Nesting - redebygging pågår - September 2014! :)

Må bare vise bilde av vogna vi har fått :) søskenvogn.jpg Så fornøyd. 2åringen har testa ut sportsdelen og ho satt trygt å godt enn så lenge :p
 
Ah, ser du har svart haha ble litt ivrig :D

Håper du fant siden, litt treg til å svare! :)

Brukte ikke oppskrift, men googlet barnevognpynt perler og bladde gjennom bilder for inspirasjon :)

Kommet litt lenger på vognteppe i langhelga, dem skulle det absolutt vært fler av! :)



Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1402345870680.jpg
    1402345870680.jpg
    89,1 KB · Visninger: 57
Må bare vise bilde av vogna vi har fått :) Vis vedlegget 64450 Så fornøyd. 2åringen har testa ut sportsdelen og ho satt trygt å godt enn så lenge :p


Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så hun hadde greit med plass? Prøvde storesøster på 10 mnd i vår og må si jeg er veldig spent på om det går med vinterpose! :oops:
 
Jeg har nesten ordnet alt. Dette er min første, og jeg har syns at prosessen med å lage klar leiligheten (med å rydde, omorganisere etc), handle inn brukt og nytt utstyr har vært kjempekoselig. Og når jeg først setter i gang med noe, så går ting fort i svingene. Så nå mangler jeg bare noen småting. Deilig å føle at alt er klart. Selv om det er kanskje litt flaut at det er tre måneder igjen.
 
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så hun hadde greit med plass? Prøvde storesøster på 10 mnd i vår og må si jeg er veldig spent på om det går med vinterpose! :oops:
spent på vinterpose/vintertøy jeg også.. men fotbrettet var langt nok og satt fint med ryggen.. Så får vi se hvordan det blir til vintern..
 
Har en del arveklær fra storesøster og mine to nieser :) har jo måtte kjøpe litt nytt :) vogn har jeg, vugge fant jeg til 500 kr på en Facebook gruppe ( såååå søt ) vognposer har jeg :) sengen er på plass... Må bare kjøpe litt sengetøy så er den 100 % :) mangler en kommode , stellebord , ny lampe , rullegardin , litt håndklær og kluter også annet dill og dall :)
 
Sydd oppbevaringskurv til stellebordet i kveld :) Det var ganske enkelt, så blir nok flere slike! Har brukt voksbelagt stoff, så kan de enkelt tørkes av og tåler litt bruk. Tenkte de kunne brukes til feks leker etter hvert :)
ImageUploadedByBV Forum1402522887.447612.jpg
 
Mannen i huset synes det er så gøy å kjøpe ting til jenta:) Litt lenge til hun kan bruke det, men fin pynt og. Fant en stor bamse som får sitte i stolen hennes enn så lenge:) Ellers fant jeg hyller på Notabene her en dagen, som han sprang ut å kjøpte:) 20140612_205550.jpg20140612_205453.jpg Holder på å pusse opp en ny etasje, så rommet hennes er ikke klart enda.
 
Da var vogna klar til besisen<3


Sent from my iPhone using BV Forum
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1402686340.231882.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1402686340.231882.jpg
    116,3 KB · Visninger: 69
Tar opp igjen denne tråden :)
Sydde ammepute i går kveld! Avtagbart trekk og kulefyll inni. Håper lille gutten vår blir fornøyd med denne :)

Vis vedlegget 72459
Så fin! Jeg ble akkurat ferdig med min, litt stolt over å ha mestret usynlig glidelås på første forsøk :p Gleder meg til å ta den i bruk :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    695 KB · Visninger: 70
Så flinke dere er!! Håndarbeidet her stoppa helt opp, må liksom ha en gnist for å drive med det og den mangler jeg nå! Vært mye sene kvelder m lillemor pga. Ferie så håper det kommer seg når vi skal inn i rutiner igjen over helga!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp