skravletråd for lag Fiol

Jeg pleier å veie meg hele tiden men i morges glemte jeg det faktisk!

Er iferd med å bli syk. Eller så er det allergien som herjer. Like kjedelig begge deler..


Sent from my iPhone using BV Forum
Usj høres ikke ut som noe gøy akkurat! God bedring!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det?
Her er sol og nydelig vær. Er skikkelig klar for å reise på tur, bare en liten tur på jobb først i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det?
Her er sol og nydelig vær. Er skikkelig klar for å reise på tur, bare en liten tur på jobb først i morgen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Her går det veldig fint. Vekta går nedover og været er fantastisk!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går det bra, tilbake på jobb i dag.
Vekta går riktig vei, men har ikke fått deltatt noe særlig på utfordringen denne uka, er fortsatt tett. Så blir bidrag med vann og null godis jeg kan stille med, men litt er vel bedre enn ingenting :)

Fri i morgen :)
 
Her går det bra, tilbake på jobb i dag.
Vekta går riktig vei, men har ikke fått deltatt noe særlig på utfordringen denne uka, er fortsatt tett. Så blir bidrag med vann og null godis jeg kan stille med, men litt er vel bedre enn ingenting :)

Fri i morgen :)

Alt er bedre enn ingenting!!!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg veide meg jo idag siden jeg skal på tur. Skal jeg legge inn vekten idag eller på fredag? Eller har det egentlig noe å si?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg veide meg jo idag siden jeg skal på tur. Skal jeg legge inn vekten idag eller på fredag? Eller har det egentlig noe å si?


Sent from my iPhone using BV Forum

Det har ingen ting å si. Kan bare legge den inn no. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husk å legg inn i veietråden! Ned 300 gram på meg, ikke fornøyd, men jeg tror kroppen tviholder litt, og jeg merker at klærne sitter løsere, så det skjer jo noe selvom det ikke vises så godt på vekta:)
 
Endelig litt nedgang igjen etter to dårlige uker!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Bare 200gram ned her. Har innsett at jeg må kjøpe større sommerklær. Hadde så stor tro på at jeg skulle komme meg ned til før fødselvekta til sommeren :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
800 gram ned her :D :D :D rimelig fornøyd med det ;)


Februar-14 mamma <3
 
Vi får bare stå på jenter:)
Jeg er hjemme med sykt barn i dag, men Gud så trøtt jeg er i dag ! Unga ser på tv, jeg har liggi å sløva, sovi litt innimellom. Men jeg blir gjerne litt slått ut av varmt vær. Spent på resultatene i kveld!
 
Ingen endring her denne uka, men vanskelig å si om det stemmer for er ikke min egen vekt jeg har brukt siden vi er på Kreta nå! Har vært mye aktiv da! Og drukket myyyye vann! Men dessverre er blir det litt is og sånt altså! Blir skikkelig hardtrening når vi kommer hjem!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då e resultatet ute :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen endring her denne uka, men vanskelig å si om det stemmer for er ikke min egen vekt jeg har brukt siden vi er på Kreta nå! Har vært mye aktiv da! Og drukket myyyye vann! Men dessverre er blir det litt is og sånt altså! Blir skikkelig hardtrening når vi kommer hjem!


Sent from my iPhone using BV Forum
Er vanskelig å ikke kose seg på ferie. Kommer sikkert til å ramle ned i vekt når du kommer hjem!
 
Back
Topp