Dere med varme babyer.

Frøken Fryd 86

Glad i forumet
jentene i juni13
Lillemor er utrolig varm.. hvis hun fikk velge hadde hun sovet i bare pysjen oppå teppet i 16 grader.. dette blir nå et problem siden vi har fått så varmt fint vær her oppe i nord Mitt spørsmål er da: Hva sover de små i? Bruker du sommerpose eller pledd. Lar du de sove uten noe annet enn body? Hvor mange grader må det være før du gjør det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oskar svetter som en helt om han sover med dyne. Han sover nå i en tynn pyjamas uten ben, med en tynn merinoull-pose. That's it! Ull puster, så dette fungerer perfekt for han :)
Er vel ca. 17-19 grader på rommet. Tenker at når vi skal til Mallorca blir det nok bare tynn pysj/body :)

Vi har ei som nekter å ha ting over seg.. Da må det være pose så hu ikke får sparket det av seg. Men vi har funnet ut at hu sover like godt uten. Så her i gården sover hu med vanlig bomullspysj uten føtter, oppå (!!!) Dyna si som regel. Også lirker vi over et tynt ullteppe på kvelden. Men det er borte like etterpå.. har ca 17-20 grader. Kommer an på været

Jenta mi er også veldig varm, sover nå i nattkjoøe, gjerne en i ull fra nøstebarn. Har også tynne nattpysjer i ull som fungerer godt. Et annet alternativ er bambus, mykt og deilig, samt har mange av ullets egenskaper. Sjekk ut for eksempel Tiljamid. :)

Varm av seg. På de varmeste dagene er det 20 grader på soverommet. Da sover han i bleia. Men ellers tynn pysj.

Her har vi det varmt på rommet, så han sover i bare bleia og med voksendyne, men den har han bare rundt seg, ikke over... Svetter som en gris på natta, så må ha det sånn...

Mine har pysj eller body og strømpebukse. De har teppe som gjerne ligger ved siden av de. ;)

Våres er veldig varm av seg. Så det spørs litt da hvor varmt det er på rommet. Så enten så blir det vanlig body under dyna, el ikke noe.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tusen takk for alle svar:) Skal absolutt sjekke bambus! Får prøve meg litt frem tror jeg! Er så mye å ta hensyn til med små barn<3

Er lite spørsmål til;) Bruker dere lammeskinn i senga?

Bruker ikke skinn i senga. Her ligger han uten dyne frem til vi legger oss. Gjerne uten pysj eller i en pysjbukse/sommerpysj.

Her sover hun som oftest i bleia, uten dyne. Når jeg legger meg så tar jeg på ho ett pledd.

Aldri brukt lammeskinn i senga. Kun vogna :)

Bruker vanblig pysj uten føtter, ligger oppå dyna.. Legger pledd over han når jeg legger meg, men det er av igjen før jeg rekker å sovne. Vet ikke hvor varmt vi har det på rommet, men trur det er rundt 15. han sover mye bedre når vi har det kaldt på rommet, ikke så lett nå som det er så varmt ute..

Jeg har da et annet spørsmål. Jeg bruker sån sovepose som man kan "stroppe" fast i senga. Denne blir jo veldig varm. Men jeg er sp redd for at hun skal snu seg og kveles:( Ser jo at hun heller vil sove på siden..

♡Malin♡14.06.2013♡

Jeg har da et annet spørsmål. Jeg bruker sån sovepose som man kan "stroppe" fast i senga. Denne blir jo veldig varm. Men jeg er sp redd for at hun skal snu seg og kveles:( Ser jo at hun heller vil sove på siden..

♡Malin♡14.06.2013♡
Snu seg og kveles?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hyn sover med to kosekluter i ansiktet også er jeg redd for at hun i søvne skal snu seg på mage å ikke få puste.. vi har hadd myyyye problemer med søvn så hun har sovet mye i vogna si og lite i senga så dette er ganske nytt for meg/oss..:(

♡Malin♡14.06.2013♡

Back
Topp