Uteblomster!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Har du plantet noe ute enda?

Klør i fingrene mine etter å sette igang. Men nattefrosten går det umulig enda desverre.
Har du begynt?

Forsøkte meg med noen stemorsblomster jeg, men ser ut til at frosten har tatt knekken på dem gitt, så da venter jeg litt med neste forsøk...... :-p

Nei, det ble plutselig nattefrost igjen, så venter litt til.

Har plantet masse. :-) frø og alt mulig. Her har det gått kjempe fint. Bor i Bergen, ingen fare for frost med det første. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, her må det enda ventes sikkert noen uker før man kan plante noe. Gleder meg til å få fiksa litt ute :)

Her skal hagen graves i (og nei ikke skummel nattgraving :p ) så blir ikke planting av noe i år

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja stemor, lyng og påskeliljer. Kom gjerne hjem til meg å plante om det klør i fingra, syns det er pyton selv

Nei, her er det for kaldt enda. Men blir nok ingen planting i år pga mulig flytting.

eier ikke grønne fingre så for at de ikke skal dø så holder jeg meg langt unna :p

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Er minus om natta her enda. Men gleder meg til å begynne :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Holder meg langt unna sånt, for har heller ikke grønne fingre..

Jepp, har begynt såvidt! Veldig kjekt å se resultat, blir så fint :)

Er første skikkelige sommeren vi har i det nye huset/hagen :)

Gjorde det ja... men så kom frosten, så jeg har tatt de med inn. :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja :P Har sådd både blomster og sukkererter.
Vi har ikke hatt nattefrost ennå, som jeg har sett. Så jeg håper og tror det har gått bra :D

Bare stemor, har lært av mormor at man ikke skal plante noe annet før etter pinse:)

Back
Topp