes før 18. Juli, så inne 26 ca. Men pga denne nye transportøren osv så lovte de ingenting. Heldigvis hadde de en igjen på strømmen, så da får vi alt unntatt myggnettingen i morgen :-D tusen takk for tips!!! Er så koselig å ha vogna stående og titte på å glede seg :)
 
Back
Topp