Kjøpt babyting? Fortell og vis :)

Her har vi seng og lekegrind fra før (eneste vi ikke har kvitta oss med etter at vi var ferdige med barn....)
Har kjøpt knall rosa oldeware vognpose, litt rosa klær/små kjoler, smokker, vogna (har bare ikke henta den). Kommende storesøster på snart fem har kjøpt ei tåteflaske og en pakke bleier;) de passa til hennes beibi, og hun øver stadig vekk.
Bilstol og vippestol får vi tak i brukt av venner, må bare bli ferdi med de selv først:)
Stellevord kjøpe vi kommode på Ikea, og skal lage "so-ro vugge" selv :)
Puh har vist alt under kontoll her;) * ler oppgitt over meg selv... Men det var denne stelleveska da....


Sent from my iPhone using BV Forum
Anbefaler deg å sjekke ut stelleveskene fra byStroom. De selges blant annet på Lilleprinsen.no. Er så fornøyd med min! Og de er i tillegg utrolig fine! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har kjøpt så mye klær at det er flaut, har arvet mye og familiemedlemmer strikker i fleng! :D
Også har vi investert i følgende;

- Emmaljunga Edge Duo i Dark Grey med stellevekse i samme farge, men Leatherette.
- Lammeskinn i grått.
- Babygym.
- Vippestol (Newborn) fra Stokke i Gray-ish.
- Hvit sprinkelseng med madrass fra IKEA.
- Masse sengetøy fra Princess.
- Andungen helårdsundyne og en ekstra fiberdyne; begge i 80x100, fra Princess.
- Vogndyne i fiber fra Princess, 65x80
- To stk. stellematter fra Babyshop (en helt vanlig hvit og en med små sauer på!)
- Uroer, leker og kosedyr
- Wallsticker med kisebærblomster og fugler
- Kremer, såper og salver
- Flasker og smokker
- Kluter av alle slag (gass, flanell, frotté, you name it)
- Håndklær
- Babytepper
- To babynest (som vi dog har fått!)
- Termometer og neglesaks
- Badebalje
- Ammepute og ammeskjold
-Smekker i alle farger og fasonger.

:)Gleder meg sånn til å bruke alt sammen at jeg holder på å bli gal!:p
 
ImageUploadedByBV Forum1401798215.208045.jpgImageUploadedByBV Forum1401798258.696932.jpgImageUploadedByBV Forum1401798283.116965.jpgImageUploadedByBV Forum1401798329.340952.jpgImageUploadedByBV Forum1401798374.714422.jpgImageUploadedByBV Forum1401798490.982419.jpg. Her er noe av det vi har skaffet, turkis tripp trapp med new born sete, masse nye fine klær, emmaljunga cuty cross white leatherette med stekkeveske, og noe arvet etter storebror, som voksi classic silk, vippestol :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så mye fint dere har handla. Jeg er i uke 31 nå og ikke handla noe ennå... Har bestilt vogn (Brio Happy Duo) og bilstol - skal hente det i ferien. Ellers har jeg ganske mye etter de to andre. Må handle litt mer klær og sengetøy. Ellers tar jeg ting etterhvert som jeg trenger det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
e4azudu4.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk

Sååå fin! Hva heter denne? :)
 
Har ikke noen bilder (ennå), men kan skrive opp :)

- Badebalje

- Bilstol + base (arvet)

- Sprinkelseng (arvet)

- Vippestol (arvet)

- "Vugge" (hjemmelagd)

- Vaskekluter

- Vognteppe

- Koseklut (eller "bamse")

- 2 smokker

- Brystkrem

- Sinksalve

- Amme-te

- Ammepute

- Vogn (arvet, men foreldrene mine vil kjøpe ny vogn i gave til oss)

- Dyne

- Sengetøy

- Madrass

- 7(!!!) søplesekker med klær i strl. 50-72, som ser helt nytt ut og noe er prislappen fortsatt på :p (arvet)

- 6 smekker

Er en del småting som mangler, men får ta det litt nærmere :) Føler nesten det er dumt å ha "for mye" klart i såpass god tid, da føler jeg at ventetiden bare blir lengre :p
 
Har ikke noen bilder (ennå), men kan skrive opp :)

- Badebalje

- Bilstol + base (arvet)

- Sprinkelseng (arvet)

- Vippestol (arvet)

- "Vugge" (hjemmelagd)

- Vaskekluter

- Vognteppe

- Koseklut (eller "bamse")

- 2 smokker

- Brystkrem

- Sinksalve

- Amme-te

- Ammepute

- Vogn (arvet, men foreldrene mine vil kjøpe ny vogn i gave til oss)

- Dyne

- Sengetøy

- Madrass

- 7(!!!) søplesekker med klær i strl. 50-72, som ser helt nytt ut og noe er prislappen fortsatt på :p (arvet)

- 6 smekker

Er en del småting som mangler, men får ta det litt nærmere :) Føler nesten det er dumt å ha "for mye" klart i såpass god tid, da føler jeg at ventetiden bare blir lengre :p


Holy moly!!! 7 søppelsekker :O då har du sikkert nok da ;) har nok ikke en vanlig handlepose en gang, så må nok ut på litt shopping :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Holy moly!!! 7 søppelsekker :O då har du sikkert nok da ;) har nok ikke en vanlig handlepose en gang, så må nok ut på litt shopping :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, har en del da :p Må nok kvitte oss med noe, haha :p Har to småsøsken på 2 og 3, begge er gutter. Og da var det jo ren flaks at vi venter en gutt, vi også. Fikk jo kjempemye fra de :) Og mye fra annen familie og venner, er nesten bare gutter i vår omkrets :p
deilig å kunne shoppe litt babytøy, da :) er det som er litt av kosen med å gå gravid, synes jeg :p
 
Har også noen søppelsekker med klær fra 50-72. Har en hel skuff i babykommoden til hver størrelse (og den er dyp og.bred altså!) og en plasteske under senga med vintertøy. Haha!! Luer, strømpebukser, sokker og smekker har egen skuff.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp