Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6 uker før permisjonsstart mener jeg at jeg leste.. Jeg driver bare og utsetter, fordi d ikke kommer til bli fort og greit i d hele tatt.. Mannen jobber på Nordsjøen, så d er noe spesielt med hvordan de tar permisjonen sin som jeg ikke har skjønt i d hele tatt enda.. Men d er sikkert ikke så vanskelig når jeg begynner på d.. Noen som har Nordsjøen menn her?
Sent from my iPhone using Tapatalk
De som jobber i Nordsjøen kan ta perm i hjemneperioden og så dra på jobb og på den måten få full lønn OG permisjonspenger samtidig (men gradert for tiden han er på jobb). Men da må altså han ta hele fellesperioden og du gå ulønnet eller jobbe. Men tjener han mye mer enn deg lønner det seg selv om du går ulønnet i permisjon.
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tror du kan ta over hans permisjon da faktisksamboeren min er arbeidsledig, og har vært det siden januar. Kan jeg søke om å få hans permisjon i samme slengen? Husk at dere bare får feriepenger av de 12 første ukene, med mindre dere får betalt via jobben da. Det er så kjipt. Håper arbeidsgiveren min har lyst å betale ut lønnen.
Jeg tror du kan ta over hans permisjon da faktisk
Sent from my iPhone using BV Forum