Ergobaby 360

Mioa

Betatt av forumet
Jeg har bestemt meg for å kjøpe en ergobaby bæresele til bebis kommer. Så er jeg så usikker på hvilken modell jeg skal kjøpe.
Noen som har erfaring med den nyeste varianten ergobaby 360?
Jeg er 164 høy så det er viktig at den ikke blir for stor.
Hvilken variant er best?
 
Den er veldig fin den nye. Veldig god å ha på seg og når baby er ca 5mnd pluss vil det kanskje ha lyst til å se fremover


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk for tips. Kan de ikke sitte fremover i den gamle typen?
 
Hvis du drar innom en babybutikk har de ofte en tung dukke som gjør at du kan prøve ulike seler på og faktisk få kjenne hvordan den er å ha på. Det å bruke en sele kan være så forskjellig fra person til person pga høyde og kropsfassong. Jeg og mannen brukte to forskjellige :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg har bestemt meg for å kjøpe en ergobaby bæresele til bebis kommer. Så er jeg så usikker på hvilken modell jeg skal kjøpe.
Noen som har erfaring med den nyeste varianten ergobaby 360?
Jeg er 164 høy så det er viktig at den ikke blir for stor.
Hvilken variant er best?

Hvem endte du opp med? Har hele tiden vært sikker på at vi skal ha ergobaby original, men har nå mest lyst på 360. Har sliti med skikkelig betennelse i skuldre og skulderblader i 1 år snart, så helt avhengig av en god bæresele. :)
 
Jeg endte opp med 360 og med nyfødtinnlegg. Den kjennes god ut, men jeg har ikke fått prøvd den skikkelig siden babyen er i magen enda :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da ble det en 360 med spedbarnsinnlegg på oss også :D
 
Har original,men skulle ønske eg hadde 360:)
 
Jeg ville ikke kjøpt 360, det er ikke ergonomisk for barnet å sitte fremovervendt, uansett type sele.
Det er dessuten ikke så viktig fir barnet å se fremover som folk tror.
Vent med å kjøpe bæresele til barnet er født. Du kan bruke bæresjal de første 8 ukene.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg ville ikke kjøpt 360, det er ikke ergonomisk for barnet å sitte fremovervendt, uansett type sele.
Det er dessuten ikke så viktig fir barnet å se fremover som folk tror.
Vent med å kjøpe bæresele til barnet er født. Du kan bruke bæresjal de første 8 ukene.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

360 kan man ha på mage, rygg og hofter. Jeg har meitai, men hun (5 mnd) blir krakilsk av å sitte bryst mot bryst. Har derfor kjøpt ergobaby 360 for å kunne ha henne forovervendt. Men også fint å kunne bytte på sittestilling. Man må nesten bare finne ut hva som er best for sitt barn. Men enig at det ikke er noe poeng å kjøpe bæresele før man har bruk for den, og ser hva slags behov barnet har. :)
 
Jeg har hatt orginal og 360.. Synes det er bedre å ha han i 360. Liker at det er borrelås på den :) Mini blir stortsett bært inn mot magen, men er supert å ha mulighet til å kunne snu han :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp