Sommerferie 2014

KFH83

Endelig mamma :D
jentene i juni13
Skal dere ut å reise jenter?

Her blir det 2 uker til Mallorca, 18.07-01.08 :D

Det blir Oskar, bonusbarn, mannen min og jeg. Gleder meg så innmari :P

Skal ikke like langt som dere, men har bestilt festivalbilletter langt til havs ♥ Kjærestetur ♥

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ikke bestemt oss. Men blir ikke syden for oss i år. Vi skal selge / og kjøpe hus.

Kjærestetur nå til helgen, københavn.

Så har vi planer om Kristiansand . Men ikke noe er bestemt. Men skal hvertfall til bø sommerland :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Rett og slett usikker:) vertfall på hytta:) men i september skal jeg og sambo til italia ei lita uke:) søskenbarnet mitt skal gifte seg så da blir vi litt lengre:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg får ikke noe ferie i år, men har planer om å få tatt en tur til Rjukan, sommarland i Bø, Grimstad med dyreparken i Kristiansand og kanskje noen turer på hytta :-)

Litt uklart ennå. Men tur til sverige er avklart, og tur til dyreparken med en overnatting. Lurer på å leie oss hytte på sørlandet.

Ikke bestemt oss. Men blir ikke syden for oss i år. Vi skal selge / og kjøpe hus.

Kjærestetur nå til helgen, københavn.

Så har vi planer om Kristiansand . Men ikke noe er bestemt. Men skal hvertfall til bø sommerland :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da kjører dere sikkert forbi her vi bor! :)

Vi tar sommeren litt som det kommer, spørs når vi blir ferdig med huset:)

Men vi skal hvertfall dra med oss campingvogna til Fredrikstad siste uka i juli(gjør dette hvert år).
Så snakker jeg og sambo litt på å reise ei uke til syden i høst/vinter, bestemor og oldemor har sagt at de kan ha lilleknirken så vi kan reise bort litt :)
Ellers blir det nok en del tid på hytta på fjellet på meg og knirken ettersom at sambo ikke har no ferie annet enn Fredrikstad uka.

Vi skal 2 uker til Tyrkia i august. Ser frem til det.
Ellers skal jeg til Trondheim ei langhelg i juni sammen med største. Gruer meg allerde til å forlate Sig.

Vi skal 2 uker til Tyrkia i august. Ser frem til det.
Ellers skal jeg til Trondheim ei langhelg i juni sammen med største. Gruer meg allerde til å forlate Sig.
Det forstår eg godt.. det er kjempeskummelt..

Ja, vi drar til USA den 21mai blir til den 9juni. :)
Noen tips til hva vi bør ha med på flyet? Blir en lang reise!

Vi drar som alltid til Beitostølen ;) :p men hvis det er fint vær kjører vi om Gol og får med oss Langedrag og evt badeland ved Pers. Utover det skal vi prøve å få til en kjærestetur alene eller med et vennepar til København eller Kiel. Og hvis vær, vind, lommebok og alt sånt passer så tar vi en tur til Trondheim og Levanger for å besøke link slekt av samboeren :) vi er ikke noe sydenfarere ;)

Vi drar som alltid til Beitostølen ;) :p men hvis det er fint vær kjører vi om Gol og får med oss Langedrag og evt badeland ved Pers. Utover det skal vi prøve å få til en kjærestetur alene eller med et vennepar til København eller Kiel. Og hvis vær, vind, lommebok og alt sånt passer så tar vi en tur til Trondheim og Levanger for å besøke link slekt av samboeren :) vi er ikke noe sydenfarere ;)

Vært på Langedrag før? Anbefaler det veldig :-D

Så mange spennende ferieplaner dere har :)

Her har vi ingen planer. Usikker på om vi kommer til å ha felles ferie :(

Svigers kommer jo sikkert som vanlig ;)

Kunne tenkt meg en tur til Syden til høsten, men sambo har ikke lyst :p

Nei aldri! Jeg tror vi voksne kommer til å kose oss like mye som vesla ;) flere sier det er veldig bra der. Så håper på fint vær. For gidder ikke gå der i øs pøs!

Var der på leirskole! Utrolig kult med alle de spennende dyra og at man faktisk kommer veldig nær dem :-) Nei, det skjønner jeg :-P

Camping!! Og en hyttetur til lillehammer, sånn at vi kan dra til hunderfossen og slik uten å måtte mase oss opp og ned. Skulle egentlig til kristiansand, men med bryllupsplsnlegg og en 1åring helt dit fristet lite. Så prøver heller det til neste sommer igjen :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Her er det jobb og ingen ferie:( angrer litt på at jg ikke tok ut ferie kjenner jg:p

Blir en tur til Kristiansand sammen med mine foreldre :-) Ellers blir det bare noen dagsturer rundtomkring her...Hunderfossen, Lilleputthammer og Amadeusparken iallefall :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp