Noen som trur de kommer til å føde på termin?

Her har det vært nok et tøft svangerskap, så her blir det planlagt keisersnitt 18 juni. Termin er 8 august.


<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3

Oi, det var tidlig.. Kan jeg spørre om hvorfor eller er d ikke noe du vil dele..?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Her har det vært nok et tøft svangerskap, så her blir det planlagt keisersnitt 18 juni. Termin er 8 august.


<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3

Oi, ja det er jo ikke lenge til i det hele tatt!

Da får du snart gullet ditt i armene. <3 Kan jeg spørre hvorfor du får KS så tidlig?
 
Oi, ja det er jo ikke lenge til i det hele tatt!

Da får du snart gullet ditt i armene. <3 Kan jeg spørre hvorfor du får KS så tidlig?
Selvfølgelig må dere bare spør :) hadde en dødfødsel i september, mistet grunnet alvorlig morkakesvikt. I dette svangerskapet har det også vært dårlig morkakefunksjon, så det har vært motstand i navlesnoren. Så da tar de henne med ks nå, ettersom de er tilfredsstilt med hvor langt jeg er kommet i svangerkapet :) hun legger ikke på seg så mye som hun burde, hun vokser i sin egen kurve, men nå
Mener de hun vil ha det bedre på utsiden :) så jeg vil være akkurat 33 uker på bursdagen hennes :)


<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3
 
Må være en trygghet for deg det 1ihimmel1påjord! :)

Jeg får planlagt ks 1-2 dager før termin, så ja :p

Med kommende storebror gikk jeg og ventet og ventet fra uke 37, men han kom ikke før 12 dager over termin :p Og da var jeg igangsatt pga sv.forgiftning- jeg var ikke moden :p

Kjenner en som gikk 19 dager over termin :-/ Det er drøyt lenge å vente. Men hun gikk i gang av seg selv og hadde en ukomplisert fødsel :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg tror ikke min kommer før termin. Jordmor sa i uke 28 "at du må vite det at de fleste går til termin og gjerne over, så ikke bli utålmodig og tro det skal bli fødsel tidlig i august" (har termin 20.8). Hadde vært kult om det ble 19.8, da er det på dagen 3 år siden jeg og sambo møttes for første gang ;) Hun kommer når hun kommer, forhåpentligvis før 1.sept :) Og jeg er ikke utålmodig enda og langt i fra klar så haster ikke enda iallfall ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper jo litt på att han kommer før, men tviler på det! Storebror kom 6 dager over!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Selvfølgelig må dere bare spør :) hadde en dødfødsel i september, mistet grunnet alvorlig morkakesvikt. I dette svangerskapet har det også vært dårlig morkakefunksjon, så det har vært motstand i navlesnoren. Så da tar de henne med ks nå, ettersom de er tilfredsstilt med hvor langt jeg er kommet i svangerkapet :) hun legger ikke på seg så mye som hun burde, hun vokser i sin egen kurve, men nå
Mener de hun vil ha det bedre på utsiden :) så jeg vil være akkurat 33 uker på bursdagen hennes :)


<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3


Det høres veldig lurt ut. Bare fire dager igjen for deg da! <3 Så herlig å vite at du får henne ut frisk og fin, spesielt etter at du mistet i september. Mamma fikk meg ut med KS i uke 33 av samme grunn, og der løsnet morkaka også. Hun lå innlagt i 10 uker før det pga. forliggende morkake som ikke var helt 100% fungerende.

Jeg kom ut på 2200g, var liten men hadde en "vilje av stål". Protesterte så kraftig mot å ligge i kuvøse (dra av kuvøsebriller, skrek og kavet), at jeg ble lagt i seng med varmekabler og eskimoantrekk ettersom jeg hadde litt problemer med å holde på varmen. Fikk Cpap i en tid og måtte være på sykehuset til ganske nære termin pga. jeg ikke klarte å suge. Men, alt har gått over all forventning. Ingen tegn på at jeg er prematur, selvom jeg pleier å skylde på det i forbindelse med at jeg er motorisk dyslektiker. Haha, klarer virkelig IKKE lære meg koreografi. Det tar tid. Men jeg er iallefall helt klar i toppen, har det motsatte av lese og skrivevansker, er 1,74 høy og har ifølge legen en "fabelaktig lungekapasitet". Broren min som ble tatt med KS i uke 36 (samme grunn!) var dysmatur pga. morkakesvikt, men han også er helt normal idag. Han har ADHD da og ble sent høy, men det ligger i familien, så det har nok ikke noe med det å gjøre. Nå er han høyere enn meg og ser ut som en liten bjørn.

Så ja, det kan gå veldig greit. :D Tenker nok at når legene i tillegg sier at hun vil ha det bedre utenfor, så vil hun det! Ønsker deg LYKKE til med KS'et om noen dager!
 
Jeg er redd for at jeg går over denne gangen.. Forrige gang fødte jeg en uke før, men da var menstermin og ul-termin helt like. Denne gangen er jeg satt frem 10 dager, så d kan hende jeg går over ul-termin.. Men d er jo den jeg har forholdt meg til da, og så en liten stemme som sier at jeg fødte en uke før sist.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Selvfølgelig må dere bare spør :) hadde en dødfødsel i september, mistet grunnet alvorlig morkakesvikt. I dette svangerskapet har det også vært dårlig morkakefunksjon, så det har vært motstand i navlesnoren. Så da tar de henne med ks nå, ettersom de er tilfredsstilt med hvor langt jeg er kommet i svangerkapet :) hun legger ikke på seg så mye som hun burde, hun vokser i sin egen kurve, men nå
Mener de hun vil ha det bedre på utsiden :) så jeg vil være akkurat 33 uker på bursdagen hennes :)


<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3

Ønsker deg alt lykke til med keisersnittet og den lille. Godt at legene tar vare på deg og henne og må jo bli godt å få henne til verden selv om hun får en tjuvstart på tilværelsen.
 
Tipper jeg går ca til termin, +/- 1 uke. MEd unntak av første fødsel da jeg fødte 4 uker før termin (tipper kanskje termin var feil), så har jeg født ca til termin de 3 andre gangene. 2. gang: 3 dager etter termin, 3.gang: 1 uke før termin og 4.gang: 3 dager før termin.
 
Men får så mye rare tanker når man går gravid. Merker jeg innimellom tar meg i å misunne de som skal ta planlagt ks fordi de vet når noe skjer. Men så husker man jo at det ikke akkurat er for gøy at de tar det. Så får vel heller være glad for at jeg ikke har noen komplikasjoner nå eller tidligere som gjør at jeg skal ha ks nå.
 
Men får så mye rare tanker når man går gravid. Merker jeg innimellom tar meg i å misunne de som skal ta planlagt ks fordi de vet når noe skjer. Men så husker man jo at det ikke akkurat er for gøy at de tar det. Så får vel heller være glad for at jeg ikke har noen komplikasjoner nå eller tidligere som gjør at jeg skal ha ks nå.

Jeg vet hva du mener. Forrige gang så var jeg så missunelig på alle som fikk før meg, som hadde termin etter meg. Men jeg var heldig som hadde et enkelt svangerskap, jeg kunne gå lange turer. Så det gjorde meg ingenting å gå over termin. De som fikk før meg hadde så mange plager.

Denne gangen kjenner jeg litt på samme følelse, men nå har de termin to månder før meg.Så jeg må ta tak i meg selv av og til å huske på at jeg ikke vil ha en prematur baby. Vil jo gå rundt 9 fulle månder :p Men håper jeg slipper å gå over denne gang.
 
Ble satt igang 11 dager over forrige sv.skap, og har ingen tro på at det setter igang av seg selv denne gangen heller.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Men får så mye rare tanker når man går gravid. Merker jeg innimellom tar meg i å misunne de som skal ta planlagt ks fordi de vet når noe skjer. Men så husker man jo at det ikke akkurat er for gøy at de tar det. Så får vel heller være glad for at jeg ikke har noen komplikasjoner nå eller tidligere som gjør at jeg skal ha ks nå.
Skjønner akkurat hvordan du tenker! :) følte det akkurat likt, helt til jeg fikk problemer og fikk avtalt planlagt ks.. Men det viktigste er at vi alle får babyene våre trygt i armene <3


<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3
 
Her har det vært nok et tøft svangerskap, så her blir det planlagt keisersnitt 18 juni. Termin er 8 august.


<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3

Ønsker deg lykke til med keisersnittet i morgen og ønsker den nye borgeren velkommen til verden:)
 
Veit ikke når jeg føder jeg. Førstegangs:p håper på å slippe overtid da. Håper egentlig babyen kommer litt før :)
 
Jeg tror at hun blir født for tidlig...men med min flaks gjør hun nok ikke det. Håper på rundt 3 uker for tidlig, eller om hu først skal være på overtid, så håper jeg egentlig på virkelig overtid :D termin 18.08, så da håper jeg hu holder seg inne til 01.09.. Haha føler det litt slemt, siden alle vil ha før deg, pga bhg plass. Men jeg er så glad i og være hjemme og koser meg masse med det! Så jeg blir gjerne hjemme ett år ekstra :D (kan det uansett, men da har jeg liksom en "unnskyldning" ovenfor andre)
 
Back
Topp