Har alle kjøpt vogn? Evt hvilken ;-)

Skattelatte

Betatt av forumet
Jeg har nok vært veldig avslappet denne gangen og ventet med alt
Nå står jeg mellom Bugaboo Buffalo og stokke crusi ⚠️xsmile9
Hadde favoritten Emmaljunga til
Første, topp vogn men alt for stor når man har to i bilen:)
Måtte selge den:(

Hva har dere valgt? Noen tips på hvem jeg skal velge?
 
Har også tatt det rolig denne gangen! :) har ikke kjøpt enda står mellom brio og stokke! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Har heller ikke kjøpt vogn enda... Å veit ikke helt hva det blir heller...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal hente min i morgen!!
Emmaljunga edge duo :)


Sent from my iPhone
 
Emmaljunga Edge Duo i Dark Grey med stelleveske i leatherette <3

Jeg hadde valgt Bugaboo over Stokke bare fordi jeg liker form og design bedre. :D Synes Stokkevognene ser litt.. Star Wars ut om dagen. Haha, men det er bare meg.
 
Jeg har kjøpt SIMO. Kombivogn. Satser på at jeg blir fornøyd med den

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Står mellom å kjøpe ny tfk eller bag til baby jogger. Skal kjøpe fra Polen, så venter til PLN faller litt, har steget den siste uken ;)
 
Har baby jogger city select fra før av, så har kun kjøpt en bag til den.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Emmaljunga mondial duo kombi i black croc leatherette og sportsunderstell, carena double swing i grå og hardbag og emmaljunga cangaroo med vanlig city bag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Skal hente den i helgen :D emmaljunga mondial white letharette med classic chrome understell :)


<3 lille spire <3
 
Emmaljunga mondial duo anthrazit (grå) leatherette :)
 

Vedlegg

  • vogna.jpg
    vogna.jpg
    117,8 KB · Visninger: 67
Emmaljunga mondial duo kombi i black croc leatherette og sportsunderstell, carena double swing i grå og hardbag og emmaljunga cangaroo med vanlig city bag.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Stor å fin vogn! Den hadde jeg fra 2010. Men vi måtte selge pga plass som sagto_O
 
Har baby jogger city select fra før av, så har kun kjøpt en bag til den.


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har vært så skeptisk til trehjuling... Men er lett å trille :) har easy walker med trehjul nå til hun på snart 3 å det er veldig greit:)
Men til nurket må jeg ha 4 hjul;)
 
Vi har emmaljunga edge duo i fargen Dakar, med duo s understell :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Easywalker qutro, svart;-)den er med 4 hjul, svinghjul framme som kan låses! meget god å kjøre å lett... tar ufatteli liten plass sammenslått, så liten bagasjeplass ingen hinder med denne vognen her hvertfall:-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Har mountain buggy fra storebror. Så får prøve den med bag. Hadde Emmaljunga når han brukte bagvogn. Hadde ikke valgt Stokke, da jeg virkelig ikke liker utseende på vognene deres. Men, det er da min smak :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Easywalker qutro, svart;-)den er med 4 hjul, svinghjul framme som kan låses! meget god å kjøre å lett... tar ufatteli liten plass sammenslått, så liten bagasjeplass ingen hinder med denne vognen her hvertfall:-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Kem som selger det? Eg vil se det på butikken først før eg bestille på nett... Babyshop og barnashus selger ikke det.


22 aug 2014
 
Back
Topp