Har du trent i dag?

Lørdag: 3 timers tur
Søndag: 2 timers tur
Mandag: 3 timers tur
Tirsdag: 2,5 timers tur

Masse oppoverbakker, så har blitt go' & svett.

:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lørdag: 3 timers tur
Søndag: 2 timers tur
Mandag: 3 timers tur
Tirsdag: 2,5 timers tur

Masse oppoverbakker, så har blitt go' & svett.

:)


Sent from my iPhone using BV Forum

fine med bare å ha en er at en kan gå lange trilleturer! Med fire har en ikke sjangs til det:) Godt vi har 30 min workout med jillian;) turene med alle ungene blir i et roligere tempo som regel, hehe:)
 
Har sklidd heeeelt ut etter at vi var i Danmark. Spiser ok da, men blir ikke noe trening. Merkelig det der men nå er jo også mannen hjemme i permisjon og vi koser oss med å gjøre ting sammen istedet. Skal ta meg sammen snaaaart;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: Sam
fine med bare å ha en er at en kan gå lange trilleturer! Med fire har en ikke sjangs til det:) Godt vi har 30 min workout med jillian;) turene med alle ungene blir i et roligere tempo som regel, hehe:)

Å ha 4 barn er jo treningsøkt i seg selv tenker jeg ;) De var rimelig tett i alder og? Synes du er knallflink som får til 30 days jeg, for jeg synes det er travelt med ett barn ;P hehe.
 
Hvordan går treningen jenter?!:)

Mandag: 1 timers tur
Tirsdag: 1/2 times tur
Onsdag: ingenting :0
Torsdag: 3 timers tur :)

Tirsdag og onsdag sov lillegutt inne for første gang siden fødsel :0 merket da fort hvor mye den turen betyr for meg og. Får frisk luft og "slappet av". Elsker turene mine, spesielt nå i dette nydelige solskinnet:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kommer visst ikke i gang med noe trening jeg :/ Har gjort en avtale om at jeg skal komme på et treningssenter i nærheten for en prøvetime, men jeg utsetter hele tiden. Burde absolutt begynt å trene for å få overskudd til en allerede aktiv gutt på 4,5 mnd. Spark i rompa tas imot med takk :p
 
Kommer visst ikke i gang med noe trening jeg :/ Har gjort en avtale om at jeg skal komme på et treningssenter i nærheten for en prøvetime, men jeg utsetter hele tiden. Burde absolutt begynt å trene for å få overskudd til en allerede aktiv gutt på 4,5 mnd. Spark i rompa tas imot med takk :p

*et spark i baken* sendes til deg ;p Hihi!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kjenner godt på det med lite søvn selv, kjent det spesielt godt de siste dagene! Gleder meg til han vil akseptere sin egen seng og ikke ammes hver 2-3 time! *drømme*

Men å komme meg ut på tur (det er min trening) gir meg overskudd og energi:) jeg synes rett og slett det er utrolig godt for både kropp og sjel:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gikk 2timers tur i dag med vogna i trøndervår ( hagl, regn og surt).
Men så har jeg spist ca 400g sjokolade denne uken.... ;)
 
Måttet tatt en lang pause pga påske og vanskelig unge, som resulterte i utrolig sliten mamma!!
Dag 5 level 3 av 30 day i går da! Snart over på ripped in 30 :)
 
Her går treningen veldig bra. Det blir 4 styrketreninger i uka (to på overkropp og to på underkropp) på senteret. Så ligger jeg på ca 1 joggetur bare.. Det må opp i to gitt. Men da spørs det om jeg må kutte ei styrkeøkt. Så blir det jo litt turer, men det blir liksom ikke like greit med langetrilleturer når du har en på 3,5 som skal gå ved siden av :)
 
Jeg har ramla heeelt av. Men er mye ute da. Nå for eks, maler vi huset. Så jeg får rørt meg:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp