Bleieskift

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Hvor ofte bæsjer 1 åringene egentlig? Lillemann har lagt svært lite på seg de siste månedene og kom til å tenke på om det kan ha noe med magen å gjøre. Han bæsjer enda ofte etter et måltid, og jeg kan godt bytte 3-4 bæsjebleier på en dag. Andre dager er det ikke så mange, men er iallefall bæsj hver dag. Er det like normalt nå som når de var spedbarn?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hos oss er det som regel ei bleie i døgnet.
 
Jeg bytter også bæsjebleier 2-4 ganger hver dag. Som oftest etter at han har spist eller drukket melk.. På morningen. Tror ikke det er så unormalt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Alt fra 1-4 bleier per dag...nå som det er tenner på vei er det 3-4 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Etter vi var på ferie i april har vi hatt 1-4 bleier med bæsj hver dag.
Før slet han med hard mage, så jeg er bare glad til egentlig siden det er hver dag og ikke hardt

Hva som er normalt aner jeg ikke, men har aldri tenkt att det er noe unormalt med det.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hvor ofte bæsjer 1 åringene egentlig? Lillemann har lagt svært lite på seg de siste månedene og kom til å tenke på om det kan ha noe med magen å gjøre. Han bæsjer enda ofte etter et måltid, og jeg kan godt bytte 3-4 bæsjebleier på en dag. Andre dager er det ikke så mange, men er iallefall bæsj hver dag. Er det like normalt nå som når de var spedbarn?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er varierer det, men stort sett 1-2. Har du begynt med melk?
 
Er varierer det, men stort sett 1-2. Har du begynt med melk?

Ja, begynte litt med kumelk når han var 11 mnd, men får fortsatt en del nan da. Når jeg fullammet var det kun noen bleier i uken, men etter vi begynte med fast føde har det vært slik som dette :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ja, begynte litt med kumelk når han var 11 mnd, men får fortsatt en del nan da. Når jeg fullammet var det kun noen bleier i uken, men etter vi begynte med fast føde har det vært slik som dette :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er jo mange små mager som reagerer på f.eks melk. Hva sier de på helsestasjonen om at han ikke har gått opp på så lenge?
 
.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Er jo mange små mager som reagerer på f.eks melk. Hva sier de på helsestasjonen om at han ikke har gått opp på så lenge?

Skal på 1-årskontroll i mårra så får høre da. Hadde egentlig ekstrakontroll forrige mnd siden han ikke hadde lagt på seg fra 8 mnd til 10 mnd - kontrollen. Han veide 7600 når han var 8 mnd og 7700 nå. 100g på fire måneder.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Be om henvisning til barnelege så de får sjekka matallergier/intoleranser :) Veit ikke om legen på helsestasjonen henviser, men ellers hadde jeg tatt en tur til fastlegen :)
 
Skal på 1-årskontroll i mårra så får høre da. Hadde egentlig ekstrakontroll forrige mnd siden han ikke hadde lagt på seg fra 8 mnd til 10 mnd - kontrollen. Han veide 7600 når han var 8 mnd og 7700 nå. 100g på fire måneder.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Går jo gjerne i rykk og napp, men 100g høres lite ut :p Som sagt..sjekk ut om det er noe han ikke tåler, men gjør det i samråd med lege så du veit akkurat hvordan og får tatt tester :)
 
Korleis gjekk det på kontroll maiTjohei?

Min bæsjer 1-3 per dag;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Korleis gjekk det på kontroll maiTjohei?

Min bæsjer 1-3 per dag;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Heiii :) Hadde lagt litt på seg siste måneden. Opp fra 8700 til 8900. Sluttet å amme, og gir heller mme eller h - melk ;-) Hvor stor er lillingen din nå? :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Så bra:) min var 8940g og 76cm. Ligger helt fint:) eg trudde han kom til å veie mer:p vi holder på å slutte med amming no;) får 1 gang før han legger seg;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp