Har alle kjøpt vogn? Evt hvilken ;-)

Kan babycare ha den?? De er hvertfall i samme kjeden tror eg.. de har kansje butikker flere plasser.. ellers er jo Stavanger en fin by å ta en tur til;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har kjøpt en bozz elegant fra kjøpbarnvogn.no :) er så langt kjempe førnøyd. Veldig billig vogn og rask levering. Kun 5 dager :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjøpt en brukt enmaljunga Edge duo :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har kjøpt Emmaljunga Edge Duo med Classic Chrome understell. Står klar og venter på gutten i magen.
 
Emmaljunga mondial, svart med sportsunderstell :)
 
Har kjøpt brukt mountain buggy duo på søndag. Måtte nesten siden gubben reiser og da måtte jeg nesten raska på.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi fekk ei Emmaljinga mondial duo black av svigerfar sist svangerskap, så bruke dein no å :)
 
Emmaljunga duo edge med classic crom understellet :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1403819782097.jpg
    1403819782097.jpg
    58,8 KB · Visninger: 51
Har en emmaljunga edge duo fra 2012, har og kjøpt baby jogger city select (4hjuling), kan brukes som enkel og dobbelvogn, har både sportsdel som eg bruke no, og bag så begge to kan være med på trilletur.
 
Så gøy å lese alles valg på vogn! Mange som har kjøpt skjønner jeg... Emmaljunga som går mest igjen! Digget vognen men den ble for stor til Nr 2 :-( ikke pga lille men bilen :D

Må bare legge ved skryte bilde av den! Etter jeg hadde stelt å dullet med den før salg! Veldig vondt å si farvel :(

Valget nå faller på Bugaboo buffalo:rolleyes: Ser ikke noen andre her vurderer den... :cool:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    946,6 KB · Visninger: 64
busa7abe.jpg



Sent from my iPhone
 
Back
Topp