Camsbe's Dagbok

LykkemammatilT

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jeg måtte nesten bare opprette en dagbok her jeg også.
Har nettopp(idag tidlig) funnet ut at jeg er gravid igjen*jippi* , etter 3 måneders prøving etter SA i mars. Det er en helt fantastisk følelse å endelig ha testet positivt igjen. Men beskymringene er mange med tanke på forrige graviditet.

Men! Jeg prøver å tenke positivt og håper alt går bra denne gang :) :)
 
Måtte bare ta enda en test idag tidlig også. Bare for å sjekke liksom. hihi!
Og idag ble det enda sterkere streker :)
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1403166148.445988.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1403166148.445988.jpg
    220,7 KB · Visninger: 32
Jeg måtte nesten bare opprette en dagbok her jeg også.
Har nettopp(idag tidlig) funnet ut at jeg er gravid igjen*jippi* , etter 3 måneders prøving etter SA i mars. Det er en helt fantastisk følelse å endelig ha testet positivt igjen. Men beskymringene er mange med tanke på forrige graviditet.

Men! Jeg prøver å tenke positivt og håper alt går bra denne gang :) :)
Siden du har og hatt SA så kan du spør om tidlig ultralyd for og føle deg trygg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Våknet opp uten stemme idag etter 2-3 dager med halsbrann og forferdelig vond hals. Da gjør halspastiller godt!! :) litt uggen er jeg også, potetsalat er en lukt jeg absolutt ikke tåler for tiden. For det endte nesten med oppkast igår da vi spise grillmat! Hehe
Tar det hele litt med et smil i grunn. Alle symptomer er gode symptomer :) Hihi ImageUploadedByBV Forum1403441788.755300.jpg


Taster fra BV Forum - appen
 
Stakker mannen, han får virkelig gjennomgå for tiden. Humøret går opp å ned hvert 20.min! hehe. Og om noe ikke helt går min vei skulle man virkelig tro jorden skulle gå under. Og det verset er at jeg er klar over hvor teit det er, men jeg klarer liksom ikke slutte. hehehe... Håper det blir litt bedre etterhvert. ;)

Har vært hos legen idag også å bestilt time til første svangerskapskontroll. Har fått time 15.juli. Da er jeg 8+3 :) spennende!!
 
Da var første svangerskapsundersøkelse gjennomført! Er 8+3 idag.
Var til og med så heldig å få se lille bebisen på ultralyd, en liten klump med perfekte hjerteslag:D Så deilig å se og høre! Får det liksom ekstra bekreftet da :)
Neste time blir om 3 uker, dagen før jeg er 12 uker! Gleder meg allerede <3
 
Idag har vi endelig fått sagt til min familie at jeg er gravid :) de ble sååå glad <3 men det visste jeg jo at de kom til å bli. Siden SA i mars har vi alle bare gått å håpet på at jeg snart skulle bli gravid igjen <3 nå er det bare mannen sin side av familien så må få vite det, og de skal vi fortelle imorgen kveld :) som jeg gleder meg! Det er noe med det å fortelle det til de nærmeste. Da blir det plutselig så mye mer virkelig på en måte <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
9+1 idag :) har heldigvis ikke vært så veldig mye kvalm idag. Bare når jeg er sulten. Men trøtt er jeg dagen lang ;)
Må legge ved bilde også som er tatt idag :) magen begynner å komme, men går fortsatt fint an å skjule :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1405889334571.jpg
    1405889334571.jpg
    99,7 KB · Visninger: 25
Var i båt igår kveld å endte opp meg å spy hele 5 ganger!!! Helt forferdelig. Jeg som aldri blir båtsyk. Var jo nesten helt stille på sjøen og. Så etter 3 dager der jeg har følt meg ganske så bra så er det tilbake. Kvalmen og trøttheten. Og det å ikke ha matlyst. Er helt utrolig trøtt nå om dagen. Kan sove hele tiden. Klarte å komme meg opp av sofaen idag og ble med svigers og den siden av familien ut i båt og til holmene for å grille og sole oss. Grillmat klarer jeg jo ikke for tiden. Så jeg lå heller å solte meg, og badet litt. Ente opp med å se ut som en kokt hummer på hele kroppen. Men DE skillene. Off... Hehe klaging som bare det. Men det var virkelig kjekt å komme seg litt ut døren i fine været :) nå er planen at rødfargen skal dempe seg litt i løpet av kvelden og natten så vi kan nyte nok en dag i holmene imorgen :) :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Håper også at magen snart blir mer synlig så det faktisk ser ut som om jeg er gravid og ikke bare blitt lubben :( hehe. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Håper også at magen snart blir mer synlig så det faktisk ser ut som om jeg er gravid og ikke bare blitt lubben :( hehe. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Syntes magen din så veldig fin ut på bildet, jeg!


Fra mobil.
 
Vært ganske dårlig idag. Nesten ikke fått i meg mat :( i tillegg er jeg så syyykt solbrent etter gårdsdagens familietur til holmene :( hehe. Men det stoppet meg ikke fra å være med idag også. Det er jo så kjekt nå i disse sommer dagene :) men det har jeg fått igjen for nå ikveld. Det sviiir!! Hehe

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Fått time til ordinær ultralyd idag :D Den 19.sept :) gleder meg!!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Føler meg så heldig <3 har vært hos hos mamma å de idag og fått servert fiskekaker til middag, ettersom at det kun er det som frister for tiden. Også har jeg fått så masse fine babyklær :) *smelt*

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Nettopp kommet hjem fra en tur til legen. Ringte igår og fikk komme til allerede idag til enda en ultralyd, bare for å få slappet litt mer av og ikke beskymre meg så masse. Fikk sett er liten bebis som hadde vokst masse fra uke 8 <3 Nå var det mye lettere å se den lille, og med masse sprelling og perfekte hjerteslag ser alt ut til å være i skjønneste orden :) så glad å lettet nå! :D
Skal inn igjen neste fredag også, 8.august. Da er jeg 1 dag fra 12 uker. Da skal helseboken og dokumenter gjøres ferdig, og kanksje jeg får meg en ultralyd da også :) hihi.
 
Bilde av de første babyklærne vi har fått :) Fra min mamma, pappa, mine to søstre og bror :)
Syns de er helt herlig, og så liten <3 hihi
Pictures12.jpg
 
Back
Topp