Fre, 16 mai :)

Helt grei natt. Ikke noe mer enn det :p
Frokost og barne-tv nå og steking av knekkebrød :) håper på å være i bilen senest 10.30! Da bør minstemann sove en stund på turen!!



******************
Surfer mobilt!

Skal dere kjøre langt? Håper turen går knirkefritt og at dere får en fin tur:) Flinka som lager knekkebrød selv:)
 
IKKE noen god natt her :p

Hermine våkna idet jeg sovna kl 23.30 og fant ikke roen :( Kl 00.30 ga jeg henne Ibux for hun virka ukomfortabel, sutra og fikk ikke sove. Litt over kl 01 slokna hun, så virka som hun fikk sove når ibuxen fikk effekt :)

Jeg er skikkelig trøtt, stiv nakke og hodepine :p Menmen, det får gå med kaffe og paracet!

Idag har vi fri! :) Hermine er heldigvis feberfri, men veldig tett i brystet.

Vi skal til legen kl 10, og så skal vi bake bunn til Pavlova. Kanskje det blir en tur ut og kjøpe sandaler også, vi får se. Har så lyst på ferske reker, så håper vi får tak på det så vi kan ha i kveld :)

Er snuppa syk igjen?
Da slår vel astmaen inn for fullt og:( God bedring til Hermine og seg som sliter med vond nakke/hode! Lykke til hos legen:)
 
God morgen!
God natt her, stod opp 06.45 og rakk en dusj.før mannen dro. Frokost med vesla før dagmamma henta henne. Kaffe og lesing nå, men føler heller for husarbeid og kakebaking, slik at alt er klart til i morra.

Anita: God bedring til deg!:)
Tea: God tur nedover! Håper minsten sovner i bilen og at kjøreturen går som en drøm. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Som jeg sier, du er en lesehest;) hehe.. Lykke til med lesinga;) Skal selv og igang med og bake kaker idag. Har tatt litt husvask, rydding og sånn nå, men så har ikke jeg lesing og ta meg av heller. Du er så flink. Keep up the good work:)
 
God morgen!

God natt her også :) Sitter og ser på netflix. Må snart hive meg rundt så vi blir ferdige med alt vi skal i dag. Katten skal ha vaksine, vi skal på dåpssamtale, bake pavlova, vaske hus, hente Simone så vi får kose med hun før hun blir henta av Farmor. Både jeg og sambo og N er forkjøla og ikke helt i form, så vi dropper toget i morgen, men Simone får være med Farmor og Farfar :) så møtes vi hos svigerinna mi senere på dagen. Forhåpentligvis i litt bedre form. Liker ikke å sende S på overnatting i natt når det er første 17 mai der hun skjønner litt av det som foregår og får se toget osv, men det er samtidig feil og egoistisk å holde hun også hjemme eller evt dra alle sammen og dra hjem tidlig pga vi ikke er i form.

Ha en finfin dag alle sammen! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Så spennende med dåp:)
Skal han døpes neste helg? Så koselig for Simone og være med besteforeldrene<3<3<3
 
Som jeg sier, du er en lesehest;) hehe.. Lykke til med lesinga;) Skal selv og igang med og bake kaker idag. Har tatt litt husvask, rydding og sånn nå, men så har ikke jeg lesing og ta meg av heller. Du er så flink. Keep up the good work:)
Takk! Jeg skal ta til meg skryten denne gangen (selv om jeg ikke er like strukturert og flittig som andre i klassen, med sine tankekart, oppsummeringer og lesing av grunnloven). Hopper over det tyngste stoffet og fokuserer heller på det jeg syns er spennende. :p (Og 1814 da..Selvfølgelig kommer vi til å få spørsmål om det!) Får valgmuligheter i eksamensoppgavene, så da går jeg selvfølgelig for det jeg mestrer best uansett!

Kos deg med baaakingaaa!!:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Helt grei natt. Ikke noe mer enn det :p
Frokost og barne-tv nå og steking av knekkebrød :) håper på å være i bilen senest 10.30! Da bør minstemann sove en stund på turen!!



******************
Surfer mobilt!

Ønsker dere en god tur!! :D
 
IKKE noen god natt her :p

Hermine våkna idet jeg sovna kl 23.30 og fant ikke roen :( Kl 00.30 ga jeg henne Ibux for hun virka ukomfortabel, sutra og fikk ikke sove. Litt over kl 01 slokna hun, så virka som hun fikk sove når ibuxen fikk effekt :)

Jeg er skikkelig trøtt, stiv nakke og hodepine :p Menmen, det får gå med kaffe og paracet!

Idag har vi fri! :) Hermine er heldigvis feberfri, men veldig tett i brystet.

Vi skal til legen kl 10, og så skal vi bake bunn til Pavlova. Kanskje det blir en tur ut og kjøpe sandaler også, vi får se. Har så lyst på ferske reker, så håper vi får tak på det så vi kan ha i kveld :)

Godt ibuxen hjalp! Og at hun sovnet etter det;) håper paracet og kaffe hjelper deg!:)
 
God morgen!
God natt her, stod opp 06.45 og rakk en dusj.før mannen dro. Frokost med vesla før dagmamma henta henne. Kaffe og lesing nå, men føler heller for husarbeid og kakebaking, slik at alt er klart til i morra.

Anita: God bedring til deg!:)
Tea: God tur nedover! Håper minsten sovner i bilen og at kjøreturen går som en drøm. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Høres jo ut som en fin morgen :) er jeg den eneste som ikke baker for imårra?:eek::p

Takk :) hjalp med paracet og en dusj ;)
 
God morgen!

God natt her også :) Sitter og ser på netflix. Må snart hive meg rundt så vi blir ferdige med alt vi skal i dag. Katten skal ha vaksine, vi skal på dåpssamtale, bake pavlova, vaske hus, hente Simone så vi får kose med hun før hun blir henta av Farmor. Både jeg og sambo og N er forkjøla og ikke helt i form, så vi dropper toget i morgen, men Simone får være med Farmor og Farfar :) så møtes vi hos svigerinna mi senere på dagen. Forhåpentligvis i litt bedre form. Liker ikke å sende S på overnatting i natt når det er første 17 mai der hun skjønner litt av det som foregår og får se toget osv, men det er samtidig feil og egoistisk å holde hun også hjemme eller evt dra alle sammen og dra hjem tidlig pga vi ikke er i form.

Ha en finfin dag alle sammen! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Skjønner tankegangen din! :p jeg har det sånn med tanke på Emira og ferien.. mamma sier hun kan få lov til å bli med dem til mandal i sommer, men jeg vet ikke helt fordi jeg vil være med hun til dyreparken! Hvertfall når det er første gangen:confused: hva ville du gjort? For blir vanskelig for oss å dra på sånn ferie i år, siden vi ikke har plass til alle barnesetene i bilen :( jeg har ikke lappen, så kan ikke ta to biler heller...

Uansett så ønsker jeg dere god bedring! Og håper det går bra med vaksinering;)
 
God bedring. Håper paraceten hjelper :) :)
Hehe,koser seg i sofaen han ja :)

Håper du får overskudd utover dagen. Lykke til :)

Takk :) hjalp noe med paracet og en dusj ;) men bare mot hodepinen.. hehe..
 
God morgen :)

Vært en hel ok natt her. Mina sover ganske dårlig på nettene også... kjipt. Reiser til fsmilien i morgen tidlig å feirer 200-år :) hurra for Norge :)

Ha en fin dag jenter :)

Ha en fin dag både idag og i morgen:D synd at snuppa sover så dårlig om nettene :(
Søt er hun da hvertfall:D hehe
 
Usj da:( Er du blitt syk igjen? God bedring til deg<3
Mye bedre og slappe av når du er dårlig, så får rotet heller bare ligge litt:)

Nja ikke direkte syk..men bare energien som har glemt å komme til meg idag:p hodepinen er over da hvertfall :) så takk <3

Du har helt rett i det altså..så tar det jeg gidder ;) må vaske gulv, doen og støvsuge! Det er det viktigste.. men mange timer igjen av dagen:D
 
God morgen dere :)

Jeg sitter/ligger i sofan og er slapp i hele kroppen og har hodepine! Tatt paracet, så håper det hjelper snart:) Leoh ligger i andre enden å klager over alle lekene han mister :p haha.. må inn å stelle han nå!

Planene var å få vasket her og gjort masse husarbeid, men får se hvor mye jeg gjør;)

Har natten vært fin hos alle?

Usj og usj! Hvil deg mye før morgendagen og ikke gjør mer husarbeid enn nødvendig!

Hehe..søte Leoh! ;) koser seg med lekene sine :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Helt grei natt. Ikke noe mer enn det :p
Frokost og barne-tv nå og steking av knekkebrød :) håper på å være i bilen senest 10.30! Da bør minstemann sove en stund på turen!!



******************
Surfer mobilt!

Så effektiv du er på morgenen! :) Håper dere får en fin tur i dag!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
IKKE noen god natt her :p

Hermine våkna idet jeg sovna kl 23.30 og fant ikke roen :( Kl 00.30 ga jeg henne Ibux for hun virka ukomfortabel, sutra og fikk ikke sove. Litt over kl 01 slokna hun, så virka som hun fikk sove når ibuxen fikk effekt :)

Jeg er skikkelig trøtt, stiv nakke og hodepine :p Menmen, det får gå med kaffe og paracet!

Idag har vi fri! :) Hermine er heldigvis feberfri, men veldig tett i brystet.

Vi skal til legen kl 10, og så skal vi bake bunn til Pavlova. Kanskje det blir en tur ut og kjøpe sandaler også, vi får se. Har så lyst på ferske reker, så håper vi får tak på det så vi kan ha i kveld :)

Kjedelig med en slik natt da, men håper neste blir bedre :) og kaffe og paracet gjør nok susen! Håper dere får kost dere litt i dag selv om natten ble slik :) Og ferske reker høres himmelsk ut! Hadde det for noen uker siden og det smakte godt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
God morgen!
God natt her, stod opp 06.45 og rakk en dusj.før mannen dro. Frokost med vesla før dagmamma henta henne. Kaffe og lesing nå, men føler heller for husarbeid og kakebaking, slik at alt er klart til i morra.

Anita: God bedring til deg!:)
Tea: God tur nedover! Håper minsten sovner i bilen og at kjøreturen går som en drøm. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Skal dere feire i bygda og så være hjemme etterpå? Håper du får lest litt og gjort unna kakebaking og husarbeid i dag :) Høres ut som om dere har hatt en koselig morgen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det blir sikkert kjempefint for Simone å få sett på livet i morgen :)
Dere har mange 17.mai-er å ta av :)



******************
Surfer mobilt!

Du har så rett så rett :) Og neste år blir det enda gøyere ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så fint at Simone kan være sammen med besteforeldrene når dere ikke er i form! Det kan skje den beste ;) Hun vil jo bare skjønne mer og mer av 17.mai etter hvert som hun blir eldre, så tenker at det nok blir mer morro for hvert år med de små og 17.mai :)

God bedring!

Ja der er litt deilig at hun får være med de, for vi har snakka masse om 17 mai, øvd på å vifte med flagget (uten noe særlig hell egentlig..haha!) og blåse i tuten. Greit at hun får oppleve det hun har hørt så mye om :)

Takk og god bedring selv :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skjønner tankegangen din! :p jeg har det sånn med tanke på Emira og ferien.. mamma sier hun kan få lov til å bli med dem til mandal i sommer, men jeg vet ikke helt fordi jeg vil være med hun til dyreparken! Hvertfall når det er første gangen:confused: hva ville du gjort? For blir vanskelig for oss å dra på sånn ferie i år, siden vi ikke har plass til alle barnesetene i bilen :( jeg har ikke lappen, så kan ikke ta to biler heller...

Uansett så ønsker jeg dere god bedring! Og håper det går bra med vaksinering;)

Skjønner deg også veldig godt ;) jeg er todelt når det kommer til slikt ;-p for min egen del ville jeg tenkt akkurat det du skriver og funnet mange grunner for å ikke sende hun avgårde uten meg selv ;) på den annen side, så tror jeg Emira hadde storkost seg uansett, og at neste gang hun drar i dyreparken sammen med dere, så hadde hun kost seg akkuurat like mye :) Såe..hehe...jeg vet helt ærlig ikke hva jeg ville endt opp med å gjøre, men jeg tror "det riktige" er å la hun dra om hun har lyst...ikke så mye hjelp kanskje? ;-p




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp