Hvem er vi som er her nå? Presentasjonstråd

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg er Sara, aktiv på "prøvd lenge" for tredje gang, de to første med annet nick.

Jeg og min elskede prøver altså på barn nummer tre. Vi vet at det er en bonus, vi er heldige som har to, men lengter etter en til.

Vi begynte å prøve i november 2012, da jeg fikk igen syklusen etter siste fødsel.
Jeg ble gravid for et år siden, og mistet 5+2.
Jeg var hos fastlegen for en mnd siden, og skal til gyn om tre uker.

(Og jeg og Lykkeliten kan komme til å prøve å sprake litt liv her igjen, så greit å vite hvem andre enn oss som leser her for tiden.)
 
Jeg er her! Har prøvd siden september 2012. Skal begynne utredning neste uke og er spent på hva de finner. "Alt" er tilsynelatende OK, så vi får se hva som skjer. Har ellers en fra før. :)
 
Jeg er her nå. Gift i over ett år nå, og prøver i ett år. Opplevd 3 kjemiske graviditeter og en MA 12+6 (8+4), hvor jeg egentlig hadde termin i august. Har vært til utredning for habituell abort. Venter på svar på blodprøver, men skal bruke progesteron etter EL og Albyl-E ved positiv test. Brukte Crinone først, men har nå byttet til Lutinus. Vi har ingen barn fra før av. Jeg har dagbok inne på FS. Jeg håper jeg skal være her kort. :)
 
Henger litt her jeg også. Har prøvd på nummer 2 siden januar 2012. Har prøvd Pergotime, noe som gjorde meg gravid forrige gang, men ikke denne gangen. Og er nå i gang med Letrozol, skal prøve det i 6 mnd og klaffer det ikke innen da, så skal vi i gang med IVF, om jeg klarer å gå ned i vekt.
Forrige gang brukte vi 4 år, så vi har vært klar over at ting kunne ta tid denne gangen også.
Er gift på 4 året og vi har vært sammen i godt over 12 år nå.
 
Hei, jeg er her... Vært samboere i 5 år, og prøvd siden desember 2012. Startet utredning i mars 2014 og har til nå gått på to doble pergotimekurer. Håper spiren sitter snart så jeg ikke blir her så lenge :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Turteldue (June) prøver på nr 2. ingen prevansjon siden (De første 6 ukene etter fødsel og dette var i 2011).
har vært igjennom 1 kur enkel pergo og 3 kurer dobbel. vi har tatt en "uoffesiell" prøvepause (les ingen pergo på en stund) hvor jeg heller skal fokusere på vektnedgang.
 
Hei:). Jeg er også her:). Jeg har vært uten prevensjon siden Jan/feb 2013.. Fikk beskjed om at jeg hadde pcos og endometriose nov 2013 etter operasjon.. Fikk dobbeltdose pergotime i februar. Ble gravid neste pp, men mistet MA i mai 2014:(.

Fikk cytotec tabletter for 2 uker siden, fikk ut mye, men ikke alt. Tatt 2 nye i dag, da det fortsatt er rester og livmoren er lukket.. Så gleder meg til alt er over og vi kan kose i senga igjen❤️❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Hei. Jeg er ei jente på 24 år. Nettopp blitt gift 31. mai 2014.
i oktober 2013 fant vi ut at jeg har pco - og at det er derfor vi har hatt problemer med å få barn. Jeg må gå ned masse i vekt og driver med det prosjektet nå. Selv om det har gått helt galt siden den gang. Så er jeg nå "påan igjen".

Har prøvd på første siden tidlig mai 2012. Uten noen antydning til to blå..
 
Hei. Jeg er ei jente på 24 år. Nettopp blitt gift 31. mai 2014.
i oktober 2013 fant vi ut at jeg har pco - og at det er derfor vi har hatt problemer med å få barn. Jeg må gå ned masse i vekt og driver med det prosjektet nå. Selv om det har gått helt galt siden den gang. Så er jeg nå "påan igjen".

Har prøvd på første siden tidlig mai 2012. Uten noen antydning til to blå..
vi får lage en motivasjonstråd. :)
jeg har regnet ut at jeg må ned i hvertfall 30-40 kg. (i fettvekt)...
 
Jeg er her inne for andre gang, har en gutt på 4.5 år som kom etter 2 år med prøving og 4 Pergotime kurer.
Tok ut spiralen i juni 2011, har ikke vært aktive prøvere siden da, men ca 2 år, gått på 7 Pergotime kurer uten hell, jeg har PCO og mannen har borderline sædkvalitet. Søknad til prøverør er sendt, men vi fortsetter å prøve selv i ventetiden.
Har vært sammen med mannen min i 9 år og gift i snart 2 år <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har prøvd siden september 2012, hadde en MA/BO (august 2013) etter 8 mnd. Ble gravid igjen etter 3 mnd, men det endte med enda en MA (januar 2014), har enda ikke klaffet etter dette. Har vært hos gynekolog som ikke kunne finne noe spesielt. Fikk Lutinus som jeg skal ta ved eventuelt positiv test. Sliter med kort lutealfase. Har et barn fra før som satt på første forsøk...
 
Jeg er her! :) 33 år, han 34. Gift i snart 6 år og sammen i 13 år :) Vært prøvere siden desember 2011. Hadde en SA i mars 2013 og en MA i mai 2013. Har så vidt begynt utredning.
Prøver på første barn.
 
Vi har vært prøvere siden september 2012. Etter nesten et år ble vi gravide, men i september ble det oppdaget en tom fostersekk i uke 11. Ble kjapt gravid igjen, men endte med en SA i uke 8. Dette var i begynnelsen av desember. Var nylig hos en privat gyn for å sjekke både mannens svømmere og meg, men alt så fint ut :) fikk resept på 4 doble pergokurer som jeg skal starte med neste pp. Veldig spent på om det kan hjelpe oss. Vi prøver på vårt første barn.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Hei.
Nettopp kommet inn her til dere.
Vi har prøvd på nr 2 siden April 2013. Jeg har time til GU i August. Gruer meg veldig til dette, og lurer på om vi får vite noe med en gang...? For da vil jeg ha mannen med på timen... Mannen har sjekket sine svømmere og alt sto bra til.

Vi har vært sammen i 9 år og gift i 4.
Jeg er 26 år og han er 31 år.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei.
Nettopp kommet inn her til dere.
Vi har prøvd på nr 2 siden April 2013. Jeg har time til GU i August. Gruer meg veldig til dette, og lurer på om vi får vite noe med en gang...? For da vil jeg ha mannen med på timen... Mannen har sjekket sine svømmere og alt sto bra til.

Vi har vært sammen i 9 år og gift i 4.
Jeg er 26 år og han er 31 år.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Masse lykke til❤️. Håper spiren sitter snart❤️


Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️
 
Hei.
Nettopp kommet inn her til dere.
Vi har prøvd på nr 2 siden April 2013. Jeg har time til GU i August. Gruer meg veldig til dette, og lurer på om vi får vite noe med en gang...? For da vil jeg ha mannen med på timen... Mannen har sjekket sine svømmere og alt sto bra til.

Vi har vært sammen i 9 år og gift i 4.
Jeg er 26 år og han er 31 år.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har vært hos gyn en gang for mange år siden. Jeg fikk vite en god del, ja. Innvendig ul kan avsløre et og hitt.

fra app
 
Jeg har vært hos gyn en gang for mange år siden. Jeg fikk vite en god del, ja. Innvendig ul kan avsløre et og hitt.

fra app

Da tror jeg kanskje jeg vil ha mannen der ved min side.... Er så kjipt hvis jeg får triste svar, og må takle det helt alene....
Jeg er skikkelig forberedt på at gynekologen finner noe feil på meg... Så det blir utrolig spennende å se hva hun finner ut...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg gikk alene. Og gråt i bilen etterpå.

Jeg går alene denne gangen også, men nå tror jeg at jeg vet hva som feiler meg, går mer bare for å få hjelp til å komme forbi problemet...

fra app
 
Jeg gikk alene. Og gråt i bilen etterpå.

Jeg går alene denne gangen også, men nå tror jeg at jeg vet hva som feiler meg, går mer bare for å få hjelp til å komme forbi problemet...

fra app
Skulle du ønske mannen var med første gang?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Quoter med selv inn i presentasjonstråden...
Noen kjenner meg kanskje? fra 2010, Oktober 13 eller Vi som har mista? Litt ensomt å stå aleine i denna prøvinga som bare drøyer og drøyer så prøver meg forsiktig her inne...
jeg er 32 år og gift på 9ende året, paserte 10 årsdagen for meg og gubben i Mai. Jeg er mamma til 3, eldstemann som vi brukte 2 års prøving på kom i desember 07. Så kom snuppa vår i august 10, henne prøvde vi 1,5år før spira satt. Vår tredje spire satt gledelig, men overaskende nok etter 3 aktive pp og vi var overlykkelige, endelig en runde hvor vi slapp langdrag med prøving. Desverre var vår planlagte og velkomne overaskelse forgodt til å være sann. Munin som skulle værte en lykkelig liten unge født i midten av oktober '13, istede sluttet det lille hjerte å slå en gang antagelig i slutten av uke 12+ eller starten av uke 13+ uten at kroppen min skjønte bæret. 24. April 2013 kom den ørlille kroppen tilbake. Ettersom jeg var gjennom pillekur med fødsel og så utskrapning venta vi til mensen var ferdig ca 4-5uker etter den sene MA'n før vi starta prøving igjen. Nå er vi i 14ende PP uten hell og nedturene vokser for hvert tantebesøk! Kjempe sårt å se andre får positive tester, går rundt med struttende mager og får snå nydelige nurk. Vil så gjerne at det skal bli meg også!!! I sommer flytter vi... så nå håper jeg at nye legen min er både sympatisk, alrigth og fin å prate med... for trenger virkelig hjelp videre. For tryner hardere og hardere ned betongulvet i den følelsedmessige kjelleren.

Jepps _ det var litt om meg og prøvinga våres... kan jo også nevne at vi begge skjelden drikker, ingen av oss røyker og jeg/vi har ikke brukt noe prevangsjon, v untak av kondom de første gangene med mannen, jeg har aldri brukt no selv. Så da står vi her da med ønske om at vi hvertfall en gang til får lov å ta med oss en nydelig regnbue med oss hjem med tider og stunder.


J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
Give me babydust☆drømmer om gull nr4
 
Back
Topp