Januar2015 har fått skjult forum. Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Hei damer


Januar 2015 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Administrator Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:

1.png

2 (1).png

(Obs. du må være pålogget forumet via nettleser for å søke om tilgang. Det er ikke mulig å søke om tilgang via appen.)

Tilgangsansvarlig for dette forumet er Molly
Hvis du har fulgt stegene nedenfor og mener du oppfyller kravene og allikevel ikke har fått tilgang, send henne en pm for å sjekke hva som er galt.
Gjør oppmerksom på at man ikke kan forvente å bli godkjent med en gang man søker, tilgangsansvarlig er ikke pålagt å logge inn på forumet daglig ;)
Straks man er godkjent til gruppen vil man se en banner under avatarbildet ditt :)
 
Last edited by a moderator:
Når jeg trykker på "lagre" så skjer det INGENTING :(
Gjorde det samma i går kveld, da sto det : Request pending.
Hvorfor får jeg ikke søkt på nytt?

Hvor ser jeg om jeg er godtatt?
 
Hvordan finner eg ut om eg har nok innlegg?
 
Jeg troor jeg oppfyller kravene, men jeg finner ikke ut hvor lenge jeg har vært medlem? Håper det er en mnd :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hvor ser man hvor mange innlegg man hat skrevet i gruppa? Jeg ser bare totalt fra tlf.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ikke som jeg kan se fra tlf . Skal sjekke fra data snart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da venter jeg litt. Siden jeg kun er akiv i denne gruppen så er det ikke så vanskelig å vite når jeg er godt over 50 hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Da venter jeg litt. Siden jeg kun er akiv i denne gruppen så er det ikke så vanskelig å vite når jeg er godt over 50 hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du har litt over 100 innlegg, ser ut som de fleste er skrevet i jan2015. Bare søk du ;)
Jeg fintelte ikke, men det ser ca riktig ut :)
 
Ok takk !

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Nå tror jeg jeg kvalifiserer til skjult forum!? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei, er jeg kvalifisert? Litt usikker på hvordan man skal telle manuelt selv, hvor er det man skal telle? Må man gå gjennom hver eneste tråd på gruppen og lete eller?

Jaja, jeg søker uansett, så får vi håpe at jeg er kvalifisert :)
 
Hei, er jeg kvalifisert? Litt usikker på hvordan man skal telle manuelt selv, hvor er det man skal telle? Må man gå gjennom hver eneste tråd på gruppen og lete eller?

Jaja, jeg søker uansett, så får vi håpe at jeg er kvalifisert :)
Hei.

Du må gå inn på din profil, finne dine innlegg og telle der de som ligger på Januar 2015 :)
 
Back
Topp