Hva skal dere i dag?

amliv88

Gift med forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Inspirert av en lik tråd i mars-gruppa :) her kan vi skrive om dagens gjøremål og planer, så kanskje kan vi få ideer fra andre om hva det går an å finne på nå når vi er hjemme i permisjon :)

I dag har vi sovet til 9 og etter det sett litt godmorgen norge og gått oss en liten tur. Nå sitter jeg på terrassen i fin-været og lillegutt ligger rett innfor døra i vognbaggen sin og snakker med uroen :)

Lillegutt 5/3-14 <3

I dag sto vi opp kl 08. Og gikk en 2 timers tur inn til sentrum og tilbake.. Også har det vært litt husarbeid og lek med Lillegull;) nå sitter vi å ammer, og håper at han skal ta seg en lur;) ingen spesielle planer i dag

Idag er sambo på jobb fra kl 14 til 23, så da får jeg besøk av noen jenter fra jobb :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Me stod opp 09:40 :) Fiksa oss og reiste inn te Drammen for å handla litt diverse til dåpen. No ligg junior oppå meg og søve, mens eg sløvar og liten på kva eg skal gjera når gubben kjem heim :)

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Stod opp klokken 6 men gikk å la oss igjen 8:30. Sov tre kvarter, bysset i tre kvarter, sov i 2 timer, lå en halvtime i sola. Ellers bare tusla rundt hjemme (ammet, spist, dusjet). Så var det lekser med storebror og snart skal han avgårde på bursdag. Må handle meg noe jeg kan spise til middag, for han spiser der og sambo er på sykehuset.

Trilla inn til sentrum og henta ut en resept på apoteket. Deilig å komme seg ut i frisk luft :)

Februar-14 mamma <3

Idag koset vi oss hjemme på morgenen/tidlig formiddag før vi gikk til sentrum. Der ble det litt småshopping før 3mnd kontroll og vaksine hos helsesøster.. Deretter dro vi hjem og laget middag og lekte litt på gulver under babygymmen. Nå sover mini og mor sitter med beina på stuebordet ;) Samtidig krysser mor fingrene for at formen til mini holder seg god så vi kommer oss på barseltreff i morgen sammen med de søte babyene og de flotte mødrene i barselgruppa vi har dannet :)

Sent from my iPad using BV Forum

Sto opp kl 7, fikk storebroren til barnehage ( lage matpakka, kle på han, pusse tenner og få i ham litt frokost- ikke enkelt nei ) Satt på terrassen mens vesla sov deretter måtte vaske huset etter helga med begge barna hjemme ;) fikk tom vasket gulv:)) trilla for å hente gutten fra bhg ( her er det alltid noen lekeplasser på vegen hjem) Spisste middag Dro på butikken og kjøpte is:) nå venter jeg på vesla å våkne.. Hun sovnet i bilen og nekter å stå opp selv om broren hennes er brannmann sam med alle lyder det innebærer ;)

Idag har jeg hatt første dag tilbake på jobb, og pappan har vært hjemme med lillesnuppa. Begge deler gikk strålende :-D Deilig å kjenne hjernecellene våkne til liv igjen, og deilig å vite at far og datter knytter sterkere bånd.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

I dag har vi fått ny sofa! Montert og kost oss i den <3 har hatt besøk og vært på tre småturer for at lille skulle få sove :)

I morgen får vi også besøk av en venninne og da skal vi på fjelltur :) ellers skal vi bare slappe av og kose oss!

I dag skal jeg på hemmelig innhandling til overraskelsesfest til gubben som blir 30 i helga, mens han er på messe i Lillestrøm :-P

Februar -14 mamma <3

Blir vel ut å gå tur i det nydelige været :)

Februar-14 mamma <3

I dag skal eg gjøre minst mulig i varmen.. kanskje en kjapp tur på butikken..

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

I dag var vi tidlig oppe for jeg hadde tannlegetime!! Skrekk og gru, hadde visstnok et stooort hull som jeg muligens må rotfylle! Åååå.. Jeg ser tusenlappene flakse ut vinduet :( det var de feriepengene..!
Nå skal lillegutt og min mamma og jeg på handling til dåpen :)

Lillegutt 5/3-14 <3

I dag skal jeg støvsuge og lage pasta til middag, men har ei lita frøken aldrimett som ikke har sovet enda. Har vært våken siden kl 9. Dette har aldri hendt før. Skal bare spise. Etterpå skal vi ta en middagshvil.

I dag er det grilling, småen er i kledd sommerantrekk i form av fotballdrakt så sendte bildet til onkelen som er fotballspiller og han digget det :P så grille og nyte det at eg har masse hjelp til å bære på småen....

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Idag blir vi bare å være hos onkelen å tanta til samboer vi skal være her i ett par dager før vi skal kjøre ned til piteå :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

I dag har vi hatt dåp! Veldig koselig og fin dag :) men nå er jeg alvorlig sliten! Skal bli godt å legge beina høyt i kveld! Lillegutt oppførte seg eksemplarisk i kirken og smilte til presten når han fikk vann på hodet :)

Lillegutt 5/3-14 <3

Idag har jeg vært hos frisør å klipt å farget håret ble så fint :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp