Innlagt og overflytting - premature rier

Hvordan går det med deg og lille? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hei :) jo vi ligger her og jeg merker fint lite så det er ett godt tegn. Fortsatt på drypp men det skal stoppes i dag så får vi se hvordan det går. Satser selvfølgelig på at det da holder med å ta det rolig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei :) jo vi ligger her og jeg merker fint lite så det er ett godt tegn. Fortsatt på drypp men det skal stoppes i dag så får vi se hvordan det går. Satser selvfølgelig på at det da holder med å ta det rolig.


Sent from my iPhone using BV Forum

Godt å høre :) håper ting fortsetter slik uten drypp også! Lykke til videre :) hold oss oppdatert!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så bra he de roa se ned litt :) Lykke til vidare og kryssa fingrane for at lille får bli der inne litt til :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Masse lykke til ;-)
 
Tja her går det fortsatt bra , men riene kom regelmessig i morges, fikk tabeletter som ser ut til å hjelpe litt , hverken sterke eller regelmessig selv om jeg har sammentrekninger ennå. Får rett og slett bare se, skulle det ta seg opp ville de diskutere om de setter drypp eller ikke.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt du blir ivaretatt, håper nurket finner ut at det er best i magen noen uker til.
Skjønner godt at dagene kan bli lange.
Kjekt med oppdatering.
Lykke til
 
Du har iallefall klart å knipe igjen lenge nok til at babeyn blir kreps og ikke tvilling i stjernetegn. Ennå en stund igjen til du får en løve...;) ble plutselig obs på dette med stjernetegn da brodern minna meg med at jeg kan få en jomfru om jeg går over tida..:p han fikk alltid pes av meg når vi var små at han var født i jomfruen..:p alle de tingene man kan finne på å plage en bror på grunn av..;)
 
Håper babyen velger å holde seg inne en god stund til :) Men etter 34 fullgåtte uker, vil de forhindre riene da?

Hadde jevnlige rier hvert 2. minutt i går (var heldigvis maserier fordi det opphørte etter 1 time). Fikk panikk og ringte føden. De sa at siden jeg var over 34 uker så ville de ikke gjøre noe for å stoppe det :( Så de sa at jeg bare kunne være hjemme og hvis det utvikla seg til vanlig fødsel så måtte jeg bare komme inn for å føde. Nå tørr jeg nesten ikke anstrenge meg fysisk, vil jo gjerne ha babyen i magen i 3 uker til.
 
Nei etter uke 34 gjør de ikke noe for å stoppe. Fikk første barnet i uke 34+4. Idag er jeg 33+4, tror det er lurt å holde seg rolig da ja uerfaren. Men alt vil gå veldig fint om de velger å komme nå.

Sent from my Slider SL101 using BV Forum mobile app
 
Hvorfor stopper de oss ikke etter uke 34? Er det da slik at det er bedre utenfor enn innenfor?
 
Da er det vel ansett som at de har det godt nok utenfor med tanke på lunger og resten av utviklingen har jeg forstått. De er jo premature, men så å si ferdig :) Så etter uke 34 setter man ikke igang tiltak. Er 34+0 på fredag så da er det nok sjans for at jeg får hjem kanskje :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå ligger du bare til overvåkning tilfelle ting starter igjen..? Kan vel hende den turen hjem blir kortvarig da om ikke babyen har skjønt at mamma helst vil vente litt til.. Krysser fingra for at babyen har lært så du kan komme over i både uke 35 og 36 først:)
 
Ja det stemmer, ligger bare å ruger Har fått behandling for å stoppe riene, som har fungert, videre er det jo hvile som gjelder med tanke på kort livmorhals.Daglig ctg, og idag skal man se på livmorhalsen min tror jeg. Ikke sikkert de vil stoppe meg om no skjer nå, baby har fått lungemodningsprøyter som har full effekt. Får nok vite mer senere tenker jeg. Og kan ikke bli mer enig, første mål er å komme til 2. Juli, da endres vel permisjonsreglene


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Aah.. Det tenkte jeg ikke på.. At det kan være vesentlig for noen hvorvidt far får 10 eller 14 uker kvote ja.. Nei da håper jeg at du får holdt beina i kryss til etter endringa:)
 
Hehe det vil ikke bety så mye for oss egentlig sånn praktisk. Jeg er ikke helt for den endringen i utgangspunktet:) men noen mål får man sette seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du er jammen flink å knipe igjen! :) Må være både kjedelig og skummelt å ligge sånn


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hehe det vil ikke bety så mye for oss egentlig sånn praktisk. Jeg er ikke helt for den endringen i utgangspunktet:) men noen mål får man sette seg :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei jeg fylte ut permisjonspapirene i dag og reagerte på en ting.. Hvis far skal ta av fellespermisjonen så må det dokumenteres at mor gjør noe annet. Men mor må ikke dokumentere at far jobber om hu tar det?

Hvis målet deres er likestilling i permisjon så burde vel ting være likt for menn og kvinner i fellesperioden? Hørt om flere par som synes det er stress om far skal ta mer enn kvota pga dokumentasjon og sånn..
 
Ja det er ikke til å bli klok av, så godt at det er flere som ikke har ordnet med papirene løvemor 2014 for jeg har heller ikke sent inn ennå, hehe får se på det når jeg får komme hjem.

Sent from my Slider SL101 using BV Forum mobile app
 
Du er jammen flink å knipe igjen! :) Må være både kjedelig og skummelt å ligge sånn


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tusen takk,jeg føler megveldig rolig og ivaretatt faktisk, hadde vært verre om det skjedde tidligere i svangerskapet. Kjedelig kan det bli, men jeg deler rom med ei som kom inn i uke 24 og har sålangt vært her i 9 uker da blir man litt ydmyk . Det er en enorm bragd.

Kniper igjen videre og setter pris på å komme innom her avogtil :-D

Sent from my Slider SL101 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp