Nesting - redebygging pågår - September 2014! :)

Akkurat dette med at det "er deilig å ha det på plass" virker det som om han ikke skjønner.
Han himler med øynenen år jeg finner ting på tilbud og kan spare flere hundrelapper eller tusenlapper, for vi trenger det jo ikke enda, og vi skal jo få engangsstønad til å dekke mye, og vi kommer til å få mye av hans familie.

Men, skal vi løpe rundt som gale og bruke mange flere tusen enn vi trenger på slutten da? Er det ikke bedre å kjøpe litt og litt nå, så sparer vi mye og slipper å bruke hele engangsstønaden som kan komme godt med utover høsten/første året?

Argh.. Mannfolk!
Enig med deg! Fint hvis man kan spare litt på ting man likevel må kjøpe snart. Så sant man har en plass å putte det ;) Dessuten ser jeg for meg at det kan være litt slitsomt å løpe rundt i alle mulige butikker når man er sprekkeferdig og varm i juli/august.. Bedre å være forberedt så kan man slappe av og hente litt krefter mot slutten istedet!
 
Klør i fingrene etter å kunne begynne med oppussingen av babyrommet her...Først må det ryddes/tømmes for ting som står lagret der... og vi må komme til enighet om tapet skal rives og legges ny, eller vi skal sette opp ferdigmalte panelplater... Teppe til gulv, og profilerte lister ligger klart. En vegg må også lydisolerest, bor i rekkehus. Så trenger nok litt hjelp fra mannen.
Ellers er eg på kikk etter ny kommode til å ha baby-klærne i.
Har shoppet et par søte nyfødt-sett med klær.
Vi var så heldig å få kjøpt billig babyvogn av en vennine, så blir det heller ny sportsvogn til sommeren.
Ellers har eg kikket gjennom babytøy som skal brukes etter eldre søskena.
Baby-sprinkelseng har vi fra før, + en babykorg etter min far. Vurderer å kjøpe en vugge til å ha i stua.
Er komt til uke 24+3 :love017
 
I dag har vi vært og bestilt vogn :):)
Det ble emmaljunga edge duo i fargen dakar. Og Chrome understell :)

Neste uke går turen til IKEA for å kjøpe stellekommode, klesskap og litt småting. Gøy at ting begynner å komme på plass, alt føles plutselig så virkelig :)
 
I dag har vi vært og bestilt vogn :):)
Det ble emmaljunga edge duo i fargen dakar. Og Chrome understell :)

Neste uke går turen til IKEA for å kjøpe stellekommode, klesskap og litt småting. Gøy at ting begynner å komme på plass, alt føles plutselig så virkelig :)

Må få se bilde når du får den! :D
 
I dag har vi vært og bestilt vogn :):)
Det ble emmaljunga edge duo i fargen dakar. Og Chrome understell :)

Neste uke går turen til IKEA for å kjøpe stellekommode, klesskap og litt småting. Gøy at ting begynner å komme på plass, alt føles plutselig så virkelig :)


Vi har også den vogna, men med duo s understell.. Den er jo bare så knall fin i Dakar fargen da! :D gleder meg til å ta den i bruk :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Da er vugge til stuen på plass til prinsessa:Heartpink Så kjekt å få ring på plass!

Åh så fin! Noen ganger skulle jeg ønske det ikke var en arvevugge i familien.. Selv om også det er litt koselig ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Begynt med litt puslerier så smått, hvis tålmodet holder skal dette bli vognteppe :)



Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1400969703026.jpg
    1400969703026.jpg
    42,9 KB · Visninger: 72
Eg er berre på tenkestadiet enda. Men det meste kan eg plukke ned fra loftet, vaske, og så er det klart :) Det eg veit eg vertfall IKKJE skal denne gongen, er å planlegge kose-shoppingtur 14dagar før termin. Eg ville ha ei siste "utflukt" før babyen kom, så vi kjørte i 2,5t. til Moa i Ålesund. Tre kjøpesenter tett i tett. Kjempeplan. Det enda med at eg satt på ein benk og berre såg bortover gangen på butikkane eg ville inn på. Hang meg over ei stor handlevogn og vagga kortaste veg gjennom obs hypermarked i stedet. Kom heim med ammeinnlegg og nattbind.
 
[quoteBridget, post: 17530163, member: 24322"]I går var jeg fire år igjen, perla og kosa meg..! Haha :) Synes det er mye dyre varianter av disse ute og går så lagde selv :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app[/quote]
De var veldig fine:) God ide!
 
I går var jeg fire år igjen, perla og kosa meg..! Haha :) Synes det er mye dyre varianter av disse ute og går så lagde selv :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så lurt! Hvor fikk du tak i klyper og sånt?
 
I går var jeg fire år igjen, perla og kosa meg..! Haha :) Synes det er mye dyre varianter av disse ute og går så lagde selv :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Så utrolig fine :) fikk lyst å lage selv! Har du brukt noen spesiell oppskrift?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
I går var jeg fire år igjen, perla og kosa meg..! Haha :) Synes det er mye dyre varianter av disse ute og går så lagde selv :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Åååh det var kjempefint!
Hvor har du kjøpt utstyret? Ble nesten litt inspirert :)
 
Back
Topp