Rugedagboka til Follo_feb2015

Jeg har bestilt i uke 12. Vil ikke fortelle til folk før vi vet at alt ser bra ut ;)

Det gikk visst ikke så bra med skjuling av alkohol allikevel. En som bemerket det mens alle hørte på i kake-pausen i dag. Fine greier med en kollega som ikke kan sosiale koder... "ja du drakk ikke pils i går, xxx, du drakk bare eplemost hele kvelden du..."
 
Ååå, jeg skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg så fælt om andre drikker! Hva svarte du? Jeg var bortreist forrige helg og det var et press hele helga om drikking. Gikk på penicillin så kunne skylde på det, men enda maste de! *oppgitt*
 
Det var ingen som maste i går heldigvis, men han hadde tydeligvis et behov for å fortelle alle om det i dag da, selv om vi ikke snakket om det i går. Heldigvis er han en type som mange prøver å "overhøre" fordi han prater konstant om usaklige ting.
Jeg svarte noe sånt som "ja, er ikke det lov?"
Det er jo mange grunner til at man ikke drikker alkohol, så jeg syns det er dårlig gjort å uthenge noen på den måten....
 
I dag har jeg visst at jeg er gravid i 2 uker! Tiden har gått både fort og sakte siden det. ;)

Har begynt å kjenne en del mer i korsryggen, og i går sov jeg 2 timer på sofaen midt på dagen, og allikevel klarte jeg å sovne foran tv litt senere på kvelden :p
 
Jeg syns og tiden går både fort og sakte, men heldigvis mest fort ;)
Ikke noe særlig med vond korsrygg! Håper det gir seg snart! Hadde det selv rundt IKM, men ga seg fort heldigvis.
 
I dag har jeg visst at jeg er gravid i 2 uker! Tiden har gått både fort og sakte siden det. ;)

Har begynt å kjenne en del mer i korsryggen, og i går sov jeg 2 timer på sofaen midt på dagen, og allikevel klarte jeg å sovne foran tv litt senere på kvelden :p
Hehe, kjenner meg godt igjen i den sovingen:). Håper ikke korsryggen går mer på for deg:)..



Sent from my iPhone using BV Forum
 
I dag har vi vært en tur hos foreldrene mine for å spise middag, min søster er gravid for tiden, så jeg har så lyst til å fortelle at jeg også er gravid :p Må vel vente til uke 12, hvis det ikke dukker opp en grunn til at jeg må fortelle det ;)

Korsryggen har heldigvis vært litt bedre i dag, men så har jeg stort sett bare ligget på sofaen :p
 
Smaks- og luktesans går helt bananas for tiden! Samboeren fikk beskjed om å bytte tannkrem i går, for hans tannkrem luktet ekkelt. Akkurat nå så smakte ikke kaffekoppen noe særlig godt heller, smaken minnet mest om tran :confused:
 
Etter et opphold på et par dager er uggenheten tilbake... Huff, ikke noe godt å sitte på toget på vei til jobb og være uggen altså! Lurer på om jeg skal spørre sjefen om det er greit at jeg jobber litt hjemmefra fremover, heldigvis er det bare halvannen uke til ferie ;)
 
Heldigvis ikke vært så veldig plaget med kvalme, men nå i kveld merker jeg at trøttheten sniker seg innpå igjen ;)
Jeg skal klare å holde ut 3 dager til på jobb før ferie altså :D Er ganske rolig på jobb for tiden, så jeg har god tid til å tråle nettaviser og til å slappe av ;)
 
Hørtes godt ut med litt roligere dager på jobb! Jeg har en hektisk jobb som er like stressende hver dag så gleder meg til ferie selv ;) Så deilig at du slipper kvalmen ! :)
 
I morgen henter vi vårt nye firbente familiemedlem! :D :D Dette har jeg gledet meg til lenge, så jeg tror og håper det blir veldig bra ;) Det blir 2,5 timer kjøretur for valpen, så vi får ta noen stopp underveis. Nå gjenstår det å valpesikre så mye som mulig før i morgen, ;)
 
SA på søndag, 8+3

Håper at spiren klarer å klore seg fast neste gang :)
 
Utrolig leit at det ikke gikk denne gangen, og jeg syntes du er tøff som går på med friskt mot!

Håper virkelig at alt går bra neste gang!


Fra mobil.
 
Nei Follo då:( kjenne det er tøft å se når ein etter ein drar fra oss:(
 
Dette var virkelig triste nyheter :( skulle ønske vi slapp at noen mistet i det hele tatt! Jeg ønsker deg masse lykke til videre! Håper du får en frisk og sterk spire som holder hele veien neste gang :)
 
Takk for det! :)

Jeg har troa på at neste spire kommer kjapt og klorer seg fast. Heldigvis gikk det fort å blir gravid, så jeg håper at det går like fort neste gang. Kanskje jeg får et lite mai-barn i stedet?
 
Back
Topp