Navnet sitt.

Hun sier navnet sitt når vi eller andre spør hva hun heter:) ikke helt ordrett, men det gjør ikke noe:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun sier "ilma" når hun ser bilder på seg selv for eksempel :) Hörer tydelig att hun pröver å få med W men det ef vanskelig ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Nei:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hun prøver:p det blir ila. ( Vilja)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun sier navnet sitt.. Tojia:) og så sier hun mitt navn Bisabet ( elisabeth) pluss veldig mange i bhg
 
Nei, sier ingen navn enda. Er ikke så mye språk her da.

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Tror datteren min syns Iselin er litt vanskelig, så kaller hun Issi i håp om at hun skal lære det :) Hun er augustbarn, men håper det er greit at vi joiner juni barna? :) Var litt tomt i august forumet :p
 
Tror datteren min syns Iselin er litt vanskelig, så kaller hun Issi i håp om at hun skal lære det :) Hun er augustbarn, men håper det er greit at vi joiner juni barna? :) Var litt tomt i august forumet :p
jeg syns det er greit ihvertfall ;)
velkommen hit :)



Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Tror datteren min syns Iselin er litt vanskelig, så kaller hun Issi i håp om at hun skal lære det :) Hun er augustbarn, men håper det er greit at vi joiner juni barna? :) Var litt tomt i august forumet :p
Hei!!!

Bare hyggelig :-D Velkommen:-D

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Tror datteren min syns Iselin er litt vanskelig, så kaller hun Issi i håp om at hun skal lære det :) Hun er augustbarn, men håper det er greit at vi joiner juni barna? :) Var litt tomt i august forumet :p

Bare koselig det :D Velkommen til oss!! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Han sier ikke navnet sitt enda! Tror ikke han hat prøvd engang :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Tror datteren min syns Iselin er litt vanskelig, så kaller hun Issi i håp om at hun skal lære det :) Hun er augustbarn, men håper det er greit at vi joiner juni barna? :) Var litt tomt i august forumet :p

Velkommen velkommen! Jo flere, jo bedre :)
 
Ja, han er skikkelig papegøye og gjentar alt vi sier så navnet sitt har han brukt lenge. På eget initiativ også :)
 
Hun heter Marielle, men har kalt seg selv for maja i laaang tid. Ikke før de siste par mnd at det har blitt til "majæjj" :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her sier hun Ratel (Rakel) med skikkelig skarre R ;) storesøsters navn Emilie og flere andee i bhg er helt tydelige :)


Jente 2010 & 2012 <3
 
Back
Topp