Hvordan går det med dere?

Veldig dårlig her fa jeg har hofte problemer fra før og nå Er det mye verre ..er student og har 2 eksamener igjen ..blir deilig å slappe av etter 12.juni


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er 100 prosent sykemldt, pga bekkenet, er mye sliten! Ellers er alt bra:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Begynt å slite litt med pusten i det siste, og at det gjør innmari vondt under magen. Klarer så vidt å reise meg opp om morgnen :p men det går seg til utover dagen, så vet ikke helt hva det er. Er fortsatt 3 kg under startvekt og går både opp og ned i vekt... det kan vel ikke være helt bra? :s


venter prins i august <3
 
Jeg vurderer å gå til legen å be om gradert sykemelding nå.. Har gått en hel uke uten å ha noe som helst energi.. Men er en stor terskel å gå til legen for 'ingenting' også så jeg biter vel tenna sammen og prøver videre. Skal jo være glad for at jeg ikke har noen vondter:)
 
Jeg vurderer å gå til legen å be om gradert sykemelding nå.. Har gått en hel uke uten å ha noe som helst energi.. Men er en stor terskel å gå til legen for 'ingenting' også så jeg biter vel tenna sammen og prøver videre. Skal jo være glad for at jeg ikke har noen vondter:)

Jeg ba om 25% pga energimangel, og etter at jeg har fått kutta ned dagene er energinivået et helt annet.. Hadde jeg gjort hvis jeg var deg.. Vondt å være så sliten.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg ba om 25% pga energimangel, og etter at jeg har fått kutta ned dagene er energinivået et helt annet.. Hadde jeg gjort hvis jeg var deg.. Vondt å være så sliten.. :(


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja det kan nok hende det er veien å gå. Får se an over helga. Har hatt det slik en gang tidligere i svangerskapet og da gikk det over så krysser fingrene. Er nok mulig at jeg legger lista litt for høyt på meg selv på aktivitetsnivå siden det ikke er noe fysisk som hindrer meg i ting. Tar du kortere dager eller en dag fri i uka?
 
Er sliten om dagen, og spesielt pga. varmen. Hodepine og trøtthet, slapphet og hormoner er det værste. Griner og føler meg tom, full, panisk og deprimert på samme tid. Skikkelig slitsomt med alle disse negative følelsene!

Ellers er jeg i fin form rent somatisk :)
 
Noen dager er kjempefine!
Andre dager ikke. Som i dag.. Snuppa sitter i bekkenet kjenner jeg, det gjør sinnsykt vondt når hun prøver å utvide bekkenet mitt ved å sparke og strekke på seg... I tillegg er kvalmen tilbake, energien er lav. Har arb.helg og er lite motivert! Men med fagprøve på onsdag, torsdag OG fredag er det bare å henge i! :) jobber 100% og er utrolig fornøyd med at jeg klarer det!
Heldigvis, er det ikke hver dag som er så negativ som i dag ;) og jeg har egentlig ikke noe å klage på, hatt mye verre svangerskap enn dette!
 
Jeg jobber fult ennå men kjenner energien er på bånn og er plaget med svimmelhet, men merker at jeg kvier meg for å gå til legen å be om gradert sykmelding. Vil liksom klare å holde ut de siste ukene :-/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja det kan nok hende det er veien å gå. Får se an over helga. Har hatt det slik en gang tidligere i svangerskapet og da gikk det over så krysser fingrene. Er nok mulig at jeg legger lista litt for høyt på meg selv på aktivitetsnivå siden det ikke er noe fysisk som hindrer meg i ting. Tar du kortere dager eller en dag fri i uka?

Jeg tar kortere dager.. Har jobbet fra 9-15 siden før påske nå. Har hatt d hektisk denne uken og jobber noen timer lenger, og da er jeg helt skutt etterpå.. Jeg også kjenner at jeg presser på en del "normale" ting. Skulle gå i 17.mai-tog med veslegutten, og istedenfor å gi meg når bekkensmertene og kynnerne kom, så pusha jeg gjennom.. Hadde d ikke så fint dagen etterpå da.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg tar kortere dager.. Har jobbet fra 9-15 siden før påske nå. Har hatt d hektisk denne uken og jobber noen timer lenger, og da er jeg helt skutt etterpå.. Jeg også kjenner at jeg presser på en del "normale" ting. Skulle gå i 17.mai-tog med veslegutten, og istedenfor å gi meg når bekkensmertene og kynnerne kom, så pusha jeg gjennom.. Hadde d ikke så fint dagen etterpå da.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hehe kjenner meg igjen i forhold til 17.mai - ikke det smarteste trekket nei :p
 
Her er formen veldig fin, nyter dagene og gleder meg til ferie! Jobber fullt og nå ser det ut som om jeg skal klare det frem til ferie og permisjon :)

Men om morgenen, før jeg står opp og går litt, er magen knallhard og nesten litt vond. Flere som har det? Hvorfor? :)
 
Her er formen veldig fin, nyter dagene og gleder meg til ferie! Jobber fullt og nå ser det ut som om jeg skal klare det frem til ferie og permisjon :)

Men om morgenen, før jeg står opp og går litt, er magen knallhard og nesten litt vond. Flere som har det? Hvorfor? :)
Min mage er også knallhard, og så føles det nesten som at jeg er stiv i magemusklene på en måte. Litt vanskelig å forklare. Aner ikke hva det kan være. Men går over litt etter jeg har stått opp da.
 
Kynnere gjør magen knallhard :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er ikke kynnere jeg har om morgenen, men en generell knallhard mage. Slipper sakte, men sikkert etter at jeg har vært oppe en stund. Følelsen er nesten som kynnere, men de slipper jo taket etter en kort stund.. sikkert ikke farlig eller noe jeg trenger å nevne for legen? :)
 
Jobber 100% og har planer om å gjøre det til jeg går ut i permisjon. Har tatt ut litt ferie histen og pisten og reist mens jeg enda var lett bevegelig ;)
Har to uker feire igjen som jeg tar i slutten av Juni, da jeg har lyst til å reise til Sverige og feriere :D

Har vært plaget et par uker med kynnere/steinhard mage...men det har gått helt over nå :D
 
Det er ikke kynnere jeg har om morgenen, men en generell knallhard mage. Slipper sakte, men sikkert etter at jeg har vært oppe en stund. Følelsen er nesten som kynnere, men de slipper jo taket etter en kort stund.. sikkert ikke farlig eller noe jeg trenger å nevne for legen? :)
Jeg har det på samme måten :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp