Gratis pakke

Har også vært å hentet 3 bokser :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har hentet på Kiwi, Apotek 1 og Ditt Apotek :) Skal også hente på Rimi og Barnas hus. Alltid gøy med vareprøver og gratis utstyr :)

Er det bare å hente de eller må registrere på nett først?

22 aug 2014

Må registrere på nett først :) Se på gjerrigknark.com under "gratis ting og vareprøver", de har en egen kategori der for gravide og barn :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mange som sier det er mye vræl i disse pakkene. Ja noe er sikkert det, men synes vi får mye kjekt og praktisk også jeg. Har henta på vitus apotek og kiwi, fornøyd med begge :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hentet på Kiwi, Apotek 1 og Ditt Apotek :) Skal også hente på Rimi og Barnas hus. Alltid gøy med vareprøver og gratis utstyr :)
Er ikke alle apotekene samme pakke? Når man registrerer seg for apotekpakken kan man velge hvilket apotek man ønsker å hente. Samme registreringsskjema på alle apotekene ser jeg her...

Sent from my iPad using BV Forum

Er ikke alle apotekene samme pakke? Når man registrerer seg for apotekpakken kan man velge hvilket apotek man ønsker å hente. Samme registreringsskjema på alle apotekene ser jeg her...

Sent from my iPad using BV Forum

Hentet tre ulike pakker på tre ulike steder i går :)

Æ har henta maaaange pakka :) Dæm på apoteket tokmitj å skreiv ned koden,så da har æ henta flere....Har fra apotek 1, vitus apotek,barnas hus,Libero å Rimi :)

Back
Topp