SKRAVLETRÅD ❤

Takk :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Takk dere :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Æsj klarer ikke helt å slappe av med disse sterke menssmertene jeg. Altså det er ikke så vondt at jeg trenger smertestillende liksom men det verker mye i ryggen, underlivet og litt i eggstokkene. Sterke murringer. Har vært sånn siden jeg testet positiv for noen dager siden. Dere som har "menssmerter" hvor vondt er det vanlig at det skal være?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Æsj klarer ikke helt å slappe av med disse sterke menssmertene jeg. Altså det er ikke så vondt at jeg trenger smertestillende liksom men det verker mye i ryggen, underlivet og litt i eggstokkene. Sterke murringer. Har vært sånn siden jeg testet positiv for noen dager siden. Dere som har "menssmerter" hvor vondt er det vanlig at det skal være?


Sent from my iPhone using BV Forum
Den lille reka klarer å si i fra at h*n er der for å si det sånn. At veldig sterke menssmerter til tider og vondt i korsryggen.
Og det er vondt vondt. Men tar ikke smertestillende

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Har også en del menssmerter å blir kjempestresset kjenner jeg..

Har dere varierende med symptomer??
Spesielt puppene kjenner jeg er veldig av og på..




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har enda ikke merket noe på puppene. Det har vært noe av det første jeg har merket de andre gangene. Men tror kanskje det er for tidlig enda

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3
 
Har også en del menssmerter å blir kjempestresset kjenner jeg..

Har dere varierende med symptomer??
Spesielt puppene kjenner jeg er veldig av og på..

Samma her er så redd for de menssmertene :(



Sent from my iPhone using BV Forum



❤️venter mitt første ❤️
 
Vi har egentlig lagt oss og ser litt tv på senga. Nå fikk jeg hulerboermannen til å lage kveldsmat til meg. Blir kvalm når jeg blir sulten.


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
 
Vi har egentlig lagt oss og ser litt tv på senga. Nå fikk jeg hulerboermannen til å lage kveldsmat til meg. Blir kvalm når jeg blir sulten.


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Samme her, sulten = kvalm!!
Har fått en ting som eg virkelig har fått avsmak på, som eg i grunnen liker litt då, d e at eg ikke har lyst på snop, spesielt sjokolade!! Den kan gjerne bare bli ;) hihi
 
Samme her, sulten = kvalm!!
Har fått en ting som eg virkelig har fått avsmak på, som eg i grunnen liker litt då, d e at eg ikke har lyst på snop, spesielt sjokolade!! Den kan gjerne bare bli ;) hihi
Jeg hadde heller ikke lyst på godteri i forrige svangerskap. Spiste vel litt potetgull i uke 12, ellers fristet det ikke med snop/brus før i uke 21... Egentlig bare fordel, man skal jo helst ikke få i seg så mye sukker i svangerskapet.


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
 
Jeg hadde heller ikke lyst på godteri i forrige svangerskap. Spiste vel litt potetgull i uke 12, ellers fristet det ikke med snop/brus før i uke 21... Egentlig bare fordel, man skal jo helst ikke få i seg så mye sukker i svangerskapet.


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
Får håpe d fortsetter sånn :) ja, er bare en stooooor fordel :)
 
Den øverste fra igår
Den nederste fra idag

ImageUploadedByBV Forum1398670156.055749.jpg

Sånn blir den i svart/hvitt

ImageUploadedByBV Forum1398670172.655275.jpg


Slår meg til ro med at det stiger nå. Dette er bare på 1 døgn... Morgen urin begge to, 12 eller 13 dpo på det øverste og 13 eller 14 dpo (idag) på det nederste. Hvor sterke var testene deres 13/14 dpo?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har også en del menssmerter å blir kjempestresset kjenner jeg..

Har dere varierende med symptomer??
Spesielt puppene kjenner jeg er veldig av og på..





Sent from my iPhone using BV Forum

Mine menssmerter er ganske sterke nesten hele tiden. Litt bedre når jeg har sovet, altså på morningen. Men så begynner de igjen. Jeg har veldig varierende symptomer i puppene. Vondt noen dager og ikke andre. Men kvalmen kommer og går hele tiden. Har kastet opp et par ganger. Og er veldig trøtt...



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Den øverste fra igår
Den nederste fra idag

Vis vedlegget 59016

Sånn blir den i svart/hvitt

Vis vedlegget 59017


Slår meg til ro med at det stiger nå. Dette er bare på 1 døgn... Morgen urin begge to, 12 eller 13 dpo på det øverste og 13 eller 14 dpo (idag) på det nederste. Hvor sterke var testene deres 13/14 dpo?


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har bilder av mine i dagboka som ligger øverst her under"våre dagbøker" det er også mange tester under "våre bilder"


❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤
 
Hei hei:)
Da tar jeg steget inn her, termin regnet til ca 3.januar:D
Mine fine tester!image.jpgimage.jpg To øverste fra Lørdag, tredje søndag og de to nederste fra i dag!:D
Tror dette går riktig vei!:D
 
Back
Topp