Skravletråd lag Tulipan

Jo gjorde det..men det var jo igår..
Forsov meg til jobb idag så veiinga gikk helt i glemmeboka:(


Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Vei deg uansett, slik at du hvertfall har levert tall :)
 
Jo gjorde det..men det var jo igår..
Forsov meg til jobb idag så veiinga gikk helt i glemmeboka:(


Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Men skriv den inn forlebi då, så skal eg diskutere med lagledere om vi kan gjøre et unntak i dag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Okey..er bare på mobil nå..men skal se om jeg får lagt d inn..viss ikke var jeg 66.7 igår.. ingen stor nedgang.. menmen...
Full forståelse om d ikke bl7r n8e unntak.. går d ikke så får jeg bare trekke meg:p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Okey..er bare på mobil nå..men skal se om jeg får lagt d inn..viss ikke var jeg 66.7 igår.. ingen stor nedgang.. menmen...
Full forståelse om d ikke bl7r n8e unntak.. går d ikke så får jeg bare trekke meg:p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Kan egentlig ikke se at det ikke skal gå altså, har sendt de melding no så gir eg deg en tilbakemelding når eg har fått svar :) krigen er jo bare på gøy for at vi skal komme ned i vekt. Og jo færre som ryker hver uke jo lengre varer jo krigen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Okey..er bare på mobil nå..men skal se om jeg får lagt d inn..viss ikke var jeg 66.7 igår.. ingen stor nedgang.. menmen...
Full forståelse om d ikke bl7r n8e unntak.. går d ikke så får jeg bare trekke meg:p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Det går i orden ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi..det var ikke forventa..veldig overraska faktisk:) hadde tenkt trekke meg siden jeg ikke fikk veid!
Tusen takk:)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Då er resultatet ute


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Best resultat på vekt denne uka, bra jobba :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Usj, jeg har virkelig stappet i meg i dag... Og så er jeg ikke sikker på at det var så godt med kake og sånt som jeg hadde håpet... Ikke helt verdt det. Men men , da har jeg lært det til neste gang. Har dere andre tenkt på slankekrigen på en dag som denne? :)
 
Håper alle hadde en fin feiring i går:) Regner med alle er klare for å ta mange poeng på utfordringen denne uka;) Stå på alle sammen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med alle sammen? :)
Håper på litt nedgang til fredag, bare noen dager igjen nå.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det går dritt her, fått senebetennelse i håndleddet :-(
 
Det går dritt her, fått senebetennelse i håndleddet :-(
Huff da, det hørtes ikke bra ut:(
Hvordan har du fått det?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med alle sammen? :)
Håper på litt nedgang til fredag, bare noen dager igjen nå.


Sent from my iPhone using BV Forum

Her går det ikke så supert som jeg skulle ønske denne uka, står bom stille.... Jeg håper det er på grunn av mensen, har hørt at det kan innvirke på vekt, uten at jeg vet det sikkert... Noen som vet om det er mulig?
 
Det er jeg faktisk ikke sikker på :-( Legen som sa det var senebetennelse..
Håper du blir bedre igjen snart:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går det ikke så supert som jeg skulle ønske denne uka, står bom stille.... Jeg håper det er på grunn av mensen, har hørt at det kan innvirke på vekt, uten at jeg vet det sikkert... Noen som vet om det er mulig?
Det kan ha påvirkning på vekta det ja. Håper at vi ikke taper denne runden da:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp