Tenk det jenter!!

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Tenk at noen av oss har skravla her inne i tre år snart!!!

Noen av oss (Flangre og jeg iallefall) skravla jo på "før svangerskapet" også, og det er jo tre år siden vi begynte å skravle der omtrent :-D

Tenk hvor fort tiden går!!

:-o

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg tenkte på det senest i dag! Blir 3 år i oktober for min del, da testet jeg positivt:) Tror ingen ny termingruppe i neste svangerskap osv, kan måle seg med denne. Det tror jeg skal mye til:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Jeg tenkte på det senest i dag! Blir 3 år i oktober for min del, da testet jeg positivt:) Tror ingen ny termingruppe i neste svangerskap osv, kan måle seg med denne. Det tror jeg skal mye til:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
Signerer :D

Håper det tar seg litt opp igjen etter sommerferien da for merkes at mange er opptatt nå ;)
 
Helt fantastisk:D
Dette er min tredje termingruppe, og helt unik!!:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Rart med det! 8.okt har jeg vært her 3 år :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg starta skravlingen i 2009 på juli 2010 :)
Har hatt det veldig kjekt og blitt kjent med mange herlige damer :D
 
Tenk på det ja! Ganske utrolig! Ble ikke medlem før i januar jeg da! Vi er i hverfall flinke til å skravle :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kom inn i november 2011. Skrev ingenting, for jeg følte det var så mye drittslenging blant en del. Og la jeg ut noe, så var det som regel sure svar. De er ikke her lenger nå.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Oi, så flinke dere har vært da. :)

Jeg ble vel medlem i 11, men kom ikke inn hit før i august i fjor tror jeg.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har jo vært borte ei stund men ser man bort ifra det så er det tre år i slutten av september/begynnelsen av oktober :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Kom inn i november 2011. Skrev ingenting, for jeg følte det var så mye drittslenging blant en del. Og la jeg ut noe, så var det som regel sure svar. De er ikke her lenger nå.


Sent from my iPad using BV Forum
Var litt pga det jeg slutta være her... andre ting på private også, men for det meste pga d... merker stemningen er noe helt annet her inne nå.. :)for min del i hvertfall :)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app
 
Tror jeg kom i desember 2011. Har stor kosa meg her. :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Det er utrolig ja, jeg husker ikke når jeg startet her, men vet at det var i slutten av 2011 det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg ser jeg har vært medlem siden juni 2011, da hadde vi allerede prøvd ganske lenge, sikkert derfor det ble dette nicket ;) Skrev litt på juni-12 under svangerskapet, men veldig sporadisk da :)
 
Tenk at noen av oss har skravla her inne i tre år snart!!!

Noen av oss (Flangre og jeg iallefall) skravla jo på "før svangerskapet" også, og det er jo tre år siden vi begynte å skravle der omtrent :-D

Tenk hvor fort tiden går!!

:-o

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

3 år?!? Hvor har tiden blitt av? Vi begynner jo å bli å gamle kjente vi da ;)
Jeg er jo ikke den mest aktiv her, men setter veldig pris på dere alle sammen :)
 
3 år?!? Hvor har tiden blitt av? Vi begynner jo å bli å gamle kjente vi da ;)
Jeg er jo ikke den mest aktiv her, men setter veldig pris på dere alle sammen :)
Ja det er helt sant ;-)
Husker det veldig godt da vi var på "før svangerskapet" ;-)
Vi fulgte hverandre ganske så tett i både eggløsning og ikm ;-)
Husker at du var den jeg skravla mest og best med der inne ;-)

Ja jeg setter også stor pris på alle her <3 :-*

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Jeg ble medlem først på slutten av svangerskapet, men turte ikke å skrive mer enn et par innlegg før første terminkrigen ;) Derfra gikk det slag i slag og jeg har vel vært avhengig av bv siden den gang :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp