Hvordan var det å begynne å jobbe igjen?

Jeg synes det var godt å begynne å jobbe igjen. Men hverdagen er travel. Jeg setter mer pris på den tiden jeg har fri og lille har det fint hjemme med pappa ;)

Regner med vi blir vant med full rulle dagen lang, på sikt ;)

Håper da det :-) Merker jeg ikke er vant til dette trøkket med tanke på migrenen jeg fikk allerede 2. dagen, men går faktisk overraskende bra :-) Hvile kan vi gjøre når vi blir gamle :-)

Husker jeg syntes det var godt å begynne igjen etter store H, men begynte ikke å jobbe før hun var 14mnd:)

❤️Prinsæssn mine❤
❤️2007❤️2013❤️

Jo det er godt å komme inn i rutinene igjen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke begynt enda, perm ferdig 3 juni...og har mest lyst å begynne å grine bare ved tanken på det. :p

Da jeg skulle begynne litt i november syns jeg det var godt, men gråt noen bitre tårer kvelden føre. Nå er jeg sjeleglad for, for nå kan jeg ta lønnet 50% permisjon i juni og juli! Men alt i alt er jeg glad i hverdagene, og syns det er godt å jobbe. Men fy så fort de små blir ikke fullt så små...!

Helt greit å begynne å jobbe igjen. Har en nattvakt stilling på 52%, og har hele 11oppmøter på 6uker, så skal ikke klage :P

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her gikk det overraskende bra:)
Det var jo selvfølgelig helt jæ.... å ta farvel, men arbeidsperioden gikk veldig fint.
Jobber offshore, men skal nå gå 50% til neste høst. Er da ute 2 uker og hjemme 10 uker.
Vi har ordnet mannens permisjon slik at han tar perm når jeg er ute på jobb. På denne måten klarer vi å utsette bhg-starten til M til neste år.

Da jeg skulle begynne litt i november syns jeg det var godt, men gråt noen bitre tårer kvelden føre. Nå er jeg sjeleglad for, for nå kan jeg ta lønnet 50% permisjon i juni og juli! Men alt i alt er jeg glad i hverdagene, og syns det er godt å jobbe. Men fy så fort de små blir ikke fullt så små...!

Så bra :) Jeg liker også hverdagene, og de er det jo flest av også :cool: De vokser grusomt fort vettu, rekker jo ikke få sukk for seg engang :eek:

Helt greit å begynne å jobbe igjen. Har en nattvakt stilling på 52%, og har hele 11oppmøter på 6uker, så skal ikke klage :p

Du er så heldig som har nattevakter altså :P Jeg spurte på jobb, men fikk ikke nattevakter :(

Her gikk det overraskende bra:)
Det var jo selvfølgelig helt jæ.... å ta farvel, men arbeidsperioden gikk veldig fint.
Jobber offshore, men skal nå gå 50% til neste høst. Er da ute 2 uker og hjemme 10 uker.
Vi har ordnet mannens permisjon slik at han tar perm når jeg er ute på jobb. På denne måten klarer vi å utsette bhg-starten til M til neste år.

Du jobber offshore ja, da skjønner jeg det var fælt å dra fra lille. Men så bra dere har fått en god ordning som passer for dere!

Du er så heldig som har nattevakter altså :P Jeg spurte på jobb, men fikk ikke nattevakter :(
Nattvakter er best ja. Blir litt trøtt om natta, spess når man går alene, men det går over :) får ikke vakter som vikar el?

Nattvakter er best ja. Blir litt trøtt om natta, spess når man går alene, men det går over :) får ikke vakter som vikar el?

Ja, jeg like best å jobbe dag, hadde nok blitt kjempe trøtt. Hos oss er det alltid to på natt. Jeg har 100 % fast stilling. De har ganske faste og stabile nattevakter, så sikkert derfor!

Back
Topp