Skravletråd lag LILJE

Mamma med spire

Elsker forumet
Skravletråd for lag Lilje:
Christine1989
Mamma med spire
Kardash
Sussna91
Mammai08
Julibia
Smørblomst1
Slankemamsen
Hildus
Mariusmor
Parmadilien


Fra appen
 
Last edited:
ingen som vil melde seg til lagleder? :D
 
Så moro at vi har en tidligere vinner på laget da!! Hohoo.. Dette blir bra vett ;) Jeg kan ikke ta på meg lederrolle da jeg er midt i eksamen, men skal absolutt greie å bidra til vektnedgang altså ;)

Tipser alle om å ha alarm på mobilen morgenen for veiedag :) og sende inn rett etterpå!
 
Hei jenter:) håper alle er supermotiverte til å pushe hverandre her slik at vi alle oppnår våre mål :)

Hva innebærer det å være lagleder??

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Hei jenter:) håper alle er supermotiverte til å pushe hverandre her slik at vi alle oppnår våre mål :)

Hva innebærer det å være lagleder??

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Rekne ut lagets prosent nedgang og levere det til meg innen kl 21 om fredager :)

Eg e super motivert igjen :) har mangen mangen kg som skal av til sommeren :) motivasjonen min e at eg skal i 2 vanlige bryllup og et dobbeltbryllup :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei jenter:) håper alle er supermotiverte til å pushe hverandre her slik at vi alle oppnår våre mål :)

Hva innebærer det å være lagleder??

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Som lagleder tror jeg bare man skal sende all vektinfo til krigleder... Nå er jo hun på dette laget da, så kanskje vi hører med henne hvordan vi gjør det:D
Jeg kan godt være varalagleder så lenge jeg er med i krigen :)
Tror jeg bare skal ned rundt 3 kg så redd jeg ryker fort denne gangen :-/



Fra appen
 
Som lagleder tror jeg bare man skal sende all vektinfo til krigleder... Nå er jo hun på dette laget da, så kanskje vi hører med henne hvordan vi gjør det:D
Jeg kan godt være varalagleder så lenge jeg er med i krigen :)
Tror jeg bare skal ned rundt 3 kg så redd jeg ryker fort denne gangen :-/



Fra appen

og eg kan være vara om det sku bli problematisk en dag.. e vel i grunn ikke noe hokkuspokkus :) er bare å rekne total vekt uka før, og finne prosentnedgangen for laget.. og skrive hvem som har gått ned mest i prosent og minst i prosent :)
 
Rekne ut lagets prosent nedgang og levere det til meg innen kl 21 om fredager :)

Eg e super motivert igjen :) har mangen mangen kg som skal av til sommeren :) motivasjonen min e at eg skal i 2 vanlige bryllup og et dobbeltbryllup :D


Sent from my iPhone using BV Forum

Flott motivasjon de bryllupene :) Skal selv i et :)
 
ImageUploadedByBV Forum1398709764.281756.jpg

Denne e te å anbefale :D knallgod :) og bare 84 kcal pr 100 ml altså 1/5 av boksen. Ingen gr fett :D et godt alternativ på varme sommerdager :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, aldri sett før :) Kanskje til spisedagen min på lørdag :) Namnam...

Skal vi ha en presentasjonsrunde forresten?

Ja, eg tenkte faktisk på å foreslå da i sta. Men tenkte bare vi sku få på plass en leder først så vi ikke glemte det bort :p hihi. Men e bare til å starte. Eg hive meg med eg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, aldri sett før :) Kanskje til spisedagen min på lørdag :) Namnam...

Skal vi ha en presentasjonsrunde forresten?

Den e faktisk laktosefri og hvis noen har problemer med det her :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Etter son jeg har dyskalkuli er nok ikke det å være lagleder noe for meg :-( Omregninger og prosentting og slikt går rett og slett ikke:oops::oops:
Mrn gleder meg til å bidra med nedgang da!! Håper jeg!!! :p
★☆★duppedingsen★☆★
 
Etter son jeg har dyskalkuli er nok ikke det å være lagleder noe for meg :-( Omregninger og prosentting og slikt går rett og slett ikke:oops::oops:
Mrn gleder meg til å bidra med nedgang da!! Håper jeg!!! :p
★☆★duppedingsen★☆★

Full forståelse for da :) du har fritak :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Full forståelse for da :) du har fritak :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Takk :) Hadde ikke hatt noe imot å vært lagleder hadde det ikke vært for alle talla:confused::rolleyes::oops:

★☆★duppedingsen★☆★
 
Back
Topp