Noen som trur de kommer til å føde på termin?

Maian

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Junilykke2018
Sist var jeg så sikker på at jeg kom til å gå over termin. Og jeg hadde helt rett. Gikk 11 dager over.
Denne gang trur jeg at jeg kommer til å føde rundt temin.

Hadde så mye murringer i helgen, hadde det vært rundt termin så hadde jeg vært skrå sikker på at nå er det i gang. Men er jo litt tidlig enda, så sikkert bare livmoren som strekker seg ;)
 
Jeg er sikker på at hu kommer før ;) kan bli en smule skuffet, he he..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æ har gått på overtid 3 ganga før, så regne med det blir overtid gangen her å :)
 
Leste i går at det er rundt 5-7% sjanse for å føde på termin så da gjetter jeg i grunn at jeg ikke gjør det. Er mange i familien som har bursdag i august og alle gjetter at jeg føder på deres dag. Hehe..
 
Tror jeg føder før. Har født prematurt tidligere og får oppfølging med progesteron og målinger av livmorhals denne gangen. Men mulig nr. 2 er en luring og jeg går på overtid, det ville vært mer min stil ettersom jeg er så påpasset og rolig denne gangen :D
 
Tror jeg føder før. Har født prematurt tidligere og får oppfølging med progesteron og målinger av livmorhals denne gangen. Men mulig nr. 2 er en luring og jeg går på overtid, det ville vært mer min stil ettersom jeg er så påpasset og rolig denne gangen :D

Alle de tre venninnene mine som fødte prematurt med første gikk over tida med andre så du kan få en laang ventetid om det samme skjer med deg..
 
Hehe jepp i know.. Er det jeg tenker også, litt typisk når man forbereder seg for tidlig :)
 
Sambo er borte siste uka i juli (norway cup) å jeg er sikker på å få da..... Hvis ikke går jeg over termin denne gang...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg var sikker på å føde før med første og det gjorde jeg. Er sikker på å føde før nå også, muligens mer enn bare få dager før, kanskje 1-3 uker før.
 
Med min flaks blir det nok maks dager overtid :p pessimist som jeg er. Gud... da blir jeg gal :p


Sent from my iPhone
 
Sist fødte jeg cirka en uke før termin håper at jeg føder før denne gangen også.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har på følelsen at det blir før:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Termin er 5 august. Tror jeg føder den 11 august.
Håper bare jeg ikke går så lenge over termin, selv om det hadde passet bra pga masse bursdager tidlig august ;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Har litt på følelsen at h*n kommer før, men tørr ikke helt å forberede meg på det i tilfelle jeg går over, da blir det noen veeelig laaange uker:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Med førstemann var eg heilt overbevist om å gå over termin (29 des), og tenkte at det er kjekt med bursdag i januar. Men lille smurfen kom på Julafta!!!!
Denne gang har eg termin 29 aug, og med min flaks, så blir det vel overtid så vi ikkje har krav på bhg plass.
Blir spennende!
 
Min kommer til å komme elleve dager før termin, 27. juli. Altså blir jeg mamma den 16. juli.
Jeg bare kjenner det på hofta :p Haha.

Nei, men jeg har en følelse av at hun kommer før. Og det har mormor også, og hun er så synsk det går an å være uten å være det. Har noen veldig rare følelser i kroppen om dagen og noe sier meg at det ikke er lenge til det braker løs. Iallefall ikke mer enn en en måned.

Det murrer, men på en helt annen måte enn før. "Sille før stormen"-følelse her i gården.
 
Jeg har en skikkelig følelse av at han kommer før termin, mulig i slutten av juli. Men samtidig, så regner jeg med at jeg må gå overtid, så pessimist som jeg er :p blir sikkert å gå overtid ettersom jeg har en følelse av at han kommer før :p
 
Kommer helt sikkert til å gå over! Selv om han er velkommen før! Merker at de siste ukene kommer til å føles laaange...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Her har det vært nok et tøft svangerskap, så her blir det planlagt keisersnitt 18 juni. Termin er 8 august.


<3 Storesøster † 19.09.13 † <3
<3 Lillesøster 08.08.14 <3
 
Back
Topp