Innlagt og overflytting - premature rier

Nimas

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
En liten oppdatering fra meg etter at jeg ble innlagt igår med for kort livmorhals 1,5 cm med åpning fra innsiden. Etter at det ble målt rier på ctg var jeg overrasket, nå etter natta har også jeg oppdaget dem da de blir sterkere og hyppigere. Har sovet ca 2 timer grunnet tankespinn. Heldigvis kommet så langt som uke 33+0. Nå blir jeg overflyttet til sykehus med nyfødtintensiv snart. Livmorhalsene var 1,1-1,3 men som nevnt kommer riene hyppig. Fått riedempende drypp og krysser det jeg har for at jeg får ha jenta i magen noen uker til ennå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, såpass! :eek:
Godt du er i trygge hender dersom noe skjer da :) men håper babyen får ligge i magen litt til. Selv om det helt sikkert går bra om hun kommer nå :)

Sender deg en klem <3 og lykke til.


Sent from my iPhone
 
Klem til deg og Lykke til<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Lykke til videre :) 4 Augustdamer som har fått baby no å det går bærre fint med all 4 :)
 
Lykke til!! Håper babyen får bli i magen litt lenger! <3 33 uker er heldigvis mye - og du er i de beste hender! Satser på at alt går bra for deg!
 
Lykke til! Håper det går bra

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk damee, riene kom 4 ganger per 10 min en periode og de takene kjente jeg faktisk. Jordmødrene og legen på sykehuset ble nok litt stresset og tok det på alvor, ble raskt bestemt overflytting så idag har jeg blitt frakta med helikopter av alle ting :) medisinen ser ut til å fungere og jeg har fått slappet av faktisk. Skal ligge med drypp til imorgen. Og fikk nylig lungemodningssprøyte nr 2. Kjenner meg veldig rolig, er på samme sykehus som sist prematur fødsel og blefaktisk gjenkjent av en lege her :) mannen har kommet hit, blir en kabal å få til med jobb og mini, men vi bor over 2timer unna og skulle jeg føde gikk det raskt sist.

Sent from my Slider SL101 using BV Forum mobile app
 
Oioi 4 babyer ja, har vi fått en fødselstråd kanskje . ?

Sent from my Slider SL101 using BV Forum mobile app
 
Oioi 4 babyer ja, har vi fått en fødselstråd kanskje . ?

Sent from my Slider SL101 using BV Forum mobile app

Ja dette har ikke jeg fått med meg heller, 4 stk allerede. Krysser fingrene for deg Nimas at du ikke trenger å bli nr 5. Men med to lungemodningssprøyter innabors så er jo nurket forberedt om ikke riene skulle roe seg. Lykke til:)
 
Virker jo som det går så bra som det kan gå :) Krysser fingrene for at babyen blir i magen en stund til :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jepp fikk litt hetta når riene kom så hyppig, liksom inngåelse av nok en prematur som har vært tema hele veien. Vet jo at alt går bra når man kommer så langt, men kjenner til de utfordringene som ligger der med "nesten" ferdig baby også, men sammenligner man med ekstrem premature så snakker vi noe helt annet selvfølgelig. Men hadde en vanskelig start med førstemann. Nå når ting roet seg igjen har jeg slappet mer av og tilogmed sovet :) som jordmora sa nå gjør man ingenting for å fremprovosere riene og fortsette behandling. Baby får den beste behandlingen så min jobb er å følge instruks. Tusen takk for lykkeønskninger, kjekt å komme innom å lese vist dagene blir lange.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, det blir spennende å følge deg.. Håper de klarer å stoppe d så babyen får noen uker til da.. :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Oi så spennende! Godt at det virker som det har roet seg, selvom hun vil kalre seg fint utenfor nå, har hun det best i magen i noen uker til!
 
Lykke til som rugemaskin Nimas. Forstår det kan være litt kjedelig for deg nå som du sikkert skal gjøre minst mulig for å ikke sette i gang de riene de har fått stoppet igjen. Men som du sier selv så blir starten lettere jo lenger babyen får holdt seg inne:)
 
Hvordan går det med deg og lille? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp