Hvordan går det med dere?

Prøver21

Lykkerus <3
Hei jenter :-)
Hvordan er det med dere? Hvor langt har dere kommet?

Vis det har kommet noen nye inn her siden sist så vil jeg bare gratulere med graviditeten :-) unner alle denne opplevelsen!

Jeg er 14 uker på vei :) ultra i går som viste en aktiv krabat i magen alt så bra ut..eneste litt slitsomt å ha den frykten henge over meg hele tiden.men prøver mitt beste på å håpe og tenke positivt!

Så bra at alt så fint ut :-) Ja kan godt forstå at frykten enda er der, jeg går med den selv og er i uke 35.. Det er noen tøffe og lange uker frem til man begynner å kjenne liv og nå alle milepælene. Håper du får god oppfølging ;-)

Er 5+1 i dag. Forstår det ikke helt enda :) prøver å ta hensyn til sult og kvalmen.

Så bra at alt så fint ut :) Ja kan godt forstå at frykten enda er der, jeg går med den selv og er i uke 35.. Det er noen tøffe og lange uker frem til man begynner å kjenne liv og nå alle milepælene. Håper du får god oppfølging ;-)

ja man må stå på sitt for å få bedre oppfølging denne gangen, det kommer ikke av seg selv!
men har ordnet det slik at jeg går til jordmor hver 14.dag for å høre på hjertelyden.. :) så det roer meg litt :)
siste ultra bestilte vi privat, så verdt pengene... vet ikke om det blir kanskje tettere ul kontroll etter OUL, får høre med sykehuset da... jeg kan være ganske sta og klar for "fight" så de må bare høre på meg hehe..

Er 5+1 i dag. Forstår det ikke helt enda :) prøver å ta hensyn til sult og kvalmen.

Spennende :-) Ønsker deg masse lykke til fremover og håper at kvalmen gir seg etter hvert! Er kjedelig å være kvalm over lengre tid, det kan jeg skrive under på :p

Hei :) det går fint her. Formen er dårlig, men det er jo verdt det :)
Er 6+4 idag , så misunner dere som er kommet så langt :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Åå så kjedelig når formen er dårlig! Håper det gir seg snart! Jeg har selv vert dårlig hele svangerskapet. . Inn og ut av sykehus. Det er ikke noe særlig! Men som du sier det er absolutt verdt det :-) Ja kjenner det skal bli deilig og bli ferdig selv om jeg enda sliter med frykten for dødfødsel! Masse lykke til videre :-)

ja man må stå på sitt for å få bedre oppfølging denne gangen, det kommer ikke av seg selv!
men har ordnet det slik at jeg går til jordmor hver 14.dag for å høre på hjertelyden.. :) så det roer meg litt :)
siste ultra bestilte vi privat, så verdt pengene... vet ikke om det blir kanskje tettere ul kontroll etter OUL, får høre med sykehuset da... jeg kan være ganske sta og klar for "fight" så de må bare høre på meg hehe..

Typisk! Synes det er så trist at man skal måtte bruke krefter på å få den oppfølgingen man ønsker og trenger. Det skulle vert en selvfølge! Så bra at du får komme så ofte til jordmor og høre hjertelyden, det er noe helt spesielt med det <3 Ja vi har også hatt private ul og det et absolutt verdt det! ;-) Håper du blir godt fulgt opp hele veien og at det ikke blir en stor kamp for deg men at de faktisk lytter til deg og oppfyller dine ønsker om hvordan ting skal være fremover.

Spennende :-) Ønsker deg masse lykke til fremover og håper at kvalmen gir seg etter hvert! Er kjedelig å være kvalm over lengre tid, det kan jeg skrive under på :p

Tusen takk!! Sattser på at spiren sitter hele veien denne gangen! Alt ser i hvertfall bra ut. Fordelene med symptomer er i det minste en bekreftelse på at ting er på gang :)

Så bra at alt så fint ut :-) Ja kan godt forstå at frykten enda er der, jeg går med den selv og er i uke 35.. Det er noen tøffe og lange uker frem til man begynner å kjenne liv og nå alle milepælene. Håper du får god oppfølging ;-)

Ikke lenge igjen til du sitter med et lite nurk! Kommer til å bli helt fantastisk :)

Her går det bare bra! Er 33+1 i dag, og ting begynner å bli veldig tungt. Formen varierer veldig fra dag til dag egentlig, noen dager er jeg sliten fra jeg står opp til jeg legger meg, mens andre dager har jeg mye å gå på :)
Men kjenner jeg begynner å bli utålmodig, gleder meg så til å møte de små <3

Tusen takk!! Sattser på at spiren sitter hele veien denne gangen! Alt ser i hvertfall bra ut. Fordelene med symptomer er i det minste en bekreftelse på at ting er på gang :)

Krysser fingrene for deg :-) Unner alle og komme helt frem til mål ;-)

Ikke lenge igjen til du sitter med et lite nurk! Kommer til å bli helt fantastisk :)

Ja nå teller jeg ned dager og gleder meg til å treffe lille jenta vårs :-)

Her går det bare bra! Er 33+1 i dag, og ting begynner å bli veldig tungt. Formen varierer veldig fra dag til dag egentlig, noen dager er jeg sliten fra jeg står opp til jeg legger meg, mens andre dager har jeg mye å gå på :)
Men kjenner jeg begynner å bli utålmodig, gleder meg så til å møte de små <3

Så bra :-) Det er bare å nyte den siste tiden vi har igjen før vår lille små kommer :-) Masse lykke til med siste innspurt! Spennende!

Så bra :) Det er bare å nyte den siste tiden vi har igjen før vår lille små kommer :) Masse lykke til med siste innspurt! Spennende!
Takk for det, og det samme til deg! Lykke til! :)

6+5 i dag. Kvalm men det "nyter" jeg. Hadde litt spotting i starten så er veldig spent på hvordan det går på ul på fredag.

Er 38+5 i dag er heeeelt vilt, har nesten ikke gått opp for meg enda at vi snart har ei lita tulle i hus
Nå kan ho komme når som helst så går kun rundt og venter, mammaperm uten baby er kjedelig
Har en del mensenmurringer og kynnere så regner med det klargjør seg ☺️

Back
Topp