SKRAVLETRÅD ❤

Wow
Så bra stigning :) jeg har termin 1.januar og testen jeg tok på lørdag viste 2-3 uker :)



❤️venter mitt første ❤️
Mens terminen min er 1.januar, men hadde eggløsning noen dager senere enn vanlig så da blir unnfangelses terminen ca 3.januar!:) Jeg sier mellom 1-3 foreløpig:D
 
Min mens termin er mellom 31.12-01.01
Så er veldig spent på utviklingen :)
Håper å se hjerte på mandag


❤️venter mitt første ❤️
 
Min mens termin er mellom 31.12-01.01
Så er veldig spent på utviklingen :)
Håper å se hjerte på mandag


❤️venter mitt første ❤️
 
Min mens termin er mellom 31.12-01.01
Så er veldig spent på utviklingen :)
Håper å se hjerte på mandag


❤️venter mitt første ❤️
Jeg går for 3.januar inntil ultralyd, kan bli forandringer der:D
 
Vi har passert 1000 innlegg dere! Skravle på, bare 2000 igjen nå :)
 
Vi kjøpte hus idag!!
Det begynner sakte men sikkert å synke inn nå.. :p
Helt sykt... :p

Så på 1 uke har vi nå fått oss hus og vi har ny baby på vei.. Det begynner å gå seg til nå.. Mangler bare ny bil :p
Men det kommer vel etterhvert, tenker jeg :p
Gratulerer med baby på vei, og nytt hus!:D Ikke småtteri som skjer hos dere om dagen da..:p
 
Vi kjøpte hus idag!!
Det begynner sakte men sikkert å synke inn nå.. :p
Helt sykt... :p

Så på 1 uke har vi nå fått oss hus og vi har ny baby på vei.. Det begynner å gå seg til nå.. Mangler bare ny bil :p
Men det kommer vel etterhvert, tenker jeg :p

Spennende!! Gratulerer :-D
 
Æsj klarer ikke helt å slappe av med disse sterke menssmertene jeg. Altså det er ikke så vondt at jeg trenger smertestillende liksom men det verker mye i ryggen, underlivet og litt i eggstokkene. Sterke murringer. Har vært sånn siden jeg testet positiv for noen dager siden. Dere som har "menssmerter" hvor vondt er det vanlig at det skal være?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har også skikkelige menssmerter. På dagen kommer og går de, og de er ikke så vonde at jeg må ta smertestillende, men jeg kjenner de virkelig.
På natten har jeg våknet av sterke menssmerter. Da må jeg ta paracet, og det hjelper ganske raskt.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi kjøpte hus idag!!
Det begynner sakte men sikkert å synke inn nå.. :p
Helt sykt... :p

Så på 1 uke har vi nå fått oss hus og vi har ny baby på vei.. Det begynner å gå seg til nå.. Mangler bare ny bil :p
Men det kommer vel etterhvert, tenker jeg :p
Juhu, gratulerer med hus:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har også skikkelige menssmerter. På dagen kommer og går de, og de er ikke så vonde at jeg må ta smertestillende, men jeg kjenner de virkelig.
På natten har jeg våknet av sterke menssmerter. Da må jeg ta paracet, og det hjelper ganske raskt.



Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har og masse stikking/strekking, menslignendesmerte! Lite om dagen mens det øker ofte godt på om ettermiddagen/kvelden!! Avtar når jeg får lagt meg helt flat!! ;)
 
Godt å høre at det ikke er bare meg som har disse "smertene". Forsåvidt nesten det eneste symptomet jeg har nå bortsett fra trøtthet. Kvalmen har roet seg litt...
 
Back
Topp