I dag prøver vi rett og slett å kutte ut dagduppen!

Første natt er over, og det gikk greit. Tok i samme slengen kampen med å sove i egen seng hele natta, så hun var våken en halvtimes tid midt på natta der. Men hun sov i sin egen seng :-D
Aner ikke når hun våkna, jeg ble nemlig vekt nå kl 8.30 og har ikke fått spurt enda om når hun våkna ;-)

Så i natt har jeg nesten hatt senga for meg selv :p
Typisk nok kom storebror 3.30, men han lå mest på samboers side :p



Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Oi, det er jo supert:D:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Dag to har gått like bra!
Hun var litt sliten sånn rundt 15, så da slappa hun av i sofaen sammen med smokken og oss ;-)

Sovna kjapt ca 19.15 i dag også :-D

Så dette går nok veien ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Dag to har gått like bra!
Hun var litt sliten sånn rundt 15, så da slappa hun av i sofaen sammen med smokken og oss ;-)

Sovna kjapt ca 19.15 i dag også :-D

Så dette går nok veien ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Så herlig:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så herlig:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja er veldig glad for det ;-)
Fordelen med at hun ikke sover er jo at det blir mye enklere å finne på ting i sommer når vi ikke er avhengige av at vi må finne en rolig plass sånn at hun får sove.

Ulempen er at det var så deilig det avbrekket vi andre fikk da hun sov :p

Men men, hun kunne jo ikke sove på dagtid til hun ble konfirmant heller :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ja er veldig glad for det ;-)
Fordelen med at hun ikke sover er jo at det blir mye enklere å finne på ting i sommer når vi ikke er avhengige av at vi må finne en rolig plass sånn at hun får sove.

Ulempen er at det var så deilig det avbrekket vi andre fikk da hun sov :p

Men men, hun kunne jo ikke sove på dagtid til hun ble konfirmant heller :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Hehe...nei, en gang må det jo ta slutt:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så bra at det går fint å kutte ut dagsovinga:) Prøvde i går med T, men måtte bare legge han ute i vogna til slutt litt over kl 14. Sov da til kl 16.30 så han har ennå stort behov for den duppen ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
I morges kom hun inn til oss gitt.. Tok for lang tid til jeg hørte henne så hun hadde våkna for godt til :p
Men sov videre til rundt 7 før hun våkna, evt litt før.
Så spent på hvordan det blir i dag.... Var våken kanskje en time tidligere enn disse dagene før her.

Og nå virker hun litt pjuskete og litt høyere temp og hvil sove og ikke sove om hverandre her. Slapper av i sofaen nå da...

Så vi får se om det blir en kort dupp i dag hvis formen ikke kommer seg..

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
I morges kom hun inn til oss gitt.. Tok for lang tid til jeg hørte henne så hun hadde våkna for godt til :p
Men sov videre til rundt 7 før hun våkna, evt litt før.
Så spent på hvordan det blir i dag.... Var våken kanskje en time tidligere enn disse dagene før her.

Og nå virker hun litt pjuskete og litt høyere temp og hvil sove og ikke sove om hverandre her. Slapper av i sofaen nå da...

Så vi får se om det blir en kort dupp i dag hvis formen ikke kommer seg..

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Uff, håper ikke hun blir syk:confused:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Uff, håper ikke hun blir syk:confused:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ikke noe høyere temp heldigvis. Lurer på om det kommer av disse myggstikkene...

Hun har ikke sovet i dag, men ble veldig sliten og trøtt på ettermiddagen her. Så merka nok at hun våkna tidligere i morges.

Sovna momentant da hun ble lagt kl 19 iallefall :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Ja er veldig glad for det ;-)
Fordelen med at hun ikke sover er jo at det blir mye enklere å finne på ting i sommer når vi ikke er avhengige av at vi må finne en rolig plass sånn at hun får sove.

Ulempen er at det var så deilig det avbrekket vi andre fikk da hun sov :p

Men men, hun kunne jo ikke sove på dagtid til hun ble konfirmant heller :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
haha det er je enig i, nå sover ikke hu her stort på dagen i helgene(bortsett fra om hun sovner i bilen på dagtid :p) og jeg savner litt den stunda midt på dagen som jeg hadde til å vaske/rydde, eller rett og slett bare ta det med ro :p men men slik er nå livet, det måtte jo ta slutt :p
 
Første natt er over, og det gikk greit. Tok i samme slengen kampen med å sove i egen seng hele natta, så hun var våken en halvtimes tid midt på natta der. Men hun sov i sin egen seng :-D
Aner ikke når hun våkna, jeg ble nemlig vekt nå kl 8.30 og har ikke fått spurt enda om når hun våkna ;-)

Så i natt har jeg nesten hatt senga for meg selv :p
Typisk nok kom storebror 3.30, men han lå mest på samboers side :p



Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
den kampen har jeg tenkt å ta i sommer også, pussig nok er at hun gjerne sover hele natta i egen seng når hun er borte og jeg ikke er med, men på fjellet nå sov hun hele natta i sin seng når jeg lå i nabo senga også..... her hjemme er hun våken stortsett rundt 12/1 og hyler og skriker og skal OPP......... og sovner som en liten engel igjen så fort hun får ligge i senga mi :p
 
haha det er je enig i, nå sover ikke hu her stort på dagen i helgene(bortsett fra om hun sovner i bilen på dagtid :p) og jeg savner litt den stunda midt på dagen som jeg hadde til å vaske/rydde, eller rett og slett bare ta det med ro :p men men slik er nå livet, det måtte jo ta slutt :p
Ja en gang tar det slutt :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
den kampen har jeg tenkt å ta i sommer også, pussig nok er at hun gjerne sover hele natta i egen seng når hun er borte og jeg ikke er med, men på fjellet nå sov hun hele natta i sin seng når jeg lå i nabo senga også..... her hjemme er hun våken stortsett rundt 12/1 og hyler og skriker og skal OPP......... og sovner som en liten engel igjen så fort hun får ligge i senga mi :p
Haha, synes jeg hører henne :p

Er akkurat samme tidspunkt her også, og hun sovner igjen med en gang i senga mi:p
Men hun våkner på natta om vi sover andre steder og. ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Da er nok en natt over. Hun var våken en gang kl 23.30, en gang kl 00 men de gangene sovna hun fort igjen.

Våkna igjen kl 01, og skulle absolutt opp og min seng.
Jeg nekta, satte meg i stolen inne på rommet hennes. Og der sovna jeg gitt, og sov i halvannen time :p
Hun hadde også sovnet igjen ;-)

Hun våkna igjen kl 05 og ett eller annet, da kom hun inn til oss for jeg orka ikke å sitte der inne et skift til :p
Får bare fortsette jobben :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Da er nok en natt over. Hun var våken en gang kl 23.30, en gang kl 00 men de gangene sovna hun fort igjen.

Våkna igjen kl 01, og skulle absolutt opp og min seng.
Jeg nekta, satte meg i stolen inne på rommet hennes. Og der sovna jeg gitt, og sov i halvannen time :p
Hun hadde også sovnet igjen ;-)

Hun våkna igjen kl 05 og ett eller annet, da kom hun inn til oss for jeg orka ikke å sitte der inne et skift til :p
Får bare fortsette jobben :p

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Synes du er knallflink, jeg:D
En kjedelig kamp, men det må til..

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Haha, synes jeg hører henne :p

Er akkurat samme tidspunkt her også, og hun sovner igjen med en gang i senga mi:p
Men hun våkner på natta om vi sover andre steder og. ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
hun bruker å være våken når jeg er med å sover borte, men natt til mandag sov a pussig nok i senga si til kl 07:15 :p
 
Hun sovna fint og greit i kveld også :)

Og litt tidligere her nå så våkna hun og måtte ha vann. Da var jeg redd for at hun skulle begynne å styre igjen :p

Men da lå hun rolig, og sa "mamma synge Helene (harefrøken)". Så da gjorde jeg det ;-)
Så kanskje det begynner å synke inn hos henne ;-)

Var nettopp en lyd fra henne, men ble stille igjen ;-)

Kryss fingrene jenter :-D

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Hun sovna fint og greit i kveld også :)

Og litt tidligere her nå så våkna hun og måtte ha vann. Da var jeg redd for at hun skulle begynne å styre igjen :p

Men da lå hun rolig, og sa "mamma synge Helene (harefrøken)". Så da gjorde jeg det ;-)
Så kanskje det begynner å synke inn hos henne ;-)

Var nettopp en lyd fra henne, men ble stille igjen ;-)

Kryss fingrene jenter :-D

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Dette går jo strålende:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det går supert å ikke sove på dagen :-D

Tenk at det gikk så smertefritt å slutte! Det hadde jeg ikke trodd!

Hun er ikke trøtt eller sutrete i det hele tatt hun, og holder ut hele dagen :-D

Sovner som en sten om kvelden også, og det er jo det vi slet så fælt med ;-)

Så da har begge våre barn slutta å sove på dagen ganske rett etter 2-årsdagen sin ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Back
Topp