Redd pga rommet??

Gloriana

Forelsket i forumet
Ingrid har begynt å ville at vi skal være der til hun sovner. Og om hun våkner om natten så må vi også være der som regel. Hun kan stå mudt på gulvet hylende når vi kommer inn.

Vi bytta rom, så hennes er større en det hun har hatt. Kan det være grunnen til at hun er redd??


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har det akkurat likt for tiden. Snuppa her har "alltid" lagt seg fint, sovet rundt, så lenge hun ikke er syk osv. Det begynte med at hun nektet sprinkelseng, og nå sover hun i juniorseng. Men hun vokner mer, vi må være der med henne til hun sovner osv. Kanskje det bare er en fase de går gjennom nå?!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sånn var det her å for en ukes tid siden også... virker som en fase da

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Får håpe det er en fase og at det snart går over.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er sånn her og nå, "sitte der" sier han og vil at vi skal sitte vedsidenav han til han sovner, går vi ut før han sovner står han i senga og skriker (og da mener jeg SKRIKER) på oss til vi kommer, og er vi ikke der om han våkner om natta er han helt fra seg. Her har han også alltid lagt seg fint før, eneste gangene det har vært litt trøbbel med legging har vært hvis han er syk eller overtrøtt, men da er det jo naturlig at det blir sånn.
 
Var akkurat sånn her også. Vært bra ei ukes tid nå.
Var helt i oppløsning, og sovna ikke før etter lang tid.

Jeg begynte å si at jeg skulle gå og rydde jeg, og da løsna det gitt :p
Så nå går det bra igjen.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Oj så da er det ikke bare her!! Da trenger vi kanskje ikke bytte rom igjen.. Hvor lenge varte det hos dere? Har vart kanskje 1-1,5 uke her nå..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oj så da er det ikke bare her!! Da trenger vi kanskje ikke bytte rom igjen.. Hvor lenge varte det hos dere? Har vart kanskje 1-1,5 uke her nå..


Sent from my iPhone using BV Forum
Tror kanskje det varte i tre uker her:p

Men hadde det ikke vært for at vi begynte å si at vi skule rydde så hadde det nok vart enda :p
Nå trenger vi ikke si at vi skal rydde lenger ;-)


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Begge de to eldste har hatt slike perioder når de var på samme alder:)
Med minstemann går det fortsatt fint, men antar det samme skjer med han om ikke lenge..;)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Back
Topp