Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke bestemt oss. Men blir ikke syden for oss i år. Vi skal selge / og kjøpe hus.
Kjærestetur nå til helgen, københavn.
Så har vi planer om Kristiansand . Men ikke noe er bestemt. Men skal hvertfall til bø sommerland![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det forstår eg godt.. det er kjempeskummelt..Vi skal 2 uker til Tyrkia i august. Ser frem til det.
Ellers skal jeg til Trondheim ei langhelg i juni sammen med største. Gruer meg allerde til å forlate Sig.
Det gjør vi nok! Hvis du er hjemme da, må vi nok sees ugliis :*Da kjører dere sikkert forbi her vi bor!![]()
Vi drar som alltid til Beitostølen![]()
men hvis det er fint vær kjører vi om Gol og får med oss Langedrag og evt badeland ved Pers. Utover det skal vi prøve å få til en kjærestetur alene eller med et vennepar til København eller Kiel. Og hvis vær, vind, lommebok og alt sånt passer så tar vi en tur til Trondheim og Levanger for å besøke link slekt av samboeren
vi er ikke noe sydenfarere
![]()
Nei aldri! Jeg tror vi voksne kommer til å kose oss like mye som veslaVært på Langedrag før? Anbefaler det veldig :-D
Nei aldri! Jeg tror vi voksne kommer til å kose oss like mye som veslaflere sier det er veldig bra der. Så håper på fint vær. For gidder ikke gå der i øs pøs!