Trassalder

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Tror jaggu meg at trassalder holder på å slå inn for fullt. Å hjelpes for ei skriking det er når han ikke får viljen sin. Også gjør han ting han vet han ikke har lov til, mens han flira og ser på oss... :) kan jo ikke anna en snu meg å flire litt sjøl, men håpe det går over snart for det blir fort myyyye skriking i løpet av en dag :p flere som har det slik?


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her er det også en som absolutt høres om han ikke får det som han vil. Forferdelig skriking.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jada her også.. Går over :) Er jo ikke trass, men de begynner vel å finne ut av at de er en egen person med egen vilje osv. Artig å følge med på utviklingen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Artig å se på de søte små i barnehagen, de som for 6 mnd siden var verdens søteste og lydigste gullklumper ❤️ nå er det hyling og skriking og "viiiiiiiiiil iiiiiiikkeeee", til alt :) klær og sko som blir kasta av ute, elsket leverpostei i går, hater det i dag.. Nekter å skifte bleie, nekter å sitte i ro på stolen, strekker grenser til det ytterste ;-) ingen tvil om at her utvikles det personligheter :) fantastisk, men slitsomt.. Grugleder meg til min egen tass blir så stor :) lykke til dere !


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Har en tass som absolutt har egen vilje og er sta som fy (visstnok arvet av meg ifølge pappaen :p )...krokodilletårer når vi tar fra han noe han ikke får lov til, som går over med en gang han får noe annet :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er samme her..begynner tidlig ;)
 
Har en tass som absolutt har egen vilje og er sta som fy (visstnok arvet av meg ifølge pappaen :p )...krokodilletårer når vi tar fra han noe han ikke får lov til, som går over med en gang han får noe annet :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe jepp! Her også ;-) Er noe med at det er kun det som ikke er tilgjengelig som er spennende. Leker er helt uinteressant.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hehe jepp! Her også ;-) Er noe med at det er kun det som ikke er tilgjengelig som er spennende. Leker er helt uinteressant.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Særlig kontakter er ekstremt spennende her i huset...drar ut ladere og lampeledninger heeeeele tia :)Og er en skikkelig luring...når jeg sier "Magnus...hva gjør du nå?" så later han som at han gjør noe annet (lovlige ting) helt til jeg snur meg igjen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Særlig kontakter er ekstremt spennende her i huset...drar ut ladere og lampeledninger heeeeele tia :)Og er en skikkelig luring...når jeg sier "Magnus...hva gjør du nå?" så later han som at han gjør noe annet (lovlige ting) helt til jeg snur meg igjen:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er så kjappe også vettu. Er noen plasser jeg prøver å holde han borte fra. Et kjøkkenskap, skapet på badet med sminke og ledningene med tven feks. Men han kan jo være i andre enden av huset når jeg åpner et skap, og vips er han der :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Haha kjenner meg igjen i alt dere skriver, Nora viser virkelig alle sine forskjellige sider om dagen, alt fra jublende glad til skrikende sint hehe. Slitsomt med sinne og stahet til tider men er jo også moro de viser personlighet mer å mer :) små fine ungene våre

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Her kaster hun smokken vegg i mellom om hun ikke får det som hun vil haha. Eller legger seg flat på gulvet og hyler. Skal bli kjekt og ha med henne i butikken fremover når hun skjønner hva godteri er! Storesøster var aldri slik.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Her kaster hun smokken vegg i mellom om hun ikke får det som hun vil haha. Eller legger seg flat på gulvet og hyler. Skal bli kjekt og ha med henne i butikken fremover når hun skjønner hva godteri er! Storesøster var aldri slik.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Er vel lov å håpe at det ikke blir så ille fordi om vi ser tendenser? :p

Storesøster var heller ille slik. Ble jo sint, såklart, men aldri full "klikk" ute. Artig å se utviklingene på ettåringene da. Er ikke så lenge siden jeg bare kunne flytte han bort fra "nei-ting", men nå vet han at jeg kommer. Begynner å skrike som gris når han ser jeg er på vei. Kaster også fra seg ting når han blir sint. Knytter neven og rister. Må jo le litt ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp