Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det var godt å begynne å jobbe igjen. Men hverdagen er travel. Jeg setter mer pris på den tiden jeg har fri og lille har det fint hjemme med pappa![]()
Samme som her![]()
Regner med vi blir vant med full rulle dagen lang, på sikt![]()
Ja, det får viHåper da detMerker jeg ikke er vant til dette trøkket med tanke på migrenen jeg fikk allerede 2. dagen, men går faktisk overraskende bra
Hvile kan vi gjøre når vi blir gamle
![]()
Husker jeg syntes det var godt å begynne igjen etter store H, men begynte ikke å jobbe før hun var 14mnd![]()
Prinsæssn mine❤
2007
2013
![]()
Jo det er godt å komme inn i rutinene igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Da jeg skulle begynne litt i november syns jeg det var godt, men gråt noen bitre tårer kvelden føre. Nå er jeg sjeleglad for, for nå kan jeg ta lønnet 50% permisjon i juni og juli! Men alt i alt er jeg glad i hverdagene, og syns det er godt å jobbe. Men fy så fort de små blir ikke fullt så små...!
Du er så heldig som har nattevakter altsåHelt greit å begynne å jobbe igjen. Har en nattvakt stilling på 52%, og har hele 11oppmøter på 6uker, så skal ikke klage
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Her gikk det overraskende bra
Det var jo selvfølgelig helt jæ.... å ta farvel, men arbeidsperioden gikk veldig fint.
Jobber offshore, men skal nå gå 50% til neste høst. Er da ute 2 uker og hjemme 10 uker.
Vi har ordnet mannens permisjon slik at han tar perm når jeg er ute på jobb. På denne måten klarer vi å utsette bhg-starten til M til neste år.
Har ikke begynt enda, perm ferdig 3 juni...og har mest lyst å begynne å grine bare ved tanken på det.
Nattvakter er best ja. Blir litt trøtt om natta, spess når man går alene, men det går overDu er så heldig som har nattevakter altsåJeg spurte på jobb, men fikk ikke nattevakter
![]()
Nattvakter er best ja. Blir litt trøtt om natta, spess når man går alene, men det går overfår ikke vakter som vikar el?
Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app