SKRAVLETRÅD ❤

Vi kjøpte hus idag!!
Det begynner sakte men sikkert å synke inn nå.. :p
Helt sykt... :p

Så på 1 uke har vi nå fått oss hus og vi har ny baby på vei.. Det begynner å gå seg til nå.. Mangler bare ny bil :p
Men det kommer vel etterhvert, tenker jeg :p


GRATULERER med hus!!! :D
 
Takk for hus-gratulasjoner :D

Fått time hos legen på fredag, så får vi se hva han sier.. :p

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen
 
Hei. Her venter jeg nr 3, samboer nr 2 og til sammen vil vi ha 4 unger. Blir en moderne mine, dine, våres familie:eek: Har 3 gutter til sammen i alderen 9,5 år, 7 år og 3,5 år. Så er spent på om den lille spiren i magen blir gutt nr 4 eller om vi får ei lita jente . Tror det er jente av en eller annen grunn, så nå får vi vente i spenning.Men kjenner det på kroppen tidligere nå enn før at jeg er gravid. Viste det før jeg testet positivt og mens uteblir:cool05 Er det det vi kaller erfaring?? He he he.

Hvor mange vil vite kjønn på UL om de kan se det?? JEG vil er alt for nysgjerrig, ti hi
 
Gratulerer Fotballmamma :)

Usikker - har veldig lyst å la være å vite kjønn på UL, men er nok desverre for nysgjerrig både jeg og mannen;)
 
Vil vite kjønnet!!
Men eg viste det egentlig tidlig eg og, det er min første men fikk kraftige symptomer ganske tidlig!! Ømme brystvorter noen dager etter EL og begynte å kjenne stikkinger nede i magen ca en uke etter! Første positive test bekreftet bare mine mistanker!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei. Her venter jeg nr 3, samboer nr 2 og til sammen vil vi ha 4 unger. Blir en moderne mine, dine, våres familie:eek: Har 3 gutter til sammen i alderen 9,5 år, 7 år og 3,5 år. Så er spent på om den lille spiren i magen blir gutt nr 4 eller om vi får ei lita jente . Tror det er jente av en eller annen grunn, så nå får vi vente i spenning.Men kjenner det på kroppen tidligere nå enn før at jeg er gravid. Viste det før jeg testet positivt og mens uteblir:cool05 Er det det vi kaller erfaring?? He he he.

Hvor mange vil vite kjønn på UL om de kan se det?? JEG vil er alt for nysgjerrig, ti hi

Samme som her det nesten bare at vi er flere. Jeg hadde 2 fra før og han 3 fra før. Vi har 1 sammen og venter altså nå andremann sammen ;) Så jeg blir 4-barna mamma med 3 bonus barn i en alder av 27 år! :O Men familien vår er helt fantastisk sammen! Elsker stundene vi er samlet alle sammen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal definitivt vite kjønn :p det gjør jo alt så mye enklere :p forrige gang visste jeg at det var jente lenge før jeg ble gravid :p denne gangen har jeg hatt en følelse av gutt helt til jeg ble gravid, nå aner jeg ikke.. :p

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen
 
Samme som her det nesten bare at vi er flere. Jeg hadde 2 fra før og han 3 fra før. Vi har 1 sammen og venter altså nå andremann sammen ;) Så jeg blir 4-barna mamma med 3 bonus barn i en alder av 27 år! :O Men familien vår er helt fantastisk sammen! Elsker stundene vi er samlet alle sammen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Så gøy at vi er flere! :)

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Da skal jeg snart til legen og ta hcg blodprøve, og neste prøve blir mandag!
Håper så inderlig på stigning..
 
Da skal jeg snart til legen og ta hcg blodprøve, og neste prøve blir mandag!
Håper så inderlig på stigning..
Krysser alt jeg har <3 Hvordan går det med blødningen?
 
Krysser alt jeg har <3 Hvordan går det med blødningen?
Heia:)
Så glad du ble med til januar Molly:D
Den stoppet på mandag, gudskjelov!:D
Test viste i dag 3+ igjen, har igjen 1 til helgen.. Haha;) Men stoler på blodprøve svarene enn testene, er dem i orden på tirsdag så kan jeg juble ordentlig! Da blir jeg 20kg lettere:p

Jeg jubler for deg Molly:Heartred
 
Heia:)
Så glad du ble med til januar Molly:D
Den stoppet på mandag, gudskjelov!:D
Test viste i dag 3+ igjen, har igjen 1 til helgen.. Haha;) Men stoler på blodprøve svarene enn testene, er dem i orden på tirsdag så kan jeg juble ordentlig! Da blir jeg 20kg lettere:p

Jeg jubler for deg Molly:Heartred
Så bra :D:D Da håper jeg det ordner seg. Og at jeg snart tør å flytte over til januar <3 Sees snart :D
 
Heia:)
Så glad du ble med til januar Molly:D
Den stoppet på mandag, gudskjelov!:D
Test viste i dag 3+ igjen, har igjen 1 til helgen.. Haha;) Men stoler på blodprøve svarene enn testene, er dem i orden på tirsdag så kan jeg juble ordentlig! Da blir jeg 20kg lettere:p

Jeg jubler for deg Molly:Heartred


Har du tatt noe hcg prøver tidligere eller var det første idag?
 
Fikk du svaret idag eller?


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei:( Det tar ca et døgn og få prøvesvarene men pga helligdag i morgen så får jeg ikke vite før fredag.. Så håper morgendagen flyr avgårde;)
 
Kjære vene, synes buksa begynner å bli trang allerede jeg. Oppblåst!


Sent from my iPhone using BV Forum



Det er jeg også :( Magen er jo dobbelt så stor! Blir sånn med en gang jeg er mett. Vondt gjør det også. Slitsomt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei:( Det tar ca et døgn og få prøvesvarene men pga helligdag i morgen så får jeg ikke vite før fredag.. Så håper morgendagen flyr avgårde;)


Skjønner. Går fort til fredag vettu :) tok privat jeg så fikk svarene etter 20 min begge gangene :) Men litt dyrt da :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp