Har du trent i dag?

Årets første mil gjennomført! Jogga altså. Turmessig er den vel tatt for lenge siden. Stolt! Nå må jeg bare få ned tida litt, skal springe den på under en time i løpet av sommeren tenkte jeg.. ! Gøy å klare delmåla sine. Selv om de fleste måla mine ligger innafor styrkebiten må jeg nesten ha noe på kondisjon også - vis ikke gidder jeg aldri trene kondis ;)
 
Benk er vel 47,5 tror jeg.. Skal ta 50 i sommer! Knebøy er jeg faktisk litt usikker på.. 80 kanskje? Skal ha 100 i markløft i sommer!! Det ultimate målet er jo å ta egen kroppsvekt i benk og 2*kroppsvekt i mark.. Men det er jeg et stykke fra gitt!
Du da?? :)
 
Benk er vel 47,5 tror jeg.. Skal ta 50 i sommer! Knebøy er jeg faktisk litt usikker på....Skal ha 100 i markløft i sommer!! Det ultimate målet er jo å ta egen kroppsvekt i benk og 2*kroppsvekt i mark.. Men det er jeg et stykke fra gitt!
Du da?? :)
Sterkt!!!
Eneste jeg vet er at jeg løfta 50 kg i benk en gang. ikke testa de andre øvelsene i max. Snart 2 år siden jeg løfta noe. Har ikke løftet så lenge, men var med gubben på trening innimellom.... :)

Kunne tenkt meg å ha tid og energi til å begynne igjen.
Fint å ha mål, og komme i mål. Lykke til !
 
Jeg holder fremdeles på med six week sixpack! Blir fast og fin:p har noen uker igjen:) men det er kjempe gøy trening, får svigerinnen med en til to ganger i uken nå, så det er ekstra kjekt å trene sammen:) veier 61 nå så er fornøyd med vekten! veide 58 førgraviditet, men det er finere når jeg veierrundt 60, er 173 høy. Vil jo ha former og ikke være en strek! Fortsette med sixpacken! Dere er flinke jenter!!!:D
 
Her går treningen veldig bra. Det blir 4 styrketreninger i uka (to på overkropp og to på underkropp) på senteret. Så ligger jeg på ca 1 joggetur bare.. Det må opp i to gitt. Men da spørs det om jeg må kutte ei styrkeøkt. Så blir det jo litt turer, men det blir liksom ikke like greit med langetrilleturer når du har en på 3,5 som skal gå ved siden av :)
Det som er så greit med six weeks sixpack er at da trener du armer, rygg, lår, rumpe , mage ooog kondisen samtidig ;)
 
Sterkt!!!
Eneste jeg vet er at jeg løfta 50 kg i benk en gang. ikke testa de andre øvelsene i max. Snart 2 år siden jeg løfta noe. Har ikke løftet så lenge, men var med gubben på trening innimellom.... :)

Kunne tenkt meg å ha tid og energi til å begynne igjen.
Fint å ha mål, og komme i mål. Lykke til !
50 kg benk er bra da! :) :) Styrketrening er fantastisk. Gleder meg stort sett til hver eneste økt :)
 
Det som er så greit med six weeks sixpack er at da trener du armer, rygg, lår, rumpe , mage ooog kondisen samtidig ;)
Jaaaa, men jeg sliter med å motivere meg til hard trening hjemme altså. En tur ut i marka eller til senteret blir liksom fritid :)
 
Jeg holder fremdeles på med six week sixpack! Blir fast og fin:p har noen uker igjen:) men det er kjempe gøy trening, får svigerinnen med en til to ganger i uken nå, så det er ekstra kjekt å trene sammen:) veier 61 nå så er fornøyd med vekten! veide 58 førgraviditet, men det er finere når jeg veierrundt 60, er 173 høy. Vil jo ha former og ikke være en strek! Fortsette med sixpacken! Dere er flinke jenter!!!:D
Er det mye mer mage i denne enn i 30 day?
Syns det er litt lite mage i 30
 
Det er masse mage! begynner se tegn til sixpacken allerede!
Ooh, kanskje jeg må ta den istedenfor ripped in 30 da. Det lille jeg har igjen av mage vil ikke bort!!!!! Hvor lang er den og hvor langt hr du kommet?
 
Her går det i sykdom i disse dager, så blir lite tur. Kjedelig. Satser på å være frisk snart så jeg kan komme meg ut igjen, savner turene mine allerede!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ooh, kanskje jeg må ta den istedenfor ripped in 30 da. Det lille jeg har igjen av mage vil ikke bort!!!!! Hvor lang er den og hvor langt hr du kommet?
den varer 6 uker,35 min pr gang! eg er i andre uken :) trent i dag,heeeerlig!
 
Må bare tilføye at jeg ser flat ut og ser tegn til sixacken stående,men hvis jeg ligger er magen fremdeles dissete og deigete,tar ihvertfall 9 mndr å bli fast. og kvinner skal ha litt mage nederst,skjul d med bikinitruse til navlen!
 
ska gomle pommes frites nå,hallo,vi er jo mennesker vi óg!!!!!:D
 
ska gomle pommes frites nå,hallo,vi er jo mennesker vi óg!!!!!:D

Hihi, det er sant!:) vi må jo få lov å unne oss noe innimellom!:)

Er dere generelt flink å spise sunt?:) vi spiser et sunt og rimelig variert kosthold!:) men det kan nok alltids forbedres- bli flinkere til å spise enda mer grønnsaker bla. Min største last er sjokolade! NAM!! Men prøver å begrense det til en dag i uken! Ikke alltid jeg klarer det da:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp