Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at alt så fint utJa kan godt forstå at frykten enda er der, jeg går med den selv og er i uke 35.. Det er noen tøffe og lange uker frem til man begynner å kjenne liv og nå alle milepælene. Håper du får god oppfølging ;-)
Er 5+1 i dag. Forstår det ikke helt endaprøver å ta hensyn til sult og kvalmen.
Heidet går fint her. Formen er dårlig, men det er jo verdt det
Er 6+4 idag , så misunner dere som er kommet så langt
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
ja man må stå på sitt for å få bedre oppfølging denne gangen, det kommer ikke av seg selv!
men har ordnet det slik at jeg går til jordmor hver 14.dag for å høre på hjertelyden..så det roer meg litt
siste ultra bestilte vi privat, så verdt pengene... vet ikke om det blir kanskje tettere ul kontroll etter OUL, får høre med sykehuset da... jeg kan være ganske sta og klar for "fight" så de må bare høre på meg hehe..
SpennendeØnsker deg masse lykke til fremover og håper at kvalmen gir seg etter hvert! Er kjedelig å være kvalm over lengre tid, det kan jeg skrive under på
![]()
Så bra at alt så fint utJa kan godt forstå at frykten enda er der, jeg går med den selv og er i uke 35.. Det er noen tøffe og lange uker frem til man begynner å kjenne liv og nå alle milepælene. Håper du får god oppfølging ;-)
Tusen takk!! Sattser på at spiren sitter hele veien denne gangen! Alt ser i hvertfall bra ut. Fordelene med symptomer er i det minste en bekreftelse på at ting er på gang![]()
Ikke lenge igjen til du sitter med et lite nurk! Kommer til å bli helt fantastisk![]()
Her går det bare bra! Er 33+1 i dag, og ting begynner å bli veldig tungt. Formen varierer veldig fra dag til dag egentlig, noen dager er jeg sliten fra jeg står opp til jeg legger meg, mens andre dager har jeg mye å gå på
Men kjenner jeg begynner å bli utålmodig, gleder meg så til å møte de små <3
Takk for det, og det samme til deg! Lykke til!Så braDet er bare å nyte den siste tiden vi har igjen før vår lille små kommer
Masse lykke til med siste innspurt! Spennende!