skravletråd for lag Fiol

Jippi! Var redd jeg hadde gått opp etter den siste uka på ferie hadde blitt for mye for vekta (blitt en del "kos" og ingen utfordring på meg denne uka), men selv med sen middag i går og mensen har jeg gått ned 700gram! Jippi!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei!
Håper alle husker å legge inn vekt i dag :)

Vekta mi er litt rar, så får kjøpe meg ny, for stoler ikke helt på den lenger, er litt ustabil.

Fornøyd med nedgang på 700 gram :)

Sitter på jobb som vanlig, skal bli godt med langhelg!
 
Ken av dåke e da som har bytta navn til LMO13? Litt forvirra her :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Tror det er MommA. Ser sånn ut for meg i alle fall:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æsj, har tydeligvis fått vann i kroppen pga varmen og har gått opp MASSE siden onsdag! :(


Februar-14 mamma <3
 
Da er resultate ute :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sorry jenter men vekten var ikke på min side idag :( lykke til videre jenter :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Veldig bra at vekta mi plutselig er 700gram mindre i dag enn i går da :p tenkte meg tr hadde noe med dette å gjøre! Veldig glad jeg fortsatt er med!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei
Gosj...200 gram opp! Men jeg har ikke vært flink denne uka. Men motivasjonene er ikke borte! Jeg merker at hodet mitt har innfunnet seg med at dette tar tid og bikinikroppen er nok på plass neste sommer :)

Men jeg skulle ta på meg en bukse jeg kjøpte i høst, fikk den på! Men ikke behagelig enda! Denne fikk jeg kun opp til låra tidligere, den er lav i livet, så skal ikke bruke den enda, ikke fint med pølse som henger over kanten! Ha ha :)

Håper alle på laget husker å registrere vekt i dag :)
 
Huff, ingen god uke i det heletatt! Tror nok det er min tur til å ryke i dag dessverre!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff, ingen god uke i det heletatt! Tror nok det er min tur til å ryke i dag dessverre!


Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig da. Gått opp mye da?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Resultatet er ute.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Forslag fra lag lilje er om dere har lyst å lage ukas utfordring? :) den må publiseres innen kl. 21.00 i kveld. Gi meg en tilbakemelding i løpet av dagen om dere ønsker å lage den eller ikke :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er visst ikke så mye aktivitet her for tiden. mon tro vi alle er ute og løper i stedet ? ;)
 
Hei.
Jeg er ikke så mye her inne, blitt lite med utfordringen denne uken også, jeg blir lett stresset av slikt og føler press, så tar dag for dag, går/løper med bikkjene, det er vel det eg kan bidra med på utfordringen :)

Ungene har reist med svigers til Spania, så det er så rart å være aleine, bare jeg og mannen! Hva gjorde man før man fikk barn a ?? Ha ha :)

Jeg skal feire at jeg har gått ned 5 kg og belønner meg selv med hudpleietime i kveld, bestilte i går, så det blir bra :)
 
Hei.
Jeg er ikke så mye her inne, blitt lite med utfordringen denne uken også, jeg blir lett stresset av slikt og føler press, så tar dag for dag, går/løper med bikkjene, det er vel det eg kan bidra med på utfordringen :)

Ungene har reist med svigers til Spania, så det er så rart å være aleine, bare jeg og mannen! Hva gjorde man før man fikk barn a ?? Ha ha :)

Jeg skal feire at jeg har gått ned 5 kg og belønner meg selv med hudpleietime i kveld, bestilte i går, så det blir bra :)
Aaah så herlig med barnefri og hudpleie!! Skjer så mye her for tiden. Har en 5 mnd gammel baby og en mann som jobber masse overtid for tiden. Så blir lite tid til trening og litt for lett å momse snop :/ får se om det skjer et mirakel på vekta i morgen :p
 
Back
Topp