Hvor mange kan gå?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Lillemann fyller året i morgen, og har gått med støtte i en måned og to.. Men viser ingen tegn til at han skal sleppe seg med det første iallefall :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Har gått siden han var 10 mnd her;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går han kun med støtte;) kan stå uten støtte en liten stund før han oppdager ka han Gjør og setter seg ned igjen;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hun går et par skritt, så setter hun seg. Har stått alene i 3 mnd og gått med vogn i 2 mnd. Tatt 5-6 skritt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går han kun med støtte;) kan stå uten støtte en liten stund før han oppdager ka han Gjør og setter seg ned igjen;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hehe samme her. Hender han glemmer seg innimellom og slepper, men går fort ned på rompa når han oppdager det ;-) Storesøster gikk når hun var året, men ser ut som om Lillemann trenger litt mer tid :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Lillemann fyller året i morgen, og har gått med støtte i en måned og to.. Men viser ingen tegn til at han skal sleppe seg med det første iallefall :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Her har han akkurat begynt å reise seg opp etter ting, så gå regner jeg med er en stund til ;) Han vil veldig gjerne opp å gå når vi holder han i hendene, men ikke noe særlig interesse for å gjøre sånt på egenhånd :p
 
står alene men ingen tegn på å gå enda
 
Tok sine første små skritt noen dager før 10 mnd, etter det har det sakte men sikkert blitt mer og mer, så har i grunn gått en stund.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Står litt alene og går 3-4 skritt helt til han oppdager hva han gjør, da setter han seg tvert:)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Her går Nora med støtte, men hun kan også gå 5-6 skritt alene før hun setter seg ned:) venter på at hun en dag skal bare gå avgårde selv hehe

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg syns liksom jeg husker at storesøster skjønte tegninga ganske fort jeg. Tror ikke det tok mange dagene fra hun tok sine første skritt til hun gikk ganske lenge.. Mulig jeg husker feil :D Har video av det. Var dagen før ettårsdagen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
her har han gått siden han var 10,5mnd, tidlig ute her :)
Den dagen han tok sine første skritt gikk han først 2 skritt, så 6 skritt samme dag. gikk noen uker der han tok noen få skritt bare, men plutselig en dag begynta han å gå flere meter om gangen :)
 
Olai har akkurat begynt å gå rundt bordet, men han er rimelig ustø når han slipper seg så tar nok litt tid før han løper rundt ;)
 
Han reiser seg opp i lekegrinda og går greit når han holder oss i hende men ikke noe rundt bord osv enda :) Storesøster gikk ikke før hun var 17 1/2mnd og han her er så bedagelig at jeg antar han ikke begynner før da han heller :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Gleder meg til han går jeg altså. Er så mye mer praktisk når vi er ute. Når vi er på kafé eller lignende ute. Han vil jo bare ned, men ikke så veldig praktisk når han bare krabber rundt. Samme gleder ute. Han elsker det, så vi er mye i hagen da. Han krabber opp trapper, over asfalt, grus osv. Enklere når han kan gå :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Gleder meg til han går jeg altså. Er så mye mer praktisk når vi er ute. Når vi er på kafé eller lignende ute. Han vil jo bare ned, men ikke så veldig praktisk når han bare krabber rundt. Samme gleder ute. Han elsker det, så vi er mye i hagen da. Han krabber opp trapper, over asfalt, grus osv. Enklere når han kan gå :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg også :) Olai krabber ikke på glatt underlag, der åler han..men krabber på gress og i senga..så kan liksom ikke slippe han ned overalt ;)
 
Begynte å gå litt en uke etter 1 årsdagen, 14 mai. Nå tre uker senere går hun hele tiden, sjelden hun krabber.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Herman begynte å ta noen skritt rundt 7 måneder, og gikk uken før han ble 9 måneder. Så her har det vært full fart en stund :) Helt fantastisk!
 
Ingen tegn til at han skal bry seg med å gå selv enda. Han har gått rundt møbler og med gåstol alene i flere måneder, men setter seg ned med en gang jeg slepper han alene på golvet :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp