Antal hjerteslag og kjønn

samaha27

Elsker forumet
Noen som husker hva dem sier ang hjerteslag og kjønn igjen? Jeg er sikker på at da jeg gikk m jentene så hadde dem mer hjerteslag enn d jeg hører nå..Gjør meg enda sikrere på at d er gutt denne gangen;)
 
Stemmer det. Fortere slag mer sannsynlig jente. Jeg hadde 135 sist og er overbevist om at det blir en gutt
 
M jentene vet jeg at lå på ca 160 og over, men nå er d på rundt 148-149
 
varierer dette ut i fra når man har UL? altså, er dette en konstant "regel" eller gjelder den på slutten/under fødsel?

hadde over 160 i uke 8.
 
Når gjelder det fra? Antar babyen har høyere puls tidlig i svangerskapet enn senere
 
Et hjerte er vel et hjerte. Kommer vel ikke an på hvilket kjønn det er? Det tror jeg ikke noe på :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det er faktisk forsket på ja, ikke noe hold i det. Men litt gøy likevel da :)
 
Jeg har også fått høre det:) raskere er jente. Hadde jente sist og da var den på rundt 160. Tror det er gutt denne gangen, var på ul 7+1 å da var den på 112 ca.



02.06.10
 
Jeg har også fått høre det:) raskere er jente. Hadde jente sist og da var den på rundt 160. Tror det er gutt denne gangen, var på ul 7+1 å da var den på 112 ca.

02.06.10
På jentene mine lå hjerteslagene bestandig høyt, men ikke m førstemann som var gutt så derfor vokser Misstanken min enda mer nå da d ikke er så høyt;)Mye som blir sagt, men dette er d jo forsket på å på alle mine 4 andre har dette stemt så jeg tror på d:)
 
Spennende iallefall! Har hele tiden hatt jentefølelse faktisk. Kinesisk kart og ringtesten sier også det. :p

Sies det ikke at hvilepuls hos voksne kvinner som oftest er høyere enn hos menn? Dette stemmer iallefall for meg og mannen. :p
 
Spennende iallefall! Har hele tiden hatt jentefølelse faktisk. Kinesisk kart og ringtesten sier også det. :p

Sies det ikke at hvilepuls hos voksne kvinner som oftest er høyere enn hos menn? Dette stemmer iallefall for meg og mannen. :p
Er kjempe spennende..Både ringtest å kinesisk sier gutt på meg og nå da jeg sjekket hjertelyd ble ikke Misstanken min mindre akkurat:) Har hatt guttefølels hele veien så blir spent å se på oul om jeg har hatt rett;)
 
Skal huske denne tråden, så får vi se om begge hadde rett etter OUL. :D
 
Har stemt bra på mine to. Husker ikke tallene men første var høy og jeg fikk jente. Siste tror jeg lå på rundt 140-150 en plass å fikk gutt.

Nå gleder jeg meg til 2 juni. Da skal jeg få høre hjertelyden hos JM :) :D
Kinesisk fødekalender sier gutt. Ringtesten sier jente :p Blir spennende det her. :p
 
nå på ul var det 170, og hun sa at kvalifisert gjetning tilsa jente i magen, ringtest sier jente ,kinesisk sier gutt,men det stemte ikke her sist,da sa det jente, men kom gutt
 
Hm om det stemmer venter jeg jente:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Dere som sier dere har hatt forskjellig på tidligere barn, når i svangerskapet målte dere hjerteslag? Slik jeg har lest så går antall slag litt ned utover i 2. trimester?
 
Back
Topp