skravletråd for lag Fiol

Hva driver dere med i dag da? Her er nettopp poden lagt og sambo ligger på soffan og ser fast and furious 6 på tv.. Jeg har en svær haug med klær som jeg skulle ha bretta, men arbeidslysta forsvant ut døra i sted :p


Februar-14 mamma <3
 
Velkommen til dere fra Tulipan :)

Her er vi fortsatt på tur. Rett før vi reiste kjørte jeg meg noe. Nye sommerbukser. Wow, ned en størrelse!
Var flink med maten første dagen så bare skled det ut.. Nå er jeg skikkelig oppblåst! Gleder meg nesten litt til hverdag igjen.. Men fy så godt det er med ferie... Og for et vær!! :)

Håper dere har en fin lørdag der dere er :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Velkommen til de nye :)

Ja, jeg er med på utfordringen, tross vondt ribbein:( Men det skal ikke stoppe meg. Nå er jeg tilbake for fullt, bare å ha fullt fokus frem til ferien som startet 20 juli :) Tenk så godt å gå sommerferien i møte med noen kilo mindre!

Er på jobb, skal ha medarbeidersamtale i dag... iiiik. Så et møte på jobben.
I kveld er det møte med en i sameiet der jeg leier ut.

I kveld skal jeg ut å jogge med dyra tror jeg :)

Planene deres i dag ?
 
Jeg er skikkelig boff i dag. Mest pga dustejobb og kanskje mensen på gang, vekta sier en kg mer, men tror det er mensen sin skyld. Jeg spiste et wienerbrød i sted som trøst. Merker jeg er drittlei usunn mat nå. Kanskje jeg klarer å få noen bedre dager resten av uka.
 
Håper det går bedre Samboerfruen :)

Jeg er litt lei nå, vekta vipper fra 74,5 og 73,8... blir så lei, føler jeg er flink med kostholdet, får bare holde ut vel.
Har fått mensen også så:(

Har klart å få gnagsår oppå beinet, så ble rolig kveld på meg i går, tok challengen da. Etter jobb var det hjem å lage middag, kaste i seg den og komme seg på møte, så var innom lekebutikken, så gutta fikk tittet litt og brukt litt av pengene sine;)
Fikk tørka støv, støvsugd, bretta klær og satt på en vask :)

Bla bla bla :O
 
Håper det går bedre Samboerfruen :)

Jeg er litt lei nå, vekta vipper fra 74,5 og 73,8... blir så lei, føler jeg er flink med kostholdet, får bare holde ut vel.
Har fått mensen også så:(

Har klart å få gnagsår oppå beinet, så ble rolig kveld på meg i går, tok challengen da. Etter jobb var det hjem å lage middag, kaste i seg den og komme seg på møte, så var innom lekebutikken, så gutta fikk tittet litt og brukt litt av pengene sine;)
Fikk tørka støv, støvsugd, bretta klær og satt på en vask :)

Bla bla bla :O
Jeg gikk tur i helgen med ballerinasko for første gang i år og resultatet ble gnagesår fire steder med vannblemmer og løs hud så beina er vonde for tiden. Også har ryggen min begynt å verke så jeg får ikke trent slik jeg ville hatt gjort denne uka. Frykter at jeg ryker denna uka, men får se hvordan det endelige resultatet blir på fredag
 
Jeg gikk tur i helgen med ballerinasko for første gang i år og resultatet ble gnagesår fire steder med vannblemmer og løs hud så beina er vonde for tiden. Også har ryggen min begynt å verke så jeg får ikke trent slik jeg ville hatt gjort denne uka. Frykter at jeg ryker denna uka, men får se hvordan det endelige resultatet blir på fredag

Uff da... Jeg er redd for at jeg ryker:( Jeg går ikke ned mer, i dag veide jeg 74,4... Er redd jeg spiser for lite, men det er vanskelig.

Frokost: 2 knekkerbrød med kaviar
Lunsj: Salat med noen få pastaskruer, kylling er skinke, tatziki og chilisaus
Middag: Vanlig posjon middag, veldig variert egentlig. I går var det søtpotet og gilde sunne pølser
Kvelds: Vannmelon/druer/bær med lime kesam
 
Uff da... Jeg er redd for at jeg ryker:( Jeg går ikke ned mer, i dag veide jeg 74,4... Er redd jeg spiser for lite, men det er vanskelig.

Frokost: 2 knekkerbrød med kaviar
Lunsj: Salat med noen få pastaskruer, kylling er skinke, tatziki og chilisaus
Middag: Vanlig posjon middag, veldig variert egentlig. I går var det søtpotet og gilde sunne pølser
Kvelds: Vannmelon/druer/bær med lime kesam
Anbefaler deg og bruke en app (myfitnespal feks) til å registrere antall kalorier. Er ikke bra å få i seg for lite heller ;)


Februar-14 mamma <3
 
Uff da... Jeg er redd for at jeg ryker:( Jeg går ikke ned mer, i dag veide jeg 74,4... Er redd jeg spiser for lite, men det er vanskelig.

Frokost: 2 knekkerbrød med kaviar
Lunsj: Salat med noen få pastaskruer, kylling er skinke, tatziki og chilisaus
Middag: Vanlig posjon middag, veldig variert egentlig. I går var det søtpotet og gilde sunne pølser
Kvelds: Vannmelon/druer/bær med lime kesam


Syntes det ser ut som lite mat. Ingen mellommåltider? Og når du trener trenger du mer mat. Kroppen havner på sparebluss etter for lite mat :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Syntes det ser ut som lite mat. Ingen mellommåltider? Og når du trener trenger du mer mat. Kroppen havner på sparebluss etter for lite mat :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hei, nei, jeg glemmer det rett og slett.
Men har startet med mellommåltder i dag, så får jeg se om det skjer noe da.
 
Fått til to treninger denne uken. Ikke ille. Men øvelsene glemmer jeg dessverre.
Idag er det middagsbesøk hos mine foreldre. Veldig utfordrende matmessig!

Forresten, fikk på meg den nye trange buksen idag. Må bare holde litt pusten ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff da... Jeg er redd for at jeg ryker:( Jeg går ikke ned mer, i dag veide jeg 74,4... Er redd jeg spiser for lite, men det er vanskelig.

Frokost: 2 knekkerbrød med kaviar
Lunsj: Salat med noen få pastaskruer, kylling er skinke, tatziki og chilisaus
Middag: Vanlig posjon middag, veldig variert egentlig. I går var det søtpotet og gilde sunne pølser
Kvelds: Vannmelon/druer/bær med lime kesam
Anbefaler deg å variere kaloriinntaket ditt. Hvis du spiser få kalorier hver dag vil kroppen gå i sparemodus. Hvis du spiser 2000kcal en dag og 1000-1200 kcal en annen dag, vil det gi kroppen litt sjokk uten at den går i modus for å spare på fettet.

My Fitness pal appen kan hjelpe deg med å regne ut hvor mange kalorier du burde få i deg daglig for å nå målet ditt. Jeg ville anbefalt deg videre å ha en cheat day som er på 2000 kcal, og en Low day med under ca 500 kcal mindre enn anbefalt i appen, hver uke.
 
Blir spennende å se resultat i morgen da. Pga TR har vekta mi var litt høyere, men det var på mandag så lurer fælt på hva den sier i morgen!
 
Ble litt matorgie idag ja. Fryktet det. Men tok styrkeøvelser og hopp og sprett da jeg kom hjem :)

Lykke til med veiing imorgen, det blir spennende :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ken av dåke e da som har bytta navn til LMO13? Litt forvirra her :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp